Comentarii pe articolul Cum controleaza PR-istii romani situatiile de criza


Gestionarea crizei

Andra Chesaru la 24 Septembrie 2007, ora 20:12
Gestionarea crizei
Criza prin care a trecut Danone a fost gestionata ineficient in raport cu publicul tinta, respectiv consumatorii.
Acestia au preluat majoritatea informatiilor prin intermediul mass-media, unde erau difuzate stiri sau comentarii ale oricui, mai putin ale celor din staff-ul Danone. Reactia din partea companiei a fost tarzie, slab mediatizata si f.f. subtire. Mai mult decat atat, in timpul dezbaterilor televizate avand ca subiect criza, pauzele erau pline de reclame stiute ale produselor Danone, fara a fi adaptate catusi de putin situatiei actuale in care se afla firma. Chiar si la finalul crizei cand lucrurile pareau a se clarifica, PR-ul Danone nu a stiut sa speculeze la maxim momentul astfel incat sa micsoreze "pierderile" de imagine.
Daca ar accepta o sugestie ....In perioada de dupa criza cand lucrurile par sa fi reintrat in normal ar fi trebuit o publicitate si/sau mediatizare pe actiuni pur umanitare pe care le-ar putea face firma, actiuni care ar sensibiliza/imblanzi consumatorii.
Sunt convinsa ca intr-o alta perioada a anului, criza prin care au trecut cei de la Danone ar fi fost si mai drastica, au avut noroc ca au nimerit in perioada vacantei scolare....cand programul "cornul si laptele" nu era activ, iar Carcotasii nu erau pe acasa :)
In concluzie, le trebuie o campanie f. tare, umana, eventual ceva umor si autoironie si nu f agresiva.
p.s. De curiozitatea...in perioada care a urmat crizei a existat sau exista vreo companie ce isi doreste intrarea pe piata romaneasca? Ar fi putut fi un mod de a-si face loc....
Cornelia Calesu la 6 Octombrie 2007, ora 12:59
da, exista o companie si aceasta este rivalul nr 1 al danone:Tnuva. Cred ca reclama ati remarcat-o..

  Inapoi la articolul Cum controleaza PR-istii romani situatiile de criza

Setari Cookie-uri