Comentarii pe articolul Noul aeroport din sudul Capitalei: Umbrela pentru tranzactii si cortina pentru speculatii


Noul aeroport din sudul capitalei

George Savulescu la 1 Septembrie 2008, ora 11:21
Noul aeroport din sudul capitalei
Cred ca agentiile imobiliare sunt mai in tema decat mine.
Desi ar trebui sa fiu personal interesat de acest aeroport, intrucat reprezint interesele unor investitori straini care au cumparat parte din uzinele TUROL Oltenita si vor sa instaleze o otelarie integrata acolo, totusi pentru zona aceasta era mai important refacerea Canalului fluvial Bucuresti - Oltenita care ar aduce urmatoarele beneficii zonei cat si pe ansamblul tarii:
- ar lega capitala noastra de Dunare, respectiv la Est, cu Marea Neagra si la West cu Europa, prin Serbia, Ungaria, Cehia, Austria si Germania.
- pe acest canal ar putea sa fie transportate majoritatea marfurilor de volum si greutate mare, deblocand caile ferate dar si rutiere.
- este cunoscut faptul costul pe mare/fluviu este cu aproape 30 % mai ieftin decat pe calea ferata sau rutiera.
Exemplu: o barje fluviala ar putea transporta peste 100 de containere de la Constanta/Agigea catre Bucuresti prin portul Oltenitza, in loc sa se incarce aceleasi containere pe 100 de camioane. Deci ar decongestiona soselele tarii care deja au ajuns un calvar pentru soferi.
Si multe alte avantaje. Dar pentru mai multe detalii si argumente va recomand sa vedeti la ce performante au ajuns olandezii, germanii si belgienii care efectiv au impanzit tara cu canale fluviale pentru transportul marfurilor de masa si nunumai dar si pentru irigatii.

  Inapoi la articolul Noul aeroport din sudul Capitalei: Umbrela pentru tranzactii si cortina pentru speculatii

Setari Cookie-uri