Dm drogerie markt România și-a deschis oficial magazinul online la finalul lunii septembrie. Prezentă în cadrul evenimentului retailArena, Daniela Jordanovski, Manager Achiziții și Marketing dm România, a oferit câteva detalii despre cum evoluează acest canal de vânzări.

Reprezentanta dm consideră că românii sunt deschiși către achizițiile online și către tehnologie în general. Obiectivul dm drogerie markt România este acela de a-și lista online toate produsele prezente pe rafturile din magazinele fizice.

”Obiectivul este să avem toate produsele din offline în magazinul online. În momentul de față avem puțin sub 10.000 de articole”, precizează Daniela Jordanovski.

Dm drogherie markt România livrează comenzile plasate online în toată țara. Cele două opțiuni sunt de livrare la domiciliu și de preluare a comenzii plasate online din magazinul fizic.

”Încă de la lansare am avut cam 1.000 de comenzi pe zi, ceea ce considerăm că este foarte bine pentru o platformă nou lansată. Ne așteptăm să menținem numărul acesta și în decembrie(...) Pe termen mediu vrem ca vânzările din online să reprezinte 5% din totalul cifrei de afaceri”, explică Daniela Jordanovski.

Reprezentanta dm precizează că obiectivul este de a avea o comunicare unitară, online-offline, considerând că retailerii pot oferi inclusiv în online o experiență completă, prețurile fiind aceleași indiferent de canalul de vânzare.

Poți urmări AICI discuția purtată la retailArena cu Daniela Jordanovski.

Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri