MerchantPro, platformă de soluții SaaS pentru e-Commerce, organizează la începutul verii evenimentul dotCommerce Digital Retail Forum, cel mai mare eveniment din România dedicat inovației și performanței. Cu o agendă cuprinzătoare și speakeri de top, evenimentul își deschide porțile pe 15 iunie, la Pentagon Events Hall, unde va reuni sute de specialiști în e-commerce. Am discutat cu Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro, despre motivul organizării unui astfel de eveniment și modul în care vede piața de e-commerce în prezent.

Arthur Rădulescu va fi pe scena dotCommerce alături de alți specialiști de top din e-commerce, precum Iulian Stanciu, Președinte Executiv eMAG, Daniel Nicolae CEO & Co-founder Innoship, Horia Grozea, Sales & Business Development Director NETOPIA, sau Raluca Radu, founder MTH Digital & Country Manager Answear. Lista completă o puteți găsi AICI.

Arthur Rădulescu descrie dotCommerce ca fiind un eveniment gândit să creeze un mix între interacțiune cu antreprenori din e-Commerce, soluții pentru e-Commerce și conținut premium, la care participanții nu au acces în alte evenimente.

„Line-up-ul nostru de speakeri este foarte ofertant, cu nume importante pe care nu le întâlnești cu ușurință la evenimentele locale”, punctează Arthur Rădulescu.

dotCommerce: O agendă cuprinzătoare, pentru businessurile care văd comerțul online ca un canal esențial

Agenda evenimentului dotCommerce este una complexă, cu teme recurente în E-Commerce, precum zona de performanță sau cea de livrare, dar și discuții despre loializarea clienților, automatizare și capacitatea de adaptare rapidă. Nu în ultimul rând, teme precum internaționalizarea sau integrarea modelelor AI în organizația de e-Commerce ocupă și ele un loc important în agenda pe care o puteți consulta AICI.

„Toate, privite dintr-un unghi al prezentului, dar și al viitorului, analizând tendințe, perspective și direcții cheie din domeniu. Nu vor lipsi nici exemplele de businessuri reziliente, care au deja o prezență importantă pe segmentele pe care activează și care vor inspira antreprenorii aflați la început de drum”, explică Arthur Rădulescu.

CEO-ul MerchantPro consideră că piața de e-Commerce din ultimii ani este una destul de complicată, trecută prin multe schimbări și cu o dinamică cel puțin interesantă. Nevoia de a organiza un astfel de eveniment a venit în primul rând din dorința de a aduce în peisaj un format dedicat celor care văd comerțul online ca pe un canal esențial pentru strategia de business în retail și nu ca o modalitate rapidă de a vinde.

„Sunt interesante dezbaterile de tip versus -retail offline versus retail online, Facebook vs. Google, chatbot versus departament de customer, AI versus Human. Dar cred că deja de câțiva ani n-ar trebui să mai vedem lucrurile punctual, ci ca parte dintr-o strategie mai largă de business. Astfel, evenimentul MerchantPro din această vară, dotCommerce Digital Retail Forum, este unul în care privim comerțul online dincolo de conversie imediată, ci dintr-o perspectivă strategică, de dezvoltare pe termen lung”, precizează Arthur Rădulescu într-un interviu acordat wall-street.ro. Evenimentul include și un Cocktail Party pe terasa rooftop de la Pentagon Events, o ocazie excelentă de networking.

Evenimentul, dotCommerce Digital Retail Forum, are loc pe 15 iunie 2023, la Pentagon Events Hall. Agenda completă și biletele sunt disponibile pe pagina oficială a evenimentului, www.dotcommerce.ro.

Primul an în care putem spune că piața de e-commerce a ajuns la maturitate?

Arthur Rădulescu precizează că, deși activează în online de aproape 20 de ani, crede că este primul an în care simte că poate privi piața locală ca o piață ajunsă la maturitate.

„eCommerce-ul românesc și-a trăit copilăria în anii 2000, a avut parte de o adolescența agitată până anul trecut, iar acum vedem o piață care se îndreaptă către maturitate, cu multe magazine, cu multă inovație, concurență din interior și din exterior, bariere de intrare mai ridicate, clienți exigenți, mai puțin dispuși la compromis. Este o perioadă mult așteptată, de consolidare, dar în care nu e suficient să exiști ca să ai vânzări, ci plus valoarea oferită și capacitatea de adaptare aduc succesul unui magazin online”, precizează Arthur Rădulescu.

Specialistul în e-commerce le recomandă magazinelor online să își construiască strategia în așa fel încât să nu se gândească doar la anul acesta, ci să aibă o viziune gândită cel puțin pe termen mediu, 3-5 ani, și să își pregătească o infrastructură agilă, cu care să se poată adapta rapid la situațiile pieței.

„Pare cel mai mare clișeu, dar ultimii trei ani ne-au arătat că singura constantă e schimbarea, motiv pentru care comercianții ar trebui să iasă din paradigma rezultatului pe termen scurt și să își gândească un business rezilient, durabil și agil, mai ales din perspectiva tehnică, dar și a construcției de brand și a versatilității produsului”, precizează Arthur Rădulescu.

Evenimentul, dotCommerce Digital Retail Forum, are loc pe 15 iunie 2023, la Pentagon Events Hall. Agenda completă și biletele sunt disponibile pe pagina oficială a evenimentului, www.dotcommerce.ro.

dotCommerce Digital Retail Forum este organizat de MerchantPro, alături de partenerul principal theMarketer. Din lista de parteneri mai fac parte Innoship, Gun Media, Aqurate, TBI Bank, MTH, Mokka, ROSISTEM sau Doctor SEO, in timp ce design-ul scenei este asigurat de Workspace Studio. Evenimentul este găzduit de IC Events.

Citeste si:

    Sursa foto: MerchantPRo

    Abonează-te pe

    Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

    Despre autor
    Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

    Te-ar putea interesa și:



    Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


    Setari Cookie-uri