Advertisingul pe desktop va scadea in 2014 cu aproape 10% in timp ce mobile-ul va creste, in SUA, cu 83%, rezulta dintr-un nou studiu realizat de eMarketer. http://www.emarketer.com/Article/Desktop-Search-Decline-14-Billion-Google-Users-Shift-Mobile/1010668

Cautarile pe desktop din SUA vor scadea foarte mult anul acesta, in favoarea click-urilor pe mobile.

Cheltuielile in reclame mobile pe motoarele de cautare au crescut in 2013 cu 120,8%. Investitiile similare in desktop au crescut cu doar 2,3% anul trecut.

Scaderea ad spending-ului pe search va fi de 1,4 miliarde de dolari, o scadere de 9,4% fata de 2013, in timp ce mobile search-ul va creste anul acesta cu 82,3%. Mobile search-ul va totaliza 9,02 miliarde de dolari, comparat cu 13,57 miliarde de dolari cat este desktop search-ul.

Per total, cheltuielile din SUA in advertising, pe desktop-uri si laptop-uri vor scadea cu 2,4% in 2014, la 32,39 miliarde de dolari, in scadere de la 33,18 mld. de dolari.

Google va avea o influenta notabila in schimbarea de la desktop la mobile. In 2013, 76,4% din veniturile companiei din search a venit din reclame servite pe desktop. Ponderea va scadea anul acesta la 66,3%. Mobile search-ul companiei va creste insa cu 1,76 miliarde de dolari, aproape o treime din totalul veniturilor din search ale companiei americane.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri