Comentarii pe articolul Compania de call-center Webhelp Romania va angaja 600 de persoane in 2008


somaj tehnic la webhelp romania

De Ce De Ce la 27 Noiembrie 2007, ora 15:28
SOMAJ TEHNIC la WEBHELP Romania
Toata lumea stie ca aceste tipuri de articole sunt de tip PUBLICITATE, dar haideti sa punem punctul pe i... Cum poate o firma sa declare ca vrea o cifra de afaceri de 3 mil Euro cand ea (firma) pierde CLINTI IMPORTANTI din FRANTA, iar o parte din personal este trecut in SOMAJ TEHNIC?!? In aceasta situatie cum se poate discuta de noi angajari?
Cristian Istratescu la 27 Noiembrie 2007, ora 17:23
Cifra aia de afaceri din articol ar trebui sa aiba un 0 mai putin.. dar se mai intampla la tehnoredactare, sau poate din cauza emotiei interviului a mai pus un 0 din greseala doamna M.P.
Ioana Ionescu la 29 Noiembrie 2007, ora 11:39
Cifra de afaceri? daca la 400 de angajati nu mai da prime de craciun, la 1000 ce vor face? ne iau bonurile de masa inapoi?
Georgiana la 23 Septembrie 2008, ora 18:08
Tot ce pot sa spun despre Webhelp e ca adevarul chiar doare. Stiti care este ultima bomba pe care a putut sa o scoata conducerea, adica Madame Peta? Ei bine va spun eu: in cazul in care va simtiti rau puteti, va este permis sa plecati acasa doar cu salvarea, deci in cazul in care nu iti e atat de rau incat sa chemi salvarea, mai bine taci ca nu o sa pleci acasa, stai si rabzi.
Nu recomand nimanui sa ia PROASTA DECIZIE sa se angajeze la WEBHELP. Doar daca vrea sa fie calcat in picioare, atunci aici e locul ideal! Esti calcat in picioare si nu esti decat un robotel sau un sclav pe o plantatie. Degeaba esti bun, chiar foarte bun, nimeni nu iti da m-ai mult. Persoanele care sunt promovate nu sunt bune, sunt doar animale de companie; stii sa taci si sa pupi pe cine trebuie atunci esti cel mai bun. Deci feriti-va de Webhelp ca de ala cu coarne.
Oani la 27 Septembrie 2008, ora 21:18
Georgiana draga, atata timp cat afirmi ca nu iti da "m-ai mult" nu te astepta sa fii tratata altfel decat "un robotel sau un sclav pe plantatie".
In multe cazuri "persoanele care sunt promovate nu sunt bune, sunt doar animale de companie" (desi din fraza asta nu reiese decat ca animalele de companie nu sunt bune...) este poate valabila, sunt de acord, dar nu generaliza. Dovada faptul ca firma inca exista, se extinde si exista angajati cu o vechime semnificativa pentru varsta lor. MAI vorbim!
Coca la 5 Noiembrie 2008, ora 18:05
Eu va spun ce e la webhelp, in speranta ca va vedea si conducerea lor ce se face aici pentru ca oricum " cutia cu reclamatii" a murit de mult.

Managementul de super defectuos desi cum zicea caragiale nu exista. politica de personal 0, insa o persoana din staff ul lor mi-a zis intr-o zi: Nu-ti convine poti sa pleci. Asa ca va recomand: gasiti-va in alta parte si nu mai stati in firma. Iar cand o sa le plece oameni, iar altii nu o sa le mai vina, fiindca o sa citeasca articole de genu asta. Madame Peta si staful ei mirific va pleca la grajduri acolo unde le e locul. Ei habar nu au cum se conduce o firma. Sunt pusi de la SOFTWIN, iar mihaela peta nu se prea stie cum a ajuns in varf, cel putin asa spun cei vechi care o stiu mai de mult. Asa ca radeti alaturi de madame peta cand trece pe platou ca e bine asa....
Ada la 11 Noiembrie 2008, ora 14:38
Care management? Nu exista decat niste cursuri rasuflate pe care le fac pentru a putea sa-ti explice in termeni "elevati" de ce te afli acolo. Miki e sef in sapaturi si miscari la orizontala dar cam atat, lipseste dramul de inteligenta dar vorba aia "unde nu e...nici D-zeu nu da" asa ca de ce sa ne chinuim noi sa explicam prostia altora? In alta ordine de idei, daca esti student sau in cautarea unui prim job te poti angaja la ei deoarece nivelul de calitate cerut nu e unul super ridicat tinand cont de ce material au acolo in posturi de conducere.
Flavia la 19 Ianuarie 2009, ora 19:24
Va salut.Am fost chemata la interviu de catre compania WEBHELP, cu adresa in strada Sfintii Voievozi, Bucuresti. Am citit mesajel postate de voi pe net si sunt dezorientata. Ma puteti ajuta cumva? Va multumrsc.
Wizzzzdom la 20 Ianuarie 2009, ora 18:55
@Flavia: Stay home! :)
Abdul la 21 Ianuarie 2009, ora 11:59
Draga Flavia ,daca ai fost chemata de compania Webhelp la un interviu, pregateste-te pentru ce e mai rau: nu te lasa impresionata de zambetele largi ale persoanelor din conducere( doar asta stiu sa faca-sa zambeasca); nimeni nu o sa iti fie prieten in firma( pentru ca devii un subiect de barfa doar pentru ca esti noua);nu te astepta sa fii promovata( doar daca ai know-how in a pupa partile moi ale unor personae mai inalte in rang); trebuie sa iti reglezi palmele astfel incat,la sedinte, sa bati in acelasi ritm cu ceilalti pupink--isti care vad in francezi niste semizei coborati pe pamantul romanesc sa ne aduca lumina,cultura; politica salariala e super-tare, in schimb: astepti un an de zile sa se indexeze cu vreo 400 de mii lei vechi(asta daca apuci un an de zile, daca nu cumva semnezi contract pe 3 luni); singurul moment de fericire in firma asta este conventia: lumea se aduna, se imbata cot la cot cu 'iluminatii' francezi si uita ca este angajata la marea companie WebHelp.
Iti doresc multa bafta in continuare.Join us, if u dare...
Me Me Me la 23 Ianuarie 2009, ora 21:58
hey! si eu am fost chemata la interviu..ma speriati you people cu toate comentariile ...ati putea totusi sa imi spuneti cam cat e salariul de inceput? asta ca sa am ce pune in balanta zilele astea
Florentina la 28 Ianuarie 2009, ora 18:11
Salut. Ma gandeam sa aplic, dar vorba aia, daca de prima data cand caut pe google aceasta firma gasesc comentarii nefavorabile, nu prea ma mai incanta. Cu toate astea, pt ca e vb de primul meu job, m-ar tenta ideea de a raspunde la niste mailuri pt un part-time si sa-mi reamintesc cumva si franceza din liceu :D
Am citit in descrierea jobului de consilier clientela ca e vorba mai mult de raspuns la mailuri. Asa este? Sau sunt incluse si convorbiri telefonice?
O-Da la 31 Ianuarie 2009, ora 01:35
E bine , e foarte bine :)
Kmon la 10 Februarie 2009, ora 15:51
se pare ca forumul nu mai este locul unde sa se manifeste lumea... haideti sa vorbim despre un subiect recent: marirea de salariu, de prime (cu 65% pentru noi, sclavii de pe plantatie si cu 50% pentru managementul fara educatie), diverse sporuri pe care toata lumea le considera nejustificate, dar de care se bucura... si toate acestea in conditiile in care citim in presa: compania X concediaza 1000 de persoane in 2009, compania Y isi trimite angajatii in concediu pana la 15 martie, peste 1600 de angajati din Arad vor fi disponibilizati pana in luna mai etc (toate aceste titluri se regasesc pe acest site). nu incerc sa spun ca au venit francezii sa ne dea o paine sau sa ne salveze de la foamete, insa nu e dracul chiar asa de negru.
Disturbed la 27 Februarie 2009, ora 09:13
pt tinerele care vor sa se angajeze la minunata firma:
La inceput totul e dragut,toata lumea zambeste si toti te primesc cu bratele deschise.inainte de interviu se da un test in limba franceza contratimp pe calculator ce contine de la notiuni de vocabular,gramatica la notiuni generale de internet,aplicatii,chestii simple.apoi urmeaza interviul,atmosfera degajata,totu-i ok.poti fi anuntata in aceeasi zi ca ai fost angajata.urmeaza trainingul de o luna,impartit cam asa:3 sapt teorie si o sapt practica adica vizualizare de cazuri la retroproiector,analizarea lor,si cateva zile de tratare de cazuri cu ajutorul trainerului bineinteles.pe parcurs se dau quizuri adica 20 de grile contratimp ca sa se vada nivelul general si cam unde ar trebui sa se insiste.acestea nu au nicio valoare.important este quizul final care consta in tratarea individuala a 2 cazuri(unul simplu de informare a clientului si al doilea unde e necesara o regularizare adica sa stii ce bani sa-i dai inapoi pe o perioada in care serviciile nu i-au functionat)Ponderea acestuia este de 70% adica se face o medie intre cele 2 si daca nu obtii 70%pleci acasa.Chiar asa se intampla,sa nu va lasati amagite de ce mai auziti in firma:ca domne nu ma da pe mine afara chiar daca fac varza la quiz ca au nevoie de oameni.NU! oameni se gasesc oricand.personal nu-mi s-a parut ok impartirea trainingului:ar fi fost mai bine sa fie 2 sapt de teorie si 2 de practica.Dar oricum si in aceste conditii oamenii trec cu bine de testul final.ideea e cat rezisti in continuare pt ca ai o pauza de 30 de minute/zi (de masa cica)pe care nu trebuie sa le depasesti deoarece esti penalizata la salariu.Initial au fost 45 de minute dar s-a adaugat un mic 1,x% la salariu si din aceasta cauza s-a taiat din pauza de masa.Toate activitatile sunt inregistrate intr-un program adica daca tratezi alegi optiunea respectiva,daca esti in pauza la fel.trebuie sa alegi tot timpul din lista activitatea pe care o desfasori.ce ar mai fi:sa nu intarzii,sa-ti faci norma de curiere(16.30 minute) sau mailuri(9 minute).Dupa primele 6 saptamani numarul acestora ajunge la 50 de maluri si 28 de curiere/zi(nu veti face 50 + 28 intr-o zi ci doar mailuri in cazul in care nu exista curiere de tratat sau invers adica doar 50 sau doar 28,in general veti trata mai mult curiere adica reclamatii complexe).nu uitati ca se lucreaza in ture.OBLIGATORIU!intr-o saptamana trebuie sa fii de 2 sau 3 ori dimineata si in rest dupa-amiaza sau invers.sa nu va inchipuiti ca se poate lucra doar dimineata sau doar dupa-amiaza.pe parcurs puteti ajunge la diverse intelegeri cu colegii.Vi se fac controale de calitate pe raspunsul acordat clientului care conteaza la prima adica se poate sa nu primiti din cauza acestora.sincer nu stiu daca se merita sa lucrezi in ritmul asta pt o suma destul de micuta (in jur de 12 mil+bonuri+transport dupa ora 24 asigurat deci platit de firma).alegerea va apartine insa in momentul in care eu am renuntat mi s-a spus sa nu-mi para rau.
Camy la 16 Martie 2009, ora 16:44
Buna! Am lucrat si eu la vestita companie Webhelp Roumanie! Si am numai lucruri "bune" de zis de dra Mihaela Peta, care a ajuns unde a ajuns doar datorita relatiilor pe care le a avut (divort de fostul sot, prieten cu cine a trebuit cand a trebuit)..sfatul meu e sa nu faceti prostia sa va angajati intr o astfel de firma..managementul e de cea mai proasta calitate..miki e cel mai prost director pe care mi l am putut inkipui..nu exista respect pt angajati..nimic..conducerea e o adunatura de pupin..uristi care nu mai stiu ce sa faca sa ii intre in gratii don'soarei Miki care ce viseaza noaptea..tuna ziua...acu cica se acorda apa cu portia k se considera k se risipeste...la cata lume munceste de dimineatza la 8 pana la ora 24..se pune cate un bidon de 10L cred k are maxim care tre sa ajunga cat mai mult...am lucrat multa vreme pt pitipoanca aia si nici macar o vorba buna la plecare nu a stiut sa imi zica..pt k normal nu ii convenea k pleaca un fraier de pe plantatie....oameni buni!! sfatul meu : no way Webhelp! no way jig..dia de MIHAELA PETA!!!!!!!!!!!
Maria la 16 Martie 2009, ora 17:06
si eu tocmai am fost chemata la interviu de catre webhelp, insa pe limba spaniola...
si sunt si eu f dezorientata dupa citirea acestor msg...eu spre exemplu nu pot lucra dct dimineata,deoarece seara am cursuri..oara nu pot ajunge la acord cu ei??in privinta salariului si mie mi s epare destul de mic sa fiu sincera...nici nu stiu daca sa ma mai duc..maine mi-au spus ca o sa dau o testare..i-am intrebat daca e acelasi tip de testare ca in cazul lb.franceze si mi-au spus ca e altfel...
daca poate sa imi mai rapunda cineva la nelamuririle mele si sa imi dea un sfat i-as fi profund recunoscatoare...
Camy la 18 Martie 2009, ora 13:18
Buna, Maria! Da intr adevar vei da un test scris si probabil si oral...sa presupunem k il vei trece si vei deveni inca unul dintre sclavii drei Peta. Cu orarul nu exista intelegere..trebuie sa lucrezi alternativ,in nici un caz numai dimineatza poate k la inceput nu te vor speria si vor arata o aparenta intelegere..insa de f scurta durata...nu putine sunt cazurile in care nu se respecta programul prestabilit cu o sapt inainte..te vei trezi in shifturi de lucru exact invers fata de cum ai nevoie..sfatul meu e : cauta altceva!!! call center exista si conditii mult mai bune...crede ma pe cuvant...nu se tine de cont de cererile angajatului, ci de nevoile lor!!numai de ele! eu una acum lucrez intr un loc mult mai bun si ma gandesc cu scarba cum am putut sta atata vreme intr un asemenea loc..dc esti un om cu coloana vertebrala, atunci locul tau nu e la webhelp..vei avea numai de suferit! multa bafta!!
Blue la 21 Martie 2009, ora 16:22
Mai nou, la webhelp ti se ia un bon de masa daca in ziua repectiva ai depasit pauza cu cel putin un minut. In plus, ploua cu avertisemente pentru motive care mai de care mai absurde, de exemplu, daca nu iti faci minunata cadenta in 2 zile consecutiv (NB : cadenta asta se calculeaza pe luna, adica in mod normal ar fi ok sa nu iti faci cadenta 2 zile la rand si sa o depasesti in alte 2 zile), daca iti depasesti pauza, daca intarzii mai mult de 1 minut, daca vorbesti cu colegul, daca te duci la baie si stai mai mult de 3 minute etc

A se retine ca de cele mai multe ori, bazele de date merg de parca sunt lesinate, dar supervizorii considera ca "in niciun caz asta nu va impacteaza cadenta" si nu se inregsitreaza niciun incident.

La webhelp primele de craciun sunt conditionate de productivitate si calitate, de 1 martie au primit flori doar fetele care au lucrat dimineata (pentru cele care au lucrat seara nu au mai ramas), superba desiderata nu se respecta absolut deloc, de concedii nu mai incape vorba (iti iei cat mai putin si nu de sarbatori sau in sesiune, pentru ca desi e dreptul tau se spune ca "la webhelp nu vorbim de drepturi")

Le webhelp unii dintre supervizori nu prea stiu pe ce lume traiesc si decat sa iti raspunda la o intrebare te pun pe tine sa cauti raspunsul prin zecile de mii de brief-uri si a retenir-uri pe care oricum trebuie sa le citesti in fiecare zi si sa le retii. Singurul lucru la care se pricep toti este sa te urmareasca daca esti cu privirea in alta parte decat in monitor, daca deschizi cumva gura, daca ti-ai depasit pauza, daca te-ai dus la tigara fara sa te dai in pauza (numai cei curajosi isi permit sa faca asta!), daca ai vreun pahar de apa pe birou (este un lucru extrem de grav sa tii un pahar cu apa langa tine pentru ca se poate varsa si astfel poti strica minunatul calculator), daca ai 2 sticle de apa langa calculator(asta in cazul in care se gasesc sticle de apa in frigider)

La webhelp francezii vin doar cand e vorba sa ne ameninte ca se inchide firma, in rest nu ii intereseaza cine esti si ce faci. La webhelp trebuie sa taci si sa induri, nu sa iti exprimi parerea sau sa ceri ceva.

Outsider la 23 Martie 2009, ora 18:51
Nu inteleg un lucru (de fapt mai multe, dar le iau pe rand): daca e atat de rau la Webhelp, de ce stau angajatii aia acolo? stiu ca sunt cam 200 la Bucuresti. sa mor daca va inteleg. daca e inchisoare, daca nu vi se dau bani, daca vi se da apa cu portia, daca aveti sefi mai prosti decat voi (asta crede oricum fiecare om), nu va place ce faceti... cine va opreste? cum spunea cineva mai sus: sunt nu stiu cate call centere in Bucuresti, de ce nu plecati in alta parte? daca poate sa-mi dea careva un raspuns credibil si sa ma lamureasca de ce lucreaza in conditii "inumane" intr-un call center, atunci pot sa va inteleg. eu am lucrat in call center, dar cand nu mi-a mai placut, am renuntat. nu m-a tinut nimeni legat. ma minunez de ce mesaje gasesti pe paginile unui ziar de business. inteleg exprimare libera, dar nici chiar in stilul Parazitii pe toate site-urile.
Xoxo la 24 Martie 2009, ora 15:06
Pai va spun eu de ce mai stau oamenii in webhelp. sunt mai multe categorii: cei care nu isi gasesc in alta parte pentru ca au pretentii prea mari, cei care nu isi gasesc in alta parte pentru ca se cred prea tari, cei carora le e bine si nici nu se gandesc sa plece ca e criza si mai bine stau la caldura si cei care sunt oarecum multumiti. da, ati citit bine, "multumiti". cei care scriu aici sunt persoane care au plecat din webhelp sau cei care vor sa plece... dar tot ii mai tine ceva. eu lucrez de ceva timp si nu as spune ca e raiul pe pamant, dar nici iadul descris mai sus. da, s-au schimbat regulile in ultimul timp, dar cine a vrut sindicat? cine a vrut negociere? de ce s-a schimbat programul de la bucuresti? daca e sa-mi vars amarul as mai lua la rost cateva persoane, nu doar "patronatul" - ca sa ne exprimam in termeni corecti. da, pauza e cronometrata si acum da, se tine cont de fiecare minut, dar cine a negociat durata ei? si sa o luam si pe cealalta parte: vreti sa fiti platiti doar sa iesiti in pauza si sa lucrati cnd aveti chef? eu va propun sa faceti cate 1 stagiu de 1 luna-2 pe la alte "multinationale" si apoi sa va plangeti. nu stiu daca va dati seama ce inseamna sa iti iei salariul cu 1 luna intarziere sau sa tipe cineva la tine ca ai gresit te miri ce... nu mai zic ca apa nu era la sticla, sa avem ce varsa ca nu ne place. nu stiu daca am raspuns la intrebare, dar poate ar trebui sa ne gandim o clipa si din alte perspectiva. stiu ca e mai usor sa arunci cu noroi
Anonim la 25 Martie 2009, ora 18:50
Mi s-a propus un interviu pt. postul de Ofiter Vanzari, si as vrea sa imi spuneti si mie daca stiti care ar fi salariul pe 6 ore, si cam ce se da la testul in limba romana ! Va multumesc
Blaaaa la 26 Martie 2009, ora 08:22
Ar mai fi o varianta in cazul in care nu sunteti convinse/i de tot ce scrie aici.sunteti angajati,incepe perioada de formare insa in tot acest timp nu va impiedica nimeni sa va faceti o parere generala intrebandu-va colegii mai vechi cum sta treaba si daca merita sa ramaneti.Puneti in balanta avantajele si incovenientele iar la sfarsit,in ultima zi cand se da testul final ce consta in tratarea a 2 cazuri si in urma caruia puteti pleca sau ramane,pur si simplu gresiti la unul dintre ele.Foarte simplu!,ultima zi pentru voi dar...ati fost platiti timp de o luna si ati vazut si cum sta situatia!
Georgiana la 26 Martie 2009, ora 19:07
Vad tot felul de comentarii si nu imi vine sa cred k mai exista persoane care cred intr-o buna stare la webhelp...nu exista asa ceva. Am lucrat acolo aproape trei ani, am vut sa promovez dar nu mi s-a permisca aveam gura prea mare si spuneam ce ma deranjeaza in cadrul unor discutii civilizate nu ca la usa cortului.Deci sfatul meu e sa cautati in alta parte, exista joburi in care esti tratat ca un om nu ca un animal!!!Si tot ce se intampla acolo nu e din vina francezilor ci a managementului romanesc!!!! Peta nu is are locul acolo, un singur lucru stie sa conduca si acela nu este o firma! Gasiti-va altcea, mai ales daca stiti sa fiti mai mult decat niste robotei!!!
F la 30 Martie 2009, ora 23:22
eu am plecat de acolo dintr-un motiv simplu si "minunat" in acelasi timp...am facut salmonela de la cuptorul cu microunde unde 200 de persoane isi incalzeau mancarea si nu cred ca femeia de serviciu statea sa il curete in fiecare zi asa cum ar fi trebuit. am destule cunostinte medicale ca sa pot afirma ca acel cuptor este o sursa de microbi daca nu este igienizat in mod corespunzator. In ceea ce priveste stresul, cadenta, pauzele si asa mai departe, intradevar este un loc de munca stresant dar nu va obliga nimeni sa va angajati acolo. Daca esti o persoana singuratica si iti place sa te zgaiesti 7 ore jumate (ca 30 de minute ai pauza) la un monitor, sa vorbesti doar cu mintea ta atunci go for it...
Angel la 18 Mai 2009, ora 08:52
Feriti-va de Webhelp....salarii mici, rutina multa, mult de munca si daca nu iti atingi target-ul pe o zi sau o luna...se tipa la tine plus ca nu vezi nici un ban in plus la salariu. Nu sunt de acord cu chiar tot ceea ce zic cei de mai sus, fostii mei colegi, au fost si momente bune in firma asta insa management-ul e extrem de prost la ora actuala....am avut exemple de la alte firme si credeti-ma ca e mult mai bine in alte parti.
De ce se mai sta in firma asta ? Poate pentru ca are doua sedii principale in Romania, unul in Buc si unul in Galati, in Gl nu prea exista alte locuri de munca si de aici si interesul oamenilor pentru firma asta. Singurele chestii motivante in firma asta erau colegii care iti mai ridicau moralul si mai aveai cu cine rade/glumi, schimba o vorba in "pauza", in rest...sedinte peste sedinte, cresterea productivitatii si a targetului de la o zi la alta, target aproape imposibil de atins.
Dupa cum am zis, existau si momente bune insa prea putine, mult prea putine satisfactii din partea firmei si chestii motivante. E adevarat tot ceea ce zic cei de mai sus, multi au plecat din cauza asta, pentru ca nu exista intelegere, comunicare si motivare intre angajator si angajati, incepand de la supervizor, project manager si terminand cu directorii Webhelp. Putini au fost cei care au fost cu adevarat buni...dar au plecat si aia din firma asta.
N la 26 Iunie 2009, ora 15:32
un singur lucru am de zis....webhelp galati a dat afara intr-o singura luna 50 de angajati care i-au slugarit timp de 2, 3 sau mai multi ani.........nu exista respect pentru loialitate sau munca de calitate in aceasta companie......in plus...mai e si discriminare ca na....galatiul e provincie, nu? de ce sa pastrezi oameni buni si vechi in firma, cand poti aduce unii noi si sa ii platesti mai putin, nu? firma asta are cam mari pretentii de calitate si productivitate, si toate alea, cand oamenii buni sunt dati afara....eu zic ca webhelp galati va disparea in scurt timp ..poate si bucurestiul...pt ca fara respect nu faci nimic
Fetelevesele la 6 August 2009, ora 23:44
Am fost date afara pe usa din spate..., alaturi de o supervizoare "model", care era mai incompetenta decat prevede legea. Ne-am FRIPT tare la Webhelp.
Daca faceti parte din categoria celor pentru care scopul scuza mijloacele sunteti invitatii mei sa pasiti in lumea transparentei, care se numeste UEBELP.
Management defectuos, ping-pong, vise desarte pentru un manager care nu are nici macar idee ce inseamna sa conduci eficient.

cei care ati ramas, fugiti cat puteti, la webhelp nici pe criza nu se merita sa stai :):)):)

Amin
Excelent la 16 August 2009, ora 14:32
Sunteti chiar culmea, lasati oamenii sa si faca singuri o parere, am inteles frustrarea voastra, dar exgerati. Fiecare ia decizia care ii convine cel mai bine, nu incercati sa manipulati.
Fetelevesele la 17 August 2009, ora 22:14
EXCELENT Nu e vorba de manipulare. Este doar o informare. Dar nu stiu cat de bine ai prins ideea, se pare ca deloc....Nu exageram deloc....este realitatea pe care o poate confirma 98% dintre cei care lucreaza/ au lucrat la renumita sus mentionata companie. Tu probabil faci parte din categoria 2% "celor pentru care scopul scuza mijloacele"?

Ne manifestam frustrarea, aici, in fata lor, la tigara si oriunde putem fi ascultate, dar cu ce folos?

nu exista respect

Minona la 19 August 2009, ora 20:48
spunea cineva mai sus : daca e asa rau la webhelp de ce mai stati? Mie mi se pare logic ca atunci cand te deranjeaza ceva, sa iei si atitudine, nu numai gura mare si atat. Lucrez la ei de mult timp, singura problema pe care o vad eu, e monotonia, faptul ca dupa un timp nu mai inveti nimic nou. Eu nu inteleg revolta asta cu "sclavii pe plantatie" pe care o aud de secole in firma. Unde s-a mai vazut in orice alta firma, angajatii sa impuna sefilor ce modificari se admit si ce nu. Unde ati mai pomenit voi sa vi se ceara acordul pt vreo decizie luata de director/sef de proiect : "stiti, va convine sa se modifice grila de evaluare?", "dar va convine pauza sa se micsoreze?", dar daca clientul din Franta cere sa faceti asa, voi ce credeti, facem ca el?". Hai sa fim seriosi ca sunteti absurzi. Fiecare e cu revolta si frustrarea lui personala.

Legat de programul de munca, da, aici s-ar putea sa fie probleme cu lucrul in ture, dimineata 8:00-16:00 sau seara 16:00-24:00 (taxi asigurat de firma). Multi erau/sunt studenti, le convenea sa lucreze asa, ba dimineata, ba dupa-masa pt ca nu mereu aveau cursurile numai intr-o anumita perioada a zilei. Schimburi de shift s-au putut face mereu intre angajati, deci unde e problema aia asa mare? Nu iese planningul ala pe luna exact cum vrei, dar mai mereu s-au putut gasi inlocuitori, la examene nu s-a spus niciodata ca nu poti pleca 2-3 ore si apoi sa vii sa le recuperezi. Pauza a fost initial de 45 de minute dar s-a micsorat la 30 de minute pt ca nu era corect fata de colegii de la Galati care lucrau 9 ore si aveau pauza o ora. La Bucuresti se lucrau deci doar 7ore si 15 min si pauza era 45 de min. Asa ca s-a facut la ambele centre acelasi program, 7h30 munca si 30 min pauza. Cei din Buc stiu f bine ca aici nu se gaseste nicaieri program de 8 ore (pauza inclusa), deci cred ca nu e chiar atat de groaznic ca pauza aia e doar de 30 de min. Ai timp de tigara, mancare, cafea, ce trebuie mai mult? un pui de somn? (apa minerala uneori, apa plata la fantana, cafea, ciocolata calda, ceai, ness etc oferite de firma). Nu s-a luat niciodata bonul de masa pe o zi pt ca ti-ai depasit pauza cu un minut. Cand uiti sa opresti acel contor pt pauza te poti duce bine-merci la un supervizor sa ti-o modifice, nu e dracul asa de negru. Daca te-ai prins la sfarsitul turei ca iti iese peste 30 de minute te duci la cineva sa schimbe si sa puna cat trebuia, problem solved. Penalizarile apar abia la depasirea intr-o luna cu 15 minute dar cum spuneam, in fiecare zi trebuie sa te uiti la sf de tura sa vezi daca ai depasit-o sau nu, e usor de calculat. Sa nu mai spunem cate pauze de cafea se mai iau si asa fara sa notezi pauza si nimeni nu spune nimic

Avansarile, uneori s-au scos posturile la concurs, uneori erau pe ochi frumosi. Insa si cand erau scoase la concurs nici atunci nu se ofereau candidati, atunci de ce va plangeti daca nici macar nu ati luat atitudine?

Salariul, cred ca asta e cel mai rau la inceput, nu mi se pare atat de grozav mai ales pt Bucuresti unde cheltuielile sunt mai mari, la Galati insa mi se par acceptabile fiind orasul mai mic si alt nivel de trai. Sunt bonusurile de performanta insa e drept ca unui angajat nou ii va fi greu in primele 2-3 luni sa le obtina. Apoi daca chiar vrea sa obtina un ban in plus, isi va da interesul si va obtine prima respectiva, e chiar f usor, trebuie doar atentie.

Un punct in minus in aceasta perioada ar fi intr-adevar concedierile care s-au facut recent pt ca pe de o parte asa a cerut clientul din Franta, pe de alta probabil situatia financiara a firmei. Dar asta vad peste tot in jur, de ce doar Webhelp e "omul negru" pt ca face asta pt a ramane pe piata? A mai fost acum ceva timp acel somaj tehnic pt ca plecase un proiect important si totusi cand lucrurile s-au imbunatatit pt firma, oamenii aceia au fost chemati inapoi.

Pt cei care au fost chemati la interviu, daca salariul va convine, incercati. La o adica daca chiar se confirma ca e atat de groaznic pe cat incearca unii sa zugraveasca situatia, va puteti da oricand demisia, nu va opreste nimeni. Au fost oameni care au renuntat din timpul formarii de la inceput, oameni care au plecat dupa 2 luni, oameni care inca rezista in firma, voi sunteti cei care aleg. Sunt insa mai multe proiecte si nu peste tot e acelasi pesimism. As putea sa pariez ca cei revoltati care au vorbit pe aici, fac/au facut parte din proiectul Neuf Recla. Mai sunt si alte proiecte unde lumea care e super relaxata si toti sunt prieteni, nu i-am auzit odata plangandu-se, sunt mereu cu zambetul pe buze si binedispusi. La ei oare nu e aceeasi conducere, aceeasi firma?

Nu va mai luati dupa toti oamenii revoltati, faceti-va singuri o parere pt ca nu aveti ce sa pierdeti, poate cel mult o luna (maxim) de formare, pe urma puteti lua decizia sa plecati.. sau sa ramaneti.
Minona la 19 August 2009, ora 21:53
hai sa incep cu o chestie de care spunea si cineva mai sus : daca e asa aiurea la Webhelp, de ce mai stati acolo ? Dati-va demisia, luati-o de la capat in alta parte si lasati frustrarile in spate

am zis sa-mi dau si eu cu parerea pt ca sunt de mult timp in firma si stiu prin ce etape a trecut compania, schimbari in bine, in rau.. si nu, nu sunt supervizor (sau alta functie grozava) si nici nu o sa ajung probabil vreodata

eu nu stiu de unde a pornit frustrarea asta cu sclavii pe plantatie pana la urma, ca vezi domle nimeni nu ne intreaba si pe noi daca suntem de acord cu aia sau ailalta, ca nu suntem bagati in seama. As vrea sa stiu si eu in ce firma ati mai pomenit voi sa vina directorul sa va intrebe stiti dragii mei, clientul ar vrea sa faca aia, voi ce spuneti, facem ca el sau ne opunem ? , sunteti de acord sa scadem din pauza 15 minute ? , imi dati voie sa va modific grila de evaluare sau sistemul de acordare a primelor ? etc.. Hai sa fim seriosi, eu ma mir ca avem libertatea sa comentam atat de mult cum o facem si acum. Ca suntem sau nu ascultati, ca opinia noastra conteaza sau nu, ne-au lasat totusi mereu sa ne manifestam cum am vrut, si cu tipete, si certuri, sedinte de cateva ore

programul de lucru : 2 ture de 8 ore, 8:00 16:00 sau 16:00 24:00 (taxi asigurat de firma). Ce-i drept, nu mereu se respecta planningul, care se face pe o luna in avans, trebuie sa mai lucrezi si dupa masa (parerea mea e ca e mai lejer si mai fun in tura asta dar na, fiecare cu gusturile lui). Si hai sa nu fim chiar atat de rai, mereu s-au putut face schimburi de shift intre noi, se gasesc si pt vineri seara uneori schimburi, d-apoi pt turele din timpul saptamanii. Cand a fost vba de examene si poate pur si simplu nu s-a gasit schimb, nu s-a interzis niciodata sa nu plecati 2-3 ore pe care apoi sa le recuperati. Mie mi se pare ok si faptul ca in Buc nu gasesti program de 8 ore la nici o firma, peste tot e program de la 9:00-18:00 si poate si ceva peste ora asta, aici la Wenhelp nu exista insa ore suplimentare neplatite si fara voia ta. Ora 16:00 inseamna fix ora 16:00.

salariul sa zicem ca mi se pare cam mic daca sunteti in Bucuresti. La Galati pt nivelul de trai de acolo, nu e chiar atat de rau. Salariul e mic la inceput dar exista bonusuri de performanta + bonurile de masa. Mai exact, iei bonus ca iti faci munca pe care oricum in mod normal ai fi obligat sa o faci. Exista bonusuri de 100%, 120% si 150% in functie de cat de mult ai depasit obiectivele pe luna. Ce-i drept un om angajat recent nu o sa-si ia bonusul in primele 2 luni sa spunem, dar apoi nu mi se pare un obiectiv asa de greu de atins. Salariul si bonusul cresc in fctie de vechimea in firma dar chiar nu mai retin categoriile la cate luni se schimba, vi se explica la angajare de obicei.

pauza.. Initial la Buc era programul de 8 ore din acre 45 de min pauza insa la Gl se lucrau 9 ore din care 1 ora era pauza. Nu prea era corect asa ca s-a decis ca la ambele centre sa se lucreze la fel, 8 ore din care 30 min pauza. Cei revoltati ca s-a modificat pauza, e clar ca sunt din Buc, pt ca altfel nu comentau, nu cred ca lor le-ar fi convenit sa stea o ora in plus la munca.. In cele 30 de min ai timp sa mananci, sa bei o cafea, sa fumezi o tigara etc.. ce vreti mai mult ? un pui de somn la munca poate ? Da, exista un contor pt pauza si teoretic se noteaza cand pleci mai mult de la calculator dar hai sa fim seriosi cate pauze nu se iau si fara sa fie notate si fara sa ne zica nimeni nimic ? Ne mai atrag supervizorii atentia cand au timp liber si ne vad ca abuzam dar nu a exagerat nimeni niciodata cu avertismentele. Am mai citit mai sus o aberatie ca ti se ia tichetul pe o zi daca ai depasit pauza cu 1 minut, VRAJEALA. Nu se ia nici un tichet si o spun sigur pt ca mi s-a intamplat sa am 2 minute in plus la socoteala intr-o zi. Cine o sa citeasca chestia asta cu minutele probabil o sa se sperie putin ca e asa de stricta socoteala asta. Cum spuneam e acel contor pt pauze, toata lumea se uita cel putin de 2-3 ori pe saptamana (sau pe zi, depinde de om) in pauza mai mult decat trebuie. Contorul ala nu e batut in cuie, merge modificat orice din el. Iti tii si tu o evidenta a pauzei si daca la sfarsit de tura ti se pare ca depasesti cele 30 de minute, te duci frumusel la un supervizor si zici cate minute scoate si de unde (ca poate vrei sa-ti iei pauze mai mici de cate 5-10 min, si se poate modifica fiecare in parte dupa cum doresti). Trebuie doar sa nu uiti la sf de tura sa te mai uiti odata sa vezi daca iti ies socotelile.

s-a pomenit de cele concedieri colective. Da, ca peste tot in Romania, e criza, firma face ce crede ca trebuie ca sa poata sa ramana pe piata. Peste tot insa companiile fac acelasi lucru, de ce Wenhelp e un fel de om negru pt ca face asta ? sa nu mai spunem ca si clientul din Franta a avut un cuvant important de spus : vroia proiectul Neuf Recla (care e cel mai mare proiect actual al firmei) doar la Buc pt o mai buna gestiune, automat asta a insemnat concedieri in colectivul de la Gl. A fost acum ceva vreme un somaj tehnic pt ca la fel, un proiect f mare a plecat din motive ce au tinut strict de client si nu de firma. Cand insa a venit un alt proiect important, toti acei oameni care erau in somaj tehnic au fost rechemati la lucru.

Pt cei chemati la interviu, daca sunteti de acord cu salariul oferit, nu va luati dupa toti revoltatii de aici, incercati singuri sa aflati care e atmosfera in companie, puteti oricand sa demisionati. Au fost pers care chiar nu s-au acomodat sau nu le-au placut si au plecat din perioada de formare chiar, sunt care au stat cateva luni sau care inca mai sunt la firma, fiecare dupa cum se integreaza. Si ce aveti de pierdut ? Vi se face carte de munca din prima zi de munca dupa ce semnati contractul, chiar si pe perioada de formare sunteti platiti, deci care-i baiul ? Nu i s-a interzis nimanui sa demisioneze la o adica, preavizul e ca peste tot, 2 saptamani. Uneori s-au inteles oamenii si la demisie fara preaviz, depinde cum au si ei nevoie de oameni, daca are rost sa va tina acele 2 sapt sau chiar nu conteaza.

s-a vbit si de avansari unele au fost pe ochi frumosi, unele au fost scoase la concurs, de obicei orice chestie se anunta pe intranetul firmei, nu ai cum sa nu vezi anunturile. Dar ce e mai trist, ca toti comenteaza ca se fac avansari doar pt cei prieteni cu sefii dar au fost posturi interesante scoase la concurs din care nu aveau pur si simplu de unde alege oameni pt ca nu aplica nimeni. Atunci cu ce drept se comenteaza daca chiar voi nu ati luat atitudine ? Stiu ca o perioada de 3 luni a fost sefa de proiect la Gl o persoana care era total pe langa, erau oameni mai noi in firma care o intreceau in cunostinte pe proiect. De ce a fost aleasa acea persoana care mai era si de la Buc pe deasupra ? Chiar am intrebat la acel moment direct la sursa.. raspunsul a fost a fost singura care a aplicat pt acel post si s-a descurcat bine la interviu . Deci cum spuneam, noi suntem cei care nu luam initiativa dar stim sa plangem pe urma.

mi se pare frustrant ce-i drept in firma, rutina si faptul ca dupa un timp nu prea mai ai ce sa inveti nou, te limitezi. Daca insa apar proiecte noi, poti face oricand o schimbare.

colegii au fost intotdeauna ok. Sunt grupuri grupulete pt ca suntem f multi si e inevitabil, dar niciodata nu am vazut oameni nou-veniti in firma care sa fie exclusi, mereu si-au gasit loc printre cei vechi sau poate chiar numai in grupa lor de formare dar nu era nimeni pe dinafara.

si un mic avantaj, desi cred ca si in alte firme exista : apa minerala (uneori), apa plata la fantana, cafea, ceai, ciocolata calda, ness etc.. astea is gratis
Rila la 19 August 2009, ora 23:10
am inteles problemele si supararile fiecaruia si este normal sa reactionezi asa cand te trezesti ca esti dat afara fara sa ai un cuvant de spus iar atunci cand au nevoie te mai cheama putin.stii mai avem nevoie de voi nu se stie dar veniti si culmea lumea tot se duce desi pe de alta parte se plange ce firma respectiv isi bate joc de ei.eu nu inteleg de ce te mai duci daca este atat de nasol e atat de greu sa zici nu mai vin frate faceti bors daca tot isi bat joc asa cum sustin unele persoane ce mai cautati acolo.pana la urma e vorba de demnitate daca tot am fost dat afara de ce sa ma mai duc ca ultimul sclav de fiecare data cand sunt chemat ca sa ma tina o luna si apoi sa-mi zica la revedere si iar sa ma cheme si o tinem tot asa cat merge.pentru ca degeaba se rezolva lumea si face firma de rahat daca te intorci acolo unde erai trata infect.
pana la urma multe dintre lucrurile scrise aici sunt putin exagerate nu e chiar asa de rau .nu am auzit pe nimeni si nu ma refer doar la acest loc de munca ci in general care sa zica vai ce bine este la noi, colegii sunt asa buni se comporta exemplar ,niste oameni extraordinai iar de conducere numai de bine ce sa mai zic de salariu nici ca se putea mai bine.peste tot exista probleme si nemultumiri asa e firea omului nu e niciodata multumit de ce are si e normal sa vrei ceva mai bun pentru tine dar totusi sa nu exageram pentru ca WEBHELP-ul nu este nici inchisoare si nici plantatie de sclavi .
in ceea ce priveste cadenta nu se ia nimeni de tine daca nu ai facut-o intr-o zi e normal poate ai o zi mai proasta sau nu te simti bine si nu o sa vezi vreodata ca tipa cineva la tine din cauza asta.despre pauza la fel mie una imi convenea cand era de-o ora pentru ca nu ti-o luai pe toata si poate unii mai trageau sa-si faca cadenta in timpul asta dar asta e daca lumea nu se poate trezi de dimineata ce sa-i faci au ce si-au dorit jumatate de ora pauza asa cum este legal doar s-a dori sindicat ca nu era bine fara.acum suporta consecintele pentru sa recunoastem era mult mai bine fara.nu cred ca este o firma atat de mar incat sa aiba nevoie de sindicat care pana la urma doar aparent apara interesele angajatilor pentru ca in realitate pe Benche il doare doar de el si de mandra lui restul sa faca bors si dupa parerea mea este unul dintre cei mai mari pupincuristi din firma asta.pe fata pare foarte afectat daca este ceva in neregula si i se plange cineva iar pe la spate te sapa zice si face tot ce il avantajeaza tocmai de asta s-a gasit minunatul acesta sa fie lider de sindicat pentru ca e un fel de pisica blanda care de fapt zgarie nu rau ci crunt. nu are ci nenumarate fete si din pacate multi au crezut si mai cred in ei,pacat.
cum ziceam de pauza nu sta nimeni sa te urmareasca daca iti iei de fiecare data cand te duci la tigara normal ca nu te duci in nesimtire fara sa te treci macar o data in pauza sau daca nu-ti faci treaba si esti mai mereu in urma iar despre dusul la baie nu s-a pus niciodata problema sa se treaca lumea in pauza este aberant ce am citit pe aici.
foarte rar s-a intamplat sa te intrebe de pauza si cum am mai zis doara daca esti in urma cu cadenta iar despre avertismente ,acestea s-au dat foarte rar din cauza pauzei si sa fim seriosi nu ao fost data doar pentru ca ti-ai depasit sau nu ti-ai luat pauza o singura data ci din cauza ca acest lucru s-a repetat si mi se pare normal ca pentru nesimtire sa ti se atraga atentia cumva daca altfel nu intele omul. oricum nu ti se intampla nimic daca iei un avertisment.
lumea are tendinta de a exagera daca unii au fost afectati asta nu inseamna ca cum trebuie sa incep sa denigrez firma si pe cei care lucreaza acolo de parca ar fi iadul pe pamant.sunt si oameni intelegatori acolo si colegi buni si mai putin buni asa cum este peste tot.
despre vorbit la fel nu a zis nimeni sa nu vorbesti cu cel de langa tine si stai ca un robot in fata monitorului desi pe anumite proiecte au fost unii care s-au ajuns si atunci au inceput sa faca "militarie" si zica sa nu se mai vorbeasca si tot asa dar nu este toata firma asa pot zice ca dimpotriva este o atmosfera degajata iar salariul este mediu iar cu bonusul te poti ridica la un salariu frumos in functie de categorie poti ajunge si pana la 1800 RON ceea ce cred ca este foarte bine.
nu cred ca este mai bine sa stai acasa degeaba sau sa iei ajutorul de somaj care e in jur de 500 RON.
in sfarsit fiecare are dreptul la o parere dar unele sunt exagerat si nu e cazul sa-i speriem pe cei care si-ar dori sa se angajeze aici doar pentru ca am ajuns sa uram tot ce tine de WEBHELP pentru ca in perioada de fata cand peste tot lumea este disponibilizata cred ca e mai bine sa lucrez aici decat sa stau degeaba acasa fara sa iau nici un ban. cam atat am avut de spus
Agentul 007 la 22 August 2009, ora 00:01
Oameni buni

Calmati-va. Am lucrat in webhelp , nu mai lucrez de ceva timp (1 an) si asta sincer, ma multumeste pentru ca am gasit ceva mult mai bun. Normal fiecare dintre noi asta isi doreste. Este adevarat, pentru un student e ok sa lucrezi acolo. Conditii de munca mai mult decat bune as putea spune. Tot ceea ce nu este ok....poreneste de la un nivel superior. Se aplica intr-adevar "pupaceala" "linguseala", asul din maneca il va detine intotdeauna cel care duce vorba mai departe, si unde trebuie.

Oameni buni, vi se pare normal sa apara astfel de comentarii daca totul ar fi ok? hai sa fim seriosi ca nu e vorba de frustrarea unora...vad ca aici sunt cam multi frustrati daca este sa gandim dupa logica voastra...

aici la bucuresti primesti zambete largi ca soarele cu dinti si la galati am auzit ca nici zambet nu are ......

nu va este clar, celor care lucrati, care lucreaza inca si celor care intentioneaza, daca mai au unde, ca ceva e putred?

Meduza la 24 August 2009, ora 14:05
Salutare tuturor,

Adevarul este ca din cateva sute de anjagati care au lucrat si lucreaza la Webhelp, cateva comentarii acide, generate de frustrari, e chiar foarte indicat sa fie luate ca si etalon...

Multi colegi de-ai nostri cand s-au angajat aici nu stiau nici sa deschida calculatorul, dar acum sunt foarte mandri sa treaca in CV experienta de aici. Ba mai mult, ii si ajuta aceasta experienta sa-si gaseasca un job mai bun, mai bine platit. E meritul lor, dar de ce sa arunci cu pietre in ceva ce ti-a fost folositor? Si culmea, nu a lucrat nimeni gratis, a luat salariu pentru asta, a luat bonusuri, a luat bonuri de masa, a luat prime de Craciun si Paste, a luat prima pentru simplu fapt ca isi respecta planificarea, adica isi respecta acel contract pe care l-a semnat la angajare etc.

Da, e adevarat, au fost si sunt probleme. Intotdeauna sunt lucruri care pot fi imbunatatite. Dar pana la urma e decizia fiecaruia sa accepte situatia sau sa renunte prin demisie.

Nu te tine nimeni cu forta sa induri nu stiu ce "umilinte". Si daca sunt toti atat de buni, iar Webhelp-ul este atat de rau, de ce nu ploua cu demisii ? De ce oamenii revin cand sunt chemati dupa disponibilizare ? De ce majoritatea abia asteapta sa fie rechemati ? Si nu ma refer doar la ultima disponibilizare ... Au mai fost si alte probleme, crize, disponibilizari, care nu au tinut neaparat de conducere, ci de clientul care plateste. Oamenii au revenit in firma si dupa luni buni de absenta. Unii si-au dat demisia si dupa un an de alte experiente au revenit aici.

Cred ca raspunsul este cat se poate de simplu - pentru ca exista alte locuri de munca in care angajatii sunt tratati mult mai rau - nu isi iau salariul la timp, chiar cu intarzieri de cateva luni; nu au carnet de munca; nu au platite contributiile la timp; nu au prime; nu au bonuri de masa; nu au alte beneficii gen petrecere a angajatilor, prima de asiduitate, prime ocazionale pe activitatile pe care lucreaza etc; nu li se platesc orele suplimentare; nu isi pot lua concediu de odihna cand vor; nu isi pot lua ore libere pentru examene sau alte probleme personale; daca se imbolnavesc si aduc concediu medical raman si fara job; colegi sau superiori care nu iti ofera sprijinul in timpul activitati, ci tipa si arunca cu lucruri dupa tine si lista poate continua la nesfarsit.

Acesta este motivul pentru care o buna parte dintre colegii nostri revin in firma si apreciaza ce li se ofera aici, chiar daca nu este "raiul" de pe pamant, mai ales ca firmele care anjajeaza studenti sau absolventi fara experienta in domeniu SUNT FOARTE PUTINE.

Evident ca exista si "raiul de pe pamant" in foarte putine companii (si nu le voi face aici reclama) , dar ne-am intrebat daca suntem toti atat de speciali, genii, capabili ca sa putem castiga un astfel de job, avand forte multi concurenti pentru acelasi post, respectiv sa putem trage concluzia ca e mai bine decat la Webhelp sau la firma X ? Nu cred, intrucat pentru majoritatea dintre noi a fost si este primul job. Iar sa vorbim din auzite ... nu cred ca este foarte relevant.

Eu personal am invatat foarte multe la Webhelp (de la a utiliza calculatorul si internetul pana la a ma comporta intr-un colectiv, a reactiona cand cineva te cearta, te lauda, te motiveaza, te nedreptateste involuntar; mi-am facut multi prieteni; mi-am dat seama ce imi place sa fac si ce drum sa aleg pentru activitatea profesionala; mi-am format un stil comercial cu care am lasat in urma multi candidati la interviuri pentru posturi la alte companii importante, dar culmea, am refuzat posturile pentru ca era salariul MAI MIC, responsabilitati MAI MARI (gen bani in gestiune cu oprit din salariu daca nu iese bine gestiunea la sfarsit de luna) si conditii de munca MULT MAI RELE.

Sunt convinsa ca exista companii unde lucrurile merg mai binisor decat la Webhelp. Dar sunt si companii unde nu stii cum arata Directorul General, Directorul X, Directorul Y, pe cand la Webhelp au incercat sa fie cat de cat transparenti si apropiati de oameni, chiar daca uneori au mai facut greseli. Daca le cerem lor sa fie perfecti, ne-am intreabat daca noi suntem perfecti si avem dreptul sa cerem altora ?

Companiile functioneaza foarte simplu : noi ne facem treaba pentru care am fost angajati, ei ne ofera salariul pentru care am semnat contractul de altfel. restul - sunt chestii "extra". Si ma intreb pentru ce s-a facut atata tam-tam pana acum in comentariile de mai sus ?

Revin la ideea principala, fiecare are dreptul sa decida pentru sine : e bine pentru mine sau nu, e demn de mine sau nu, e conform valorilor si principiilor mele sau nu ? Dupa care sa actioneze in consecinta ...

Iar daca cineva lucreaza la Webhelp, dar se plange de salariu, de conditii, de tratament si continua sa lucreze aici, ma intreb, firesc, de ce mai sta ? Si raspunsul il gasesc singura ori se plictiseste si a mai gasit un subiect de barfa, ori nu e capabil/capabila sa isi gaseasca alt job si ramane aici (si ma intreb daca merita sa ramana aici), ori nu e dracul atat de negru si toate comentariile de mai sus nu au fost decat niste exagerari a unor persoane care au acumulat frustrari si nu au gasit alt loc in care sa le verse, mai ales ca le este protejata identitatea ...

Sfatul meu pentru cei care isi cauta un job si au fost chemati la interviu merita sa incercati, iar cand va lamuriti cum stau lucrurile, sa luati decizia cea mai buna pentru voi.

Iar pentru cei care au fost ironici si nu numai - sunt convinsa ca veti gasi un job perfect , dupa meritul si capacitatile fiecaruia. Ramane sa ne impartasiti si noua unde ati gasit locul/jobul ideal si poate redevenim colegi.

Multa bafta tuturor!
Andreea la 1 Octombrie 2009, ora 10:20
imi poate spune cineva care este adresa webhelp din galati?va multumesc
Georgiana la 22 Octombrie 2009, ora 15:48
stie cineva cat de greu este testul de limba franceza,cam ce cuprinde... pe care il dai la webhelp?
multumesc.
Kuku la 18 Decembrie 2009, ora 19:08
poate nu stiati ca in ultima vreme se cauta minime agentilor ca sa nu li se mai dea bonus-urile, asta a zis-o cineva?
Web Help? = Robotica SA
Simi la 19 Ianuarie 2010, ora 14:45
am fost chemata si eu maine la un interviu..mai precis sa dau faimosul test in lb franceza pentru postul de consilier clientela. as dori sa stiu daca merita sa incerc, daca merita sa merg acolo. va multumesc
Yry la 24 Ianuarie 2010, ora 01:41
Cum a fost la test, Simi? In ce consta? Astept raspunsul tau. Multumesc!
Marcel la 2 Februarie 2010, ora 17:56
buna ziua, rog daca se poate sa imi spuna cineva cat e salariul pt Consilier de clientela
Bombonica Cip la 22 Februarie 2010, ora 17:18
Salariul, programul si primele difera de la un proiect la altul. Durata formarii difera si ea. Mi se pare normal sa se asculte de conducere ca mergem la munca nu la adunari ad-hoc. Am lucrat la un alt call-center, unde salariul era mult mai mic, ti se taia din el de cate ori se gasea ocazia, fara sa se tina cont de experienta, de calitatea si cantitatea lucrului tau. Managementul acolo era rusinos. Lucrez la Webhelp de cateva luni, aproape un an si pot sa va spun ca daca esti constient de faptul ca rolul lor este sa faca pe plac clientului, si tu muncesti acolo pentru asta, trebuie sa respecti regulile care ti se impun. Eu doar in prima luna nu am reusit sa iau prima maxima, dar apoi am luat-o intreaga in fiecare luna. Sunt chiar multumita si pentru un student chair nu cred ca poate exista un job mai bun. (am mai incercat la 2 call-centere pana sa muncesc la Webhelp).
Petrachee la 4 Martie 2010, ora 10:30
M-am angajat in decembrie la Webhelp pe proiectul Orange. Ni s-a facut formare doar 3 zile pe vreo 7 servicii destul de grele. S-a tras de noi din primele zile sa facem multe mailuri. Calitatea nu conteaza, doar cantitatea. Ti se face observatie in fata tuturor ca la scoala. Desi in primele 3 luni nu au voie sa ti dea avertisment, se da foarte usor. Sunt dezamagita pentru ca procedurile nu sunt foarte clare, formarea este mai mult decat superficiala si concluziile se trag mult prea repede. Daca ai gresit o data, esti oaia neagra. In prima luna am avut calitate peste 90%, in a doua luna 85 %, ca in a treia luna sa ajung la 70% in conditiile in care, numarul mailurilor trebuie sa ajunga la 162 pe zi. Se evalueaza superficial si chiar daca ai dreptate si contestatia este acceptata, s-a prescris deja, nu se mai modifica nimic. Esti un mic robotel. Bineinteles ca persoanele mai vechi te ajuta, dar te si parasc la supervizor ca le intrebi. Nu mi se pare normal ca o persoana care lucreaza de cel putin 3 ani sa nu stie un serviciu greu, dar o persoana nou venita sa-l invete. In plus nici macar supervizorul sau expert metier nu stiu anumite servicii pe care le evalueaza.
La quizz, un test de cunostinte pe care-l dai in fiecare luna, poti sa ai surpriza ca intrebarile puse sa nu existe pe nicaieri (au fost o data, dar s-au sters intre timp). Dezamagire totala...
Edelweiss la 21 August 2010, ora 08:45
Buna fetelor....fetelor pentru ca in call center sunt in general fete
Meduza, ma regasesc in raspunsul tau...nu pot decat sa te felicit pentru acest raspuns
Am lucrat in Softwin patru ani, multe dintre lucrurile spuse aici sunt adevarate, cadenta, calitate, evaluari
Au fost si momente grele in care mi-am dorit altceva dar si momente frumoase...Cand Softwin m-a angajat nu stiam sa deschid un calculator, am invatat sa utilizez internet, office, am invatat sa comunic, sa vorbesc o limba comerciala, mi-am facut prieteni multi, mi-am ameliorat franceza, am invatat sa fac rapoarte, sa discut cu clientii francezi....
Am fost numita supervizor dupa trei ani fara sa am veleitati de leader si fara "lèche cul" pardon de expresie, pur si simplu dupa ceva ani am inceput sa iubesc ceea ce faceam...Uneori era o atmosfera tensionata, mai ales in septembrie "la fameuse rentre des clients", multe mailuri, presiune din partea tuturor, avertizari ...evaluari mici, supervizori dificili
Dar eu ma gandesc cu nostalgie la perioada aceasta...cred ca acest tip de job este o rampa de lansare mai ales pt un student care are nevoie de un job
Eu nu mai sunt in tara de ceva vreme dar datorez Softwin tot ce am azi...
la 8 Octombrie 2010, ora 14:37
spuneti-mi si mie, va rog, cum poti repartiza turele, mai ales la part time (20 sau 30 de ore pe saptamana). Cate zile se lucreaza efectiv pe saptamana si cum sunt planificate?
Help You la 23 Decembrie 2010, ora 21:42
la webhelp : nivel de franceza foarte scazut, management defectuos, serviciul RH neexperimentat (incompetenta in lecturarea CV-urilor, timiditatea recrutorului, intrebari ilogice, raspunsuri non argumentative in retur, contrazicere in discurs, exprimare in franceza nivel liceu), remuneratie foarte foarte mica, politica fata de salariati nu exista -cu toate ca de fiecare data este aclamata trasparenta fata de angajati
Niciunul la 17 Februarie 2011, ora 18:26
desi stiu sigur ca nu o sa mi se publice comentariul mai fac o incercare (cele anterioare au fost in zadar)

la webhelp e mai rau ca intr-o inchisoare...pana si puscariasii au conditii mai bune de trai!!!

pe proiectul SFR e din ce in ce mai greu:

-la etajul 2 te intampina o atmosfera irespirabila, apasatoare...de plumb ca intr-un cavou bacovian;
-creierul ti se incinge la propriu si nu mai dai randament, nu se mai oxigeneaza;
-se lucreaza cot la cot, scaun langa scaun;
-calcuratoarele sunt invechite si nu mai fac fata, programele se blocheaza tot timpul, unele programe importante nici nu functioneaza pe anumite calculatoare;
-sefe si supervizori cu o atitudine aroganta, prea putin se rezolva reclamatiile "subordonatilor";
-dreptul la cuvant exista dar nu exista ascultare;
-mai nou vor sa impuna un program de la 7:00 la 15:00 si de la 15:00 la 11:00, sambata si duminica ca si cum angajatul nu mai are viata personala (cu astfel de program cine ar lucra tura de noapte si a 2a zi tura de dimineata risca sa doarma doar 4-5 ore pe noapte!!!!!!!)
-cand o sa vina sefii la munca sambata si duminica probabil ca vor veni si consilierii cu placere in aceleasi zile;
-.......
-.......
- si cate ar mai fi de spus!!!!

in concluzie, rusinica Webhelp

  Inapoi la articolul Compania de call-center Webhelp Romania va angaja 600 de persoane in 2008

Setari Cookie-uri