Comentarii pe articolul Romtelecom lanseaza self care pentru abonati


Despre MyAccount

Nartip la 23 Septembrie 2008, ora 19:37
Despre MyAccount
In intentia generala de atragere a "consumatorului" de servicii, pe langa calitatea serviciului in sine, se impune si informarea lui cat mai direct, deschis oportun. Cetateanul plateste serviciul si nu i se da de pomana. Este corect ca ambii parteneri in acel contract sa "stie" ce fac.
La Romtelecom s-au petrecut atat de importante transformari de calitate in tot spectrul serviciilor ca unui carcotasi care a renuntat la serviciile sale, azi nu poate accepta ce vede. VA SPUNE acest adevar un "carcotas" care a fost si agresat in cladirea unui oficiu Romtelecom in anul 2000 pentru ca reclamase pe seful de acolo cand l-a prins pe circuitul sau telefonic, fara drept.
Aceasta forma de informare prin accesarea contului de catre platitor este de fapt recunoasterea dreptului legitim al acestuia. Ce secret de serviciu era acesta? In popor se spune ca hotului de hot ii este frica. ASA ERA. Acei lucratori aceasta "calificare" aveau.
In concluzie, nu pot spune decat ca incepe sa miroase frumos. In general furnizorii de servicii au integrat sisteme de informare care ii ajuta in primul rand pe ei. Si este de vazut chiar in acest sistem al internetului unde Atat Microsoft cat si Google, Yahoo au adus sistemele la pachete de utilitati importante si viabile.
Tuturor, le doresc succes, de care sa beneficiem si noi utilizatorii.
Cu respect, Nartip
Costinel Vlad la 29 Septembrie 2008, ora 12:54
S-au schimbat putin. Dar mai au multe bube. Chiar foarte multe. In primul rand mint cu nerusinare cand le ceri informatii despre produse si servicii, le prezinta de asa fel de zici ca nu se poate sa fii asa norocos ca prinzi asemenea oferte. Eu personal sunt patit. Chiar dupa ce am studiat si oferta scrisa de pe net si termenii contractuali a trebuit sa-mi platesc echipamentele despre care ti se spune la ghiseu ca sunt gratuite si in termenii contractuali te rotesc prin tot felul de trimiteri la conditii generale si inapoi ca renunti sa citesti tot. Si, in final, primesti acasa o factura care te poate duce la infarct. La fel am patit si cu divizia gsm a grupului Cosmote care mint de 2 x mai mult. Aveam mii de minute in retea! Ce folos, daca aveam eu semnal, n-aveau partenerii si invers. Mai au multe de invatat de la Vodafone si Orange.

  Inapoi la articolul Romtelecom lanseaza self care pentru abonati

Setari Cookie-uri