Comentarii pe articolul Hypermarketurile diabolice


Esti pe dinafara

Gabi Balsanu la 10 Martie 2008, ora 08:53
Esti pe dinafara
Prietene, nu stiu cine esti si ce ai facut (altceva decit sa scrii ineptii), dar esti tare dus. Aia (producatorii) au dreptate sau nu e cam greu de spus in conditiile in care pina acum le-a convenit ideea de aface imagine in HM si profit in retailul de cartier. Am avut acces odata la ROI-ul unui HM. Aici e ceva halucinant. Adaosuri de minim 40% permit o recuperare a investitiei initiale rapid si apoi profit nene.
Ce fac aceste HM - o baraca mare, o amortizezaza in maxim 1 an (depinde de marime) si apoi profit la greu pe circa producatorilor si consumatorilor.
Ai facut sau ai vazut vreo statistica privitoare la numarul de locuri pierdute in reraliul de cartier si absorbite de HM?
Daca te platesc unii din astia sa scrii macar fa-o profesionist - citeste, informeaza-te si atunci interpreteaza in asa fel incit sa para corect ce spui, dar repet esti DUS. GO HOME or to THE LIBRARY.

  Inapoi la articolul Hypermarketurile diabolice

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile