Actualitate
Stiri despre Investitii
Stiri din Business
IT & Media
Lifestyle
Wall-Street Special
Calculator salariu net: Introduceți salariul brut pe care îl primiți de la angajator pentru a afla care este suma efectivă care vă intră în cont la finalul lunii. Calculatorul de salariu net dezvoltat de Wall-Street.ro va afișa defalcat principalele taxe și contribuții pe care angajatorul le plătește din salariul brut. După introducerea salariului brut, selectați în câmpul ”industrie” domeniul în care activați pentru afișarea completă a sumei în calculatorul salariului net.
Comentarii pe articolul Dacia: Reducerea taxei de inmatriculare ne-ar taia la jumatate vanzarile in tara
Dacia ,masina de suflet a romanilor.
In fine sa revin la ce vroiam sa zic dar intr-o forma mai placuta...:D....Va dati seama ca pe dl Francois Fourmont nici in cot nu il doare de faptul ca noi avem un parc auto invechit sau ca suntem poluati de masinile aduse de afara la preturi mai mici decat ce produce Renault la Pitesti,chiar si SH-uri fiind.Dinsul ar trebui sa fie interesat cum sa faca in Romania o masina superior calitativa Loganului si daca s-ar putea la aceeasi bani,nu sa ne tina noua lecti de cum sa gandim.In plus fata de ce zice referitor la locurile de munca,l-asi intreba pe dl director general daca stie in cati ani poate sa isi ia un muncitor romn care lucreaza la Dacia o masina produsa acolo?.Nu vreau sa se inteleaga ca sunt de acord cu problemele care le ridica aceste SH-uri dar am dreptul sa aleg si cand o fac nu vreau sa fiu taxat suplimentar.Dacia de cand produce autoturisme care sa respecte normele europene de poluare?...acum ce facem ne invartim in jurul cozi?...incepem sa zicem ca astea polueaza(SH-urilr) si noi(Renault) facem masini care respecta normele(Dacia)? ........Tare ma tem ca stoparea procesului de privatizare de la Craiova a avut ca prim scop mentinera monopolului Renault pe piatza romaneasca de autoturisme .....
In alta ordine de idei, as vrea sa spun ca tot cautand dupa o masina de ocazie pe site - uri din strainatate si socotind in paralel taxa de prima inmatriculare ce urmeaza sa o platesc, am constatat doua lucruri paradoxale:
1) Imi pot lua linistita camion; indiferent de capacitate cilndrica si de tonaj, daca e mai nou de 2000, TAXA DE PRIMA INMATRICULARE E ZERO!!! Poate sa aiba si 467 000 km parcursi!
2)Facand permanent calculul, am constatat ca si daca - mi frige o taxa de 4 - 5 000 euro ( pt. masini pana in 3,5 tone), atata timp cat gasesc in strainatate masini ca lumea - Mercedes, Opel, Volkswagen - la 3000 euro, cu tot cu drumul dupa ea, tot ies mai bne decat sa cumpar din tara
Vremea in consecinta
Inapoi la articolul Dacia: Reducerea taxei de inmatriculare ne-ar taia la jumatate vanzarile in tara