Comentarii pe articolul Dacia: Reducerea taxei de inmatriculare ne-ar taia la jumatate vanzarile in tara


Dacia ,masina de suflet a romanilor.

Mihai Mihai la 19 Decembrie 2007, ora 20:45
Dacia ,masina de suflet a romanilor.
OK. Vad ca "libertatea la cuvant castigata in revoluie care este dreptul nostru si e garantat de constitutie" e incalcat de baieti care se ocupa cu administrarea acestui site ....mi-au sters TEMA....:)))
In fine sa revin la ce vroiam sa zic dar intr-o forma mai placuta...:D....Va dati seama ca pe dl Francois Fourmont nici in cot nu il doare de faptul ca noi avem un parc auto invechit sau ca suntem poluati de masinile aduse de afara la preturi mai mici decat ce produce Renault la Pitesti,chiar si SH-uri fiind.Dinsul ar trebui sa fie interesat cum sa faca in Romania o masina superior calitativa Loganului si daca s-ar putea la aceeasi bani,nu sa ne tina noua lecti de cum sa gandim.In plus fata de ce zice referitor la locurile de munca,l-asi intreba pe dl director general daca stie in cati ani poate sa isi ia un muncitor romn care lucreaza la Dacia o masina produsa acolo?.Nu vreau sa se inteleaga ca sunt de acord cu problemele care le ridica aceste SH-uri dar am dreptul sa aleg si cand o fac nu vreau sa fiu taxat suplimentar.Dacia de cand produce autoturisme care sa respecte normele europene de poluare?...acum ce facem ne invartim in jurul cozi?...incepem sa zicem ca astea polueaza(SH-urilr) si noi(Renault) facem masini care respecta normele(Dacia)? ........Tare ma tem ca stoparea procesului de privatizare de la Craiova a avut ca prim scop mentinera monopolului Renault pe piatza romaneasca de autoturisme .....
Liliana Armeanca la 21 Decembrie 2007, ora 09:15
N - are rost sa suferiti pt tema stearsa pt. eternitate: se pare ca, intr - adevar, acest site nu e chiar Hyde Park din Londra pt. exprimarea opinilor si, mai ales a nemultumirilor legate de guvernare. Si mie m - au sters o tema si s - ar putea sa stearga si acest comentariu.
In alta ordine de idei, as vrea sa spun ca tot cautand dupa o masina de ocazie pe site - uri din strainatate si socotind in paralel taxa de prima inmatriculare ce urmeaza sa o platesc, am constatat doua lucruri paradoxale:
1) Imi pot lua linistita camion; indiferent de capacitate cilndrica si de tonaj, daca e mai nou de 2000, TAXA DE PRIMA INMATRICULARE E ZERO!!! Poate sa aiba si 467 000 km parcursi!
2)Facand permanent calculul, am constatat ca si daca - mi frige o taxa de 4 - 5 000 euro ( pt. masini pana in 3,5 tone), atata timp cat gasesc in strainatate masini ca lumea - Mercedes, Opel, Volkswagen - la 3000 euro, cu tot cu drumul dupa ea, tot ies mai bne decat sa cumpar din tara
Vremea in consecinta

  Inapoi la articolul Dacia: Reducerea taxei de inmatriculare ne-ar taia la jumatate vanzarile in tara

Setari Cookie-uri