Comentarii pe articolul UPC ridica miza pe segmentul IMM-urilor


Despre "super profesionistii" de la UPC..

Dorin Bacu la 4 Decembrie 2007, ora 12:06
Despre "super profesionistii" de la UPC..
Va recomand sa dati cautare pe Google sa vedeti cite probleme grave si nemultumiri exista in toata tara legata de firma UPC, de felul in care isi respecta potentialii clienti, dar si clientii lor, asa zisi captivi, pt ca au impartit zonele din tara de dominare cu RDS $ RCS precum boierii din trecut terenurile si sclavii lor.. si o sa va treaca cheful de toate ofertele minunate ale lor.. Pacat ca nu are OPC-ul mai multa putere si si-au permis sa bage in contracte clauze in care ii penalizeaza cu sume uriase pe bietii oameni care vor sa renunte la serviciile lor proaste, inluzind calitatea oamenilor care fac mentenanta, care raspuns la client service sau relatii cu publicul.. si uite-asa dictatura celor mari si tari continua si in anul 2007 .. dar sper sa nu mai dureze mult si sa aiba procese de sa le ia milioane de Euro o asociatie a nemultumitilor de serviciile de Internet, cablu si televiziun din Romania... (asta e o ideee buna, ma apuc sa-mi fac asociatia de miine.. UPC, PREGATESTE BANII DE DESPAGUBIRI, AM SOSIT!!
Ioana Nicolau la 6 Decembrie 2007, ora 10:06
Eu am reclamat la OPC si nu am primit nici un raspuns. Ma inscriu si eu la aceasta asociatie a nemultumitilor! Ar mai fi de adaugat si aroganta si siguranta de sine a angajatilor UPC, ca si cum intr-adevar am fi sclavii lor si ne fac o mare favoare. Atata timp cat nu fac fata clientilor pe care ii au in momentul actual, nu vad cum isi permit o extindere a serviciilor.
Mitricoaia Constantin la 11 Decembrie 2007, ora 10:40
Si eu am avut probleme cu ei.Dupa ce timp de 2 luni m-am chinuit sa ma abonez (in zona nu mai sunt alte alte firme care sa ofere servicii de internet si cablu), a mers o luna si ceva (3 zile mergea una cu probleme), apoi dupa ce s-a rupt un cablu (pe care toti vecinii de pe strada l-au vazut rupt -ERA SCOS DIN PAMANT - si multi dintre ei au si anuntat asta printre care si eu) a trebuit sa asteptam o luna sa ni se zica ca au constatat ca S-A RUPT CABLUL. Parerea mea a fost ca ISI BAT JOC DE CLIENTI. M-a sunat o doamna de la ei si ma intreba daca s-a rezolvat, IRONIC, deoarece NU FACEAU NIMIC. Si ma intreba daca se vede bine. Cred ca unii angajatii ar trebui sa plateasca pentru ca ne DISTRUG SANATATEA cu afirmatiile lor in bataie de joc. In final a durat mai mult de o luna sa schimbe un cablu pe care puteau sa il inlocuiasca in mai putin de o zi. Acum ca a trecut imi vine sa rad de discutiile penibile cu angajatii lor (BINEINTELES ca dupa ce ASTEPTAM CEL PUTIN 10 -20 MINUTE la telefon de pomana). O angajata de-a lor chiar m-a pus pe hold in timp ce vorbeam ca sa vorbeasca cu fata ei.
Subscriu si eu sa ii dam in judecata.

  Inapoi la articolul UPC ridica miza pe segmentul IMM-urilor

Setari Cookie-uri