Comentarii pe articolul Marketing direct de 25 mil. euro in 2008


Evolutia Marketingului Direct

Ec, Ing. Victor Catavei / Director Marketing Sc Consult Investment Srl la 8 Septembrie 2008, ora 19:49
Evolutia Marketingului Direct
Trendul ascendent pe care il inregistreaza activitatile de marketing direct nu este intamplator, avand in vedere trendul de ansamblu a pietei de servicii inregistrat in Romania in ultimii ani.
Marketingul direct reprezinta un instrument specific foarte eficace, care poate fi folosit pe o scara mult mai larga, comparativ cu ceea ce se intampla acum pe piata din Romania. Astfel, marketingul direct poate fi focalizat cu precizie spre un grup de clienti potentiali tinta, avand ca si avantaj un impact relativ ridicat, atat sub aspect promotional, cat si sub aspect al cresterii indicatorilor economici, respectiv a cresterii volumului desfacerilor si a cifrei de afaceri.
Referitor la raportul cost - avantaje, sau mai precis la raportul cheltuieli impact, s-a inregistrat intr-adevar - in ultimul an - o crestere a costurilor, dar o fundamentare si o coordonare mai eficienta a activitatii ar duce - in mod indiscutabil - la o crestere a impactului, ceea ce ar diminua influenta cresterii costurilor.
In concluzie, trendul ascendent inregistrat de marketingul direct in Romania, in ultimii ani, nu poate decat sa ne bucure, fiind pana la urma un semn de normalitate pe piata serviciilor din tara noastra.

  Inapoi la articolul Marketing direct de 25 mil. euro in 2008

Setari Cookie-uri