FBE este un serviciu integrat care îi degrevează pe antreprenori de întreaga logistică a procesului de vânzare, permițându-le să se concentreze pe creșterea afacerii. eMAG preia întregul proces, de la recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur prin intermediul serviciului FBE.

„Prin extinderea programului FBE și dincolo de granițele țării, le oferim antreprenorilor români de pe platforma eMAG Marketplace posibilitatea de a ajunge la clienții de pe piețele din Ungaria și Bulgaria fără investiții suplimentare în logistică” a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

Programul FBE face parte dintr-un plan amplu de investiții în logistică și tehnologie, care se ridică la peste 100 de milioane de euro. În comuna Joița, județul Giurgiu, eMAG operează două hub-uri logistice care se întind pe o suprafață totală de 250.000 de mp, având o capacitate de depozitare de 15 milioane de produse. Anul trecut, eMAG a investit 43 de milioane de euro în tehnologie și roboți de ultimă generație care permit o capacitate de procesare de patru ori mai mare a comenzilor. Investițiile în tehnologie pentru FBE s-au ridicat doar anul trecut la 3 milioane de euro.

Numărul de produse incluse în programul FBE a crescut în ultimul an cu peste 45%, iar articolele eligibile sunt incluse și în programul Genius cu livrare rapidă și oferte exclusive. Toate comenzile Genius plasate până la ora 23:00 beneficiază de livrare a doua zi, iar 95% dintre comenzile Genius sunt ridicate din depozit în aceeași zi în care a fost plasată comanda.

În prezent, ecosistemul eMAG numără 54.000 de comercianți în România, Ungaria și Bulgaria, față de 42.000 câți număra anul trecut.

Sursa foto: eMAG