Comentarii pe articolul De ce s-a amanat realizarea studiului de fezabilitate pentru Aeroportul din sudul Capitalei


De ce s-a amanat realizarea studiului de fezabilitate pentru Aeroportul din Sudul Capitalei

Paul Gurau la 14 Noiembrie 2008, ora 11:21
De ce s-a amanat realizarea studiului de fezabilitate pentru Aeroportul din Sudul Capitalei
ma mira extrem de mult de unde sunt luate cifrele pe care le vehiculeaza Ministerul Transporturilor. De exemplu acest trafic de 100 milioane pax in 20 de ani cand in 2008 avem 5 milioane este extrem de greu de imaginat pentru un aeroport care nu poate, geografic vorbind sa fie un aeroport de tranzit. Aeroporturi mari de tranzit ca Paris sau Amsterdam au acum trafic de 50 milioane de pax. Apoi ideea cu pana la 6 piste de aterizare/decolare este mai mult decat interesanta. in plus mai vor sa investeasca si 450 milioane in actualul aeroport Otopeni ca sa-l aduca la 20 milioane de pax capacitate. Suna total nerealist. Ori facem un al doilea aeroport si segregam traficul pe niste criterii inteligente si lasam Baneasa doar pentru aviatia generala, ori nu are nici un rost sa cheltuim atatia bani. Dar se pare ca spiritul megalomanic inca exista la noi.

  Inapoi la articolul De ce s-a amanat realizarea studiului de fezabilitate pentru Aeroportul din sudul Capitalei

Setari Cookie-uri