Comentarii pe articolul Taxa de poluare pentru masinile second hand ar putea fi majorata


nu inteleg

Euuu la 4 Decembrie 2008, ora 10:19
nu inteleg
e catastrofa tara asta, nu mai inteleg nimic odata se scoate taxa dupa aia se mareste cineva oricum are de castigat ca numai pentru asta se face tot.
Totdeauna o sa fie bine pentru cel bogat cel sarac oricum sufera ca nu isi poate lua o masina noua si atunci mai bine umbla cu daciile de 20 de ani alea nu polueaza asai????????
Nu ar fi corect sa se scoata taxa numai pentru masinile noi si pentru alea second sa se mareasca ca iar au castig aia bogati care isi permit masini noi iar saracii care incearca si ei cat de cat sa aiba ceva vor calcati in picioare ca intotdeauna in tara asta.
Europa la 4 Decembrie 2008, ora 13:24
Ca sa intelegi mai bine de ce este tara o catastrofa, am sa-ti exemplific de ce "saracii" mai bine sa mearga pe jos . Eu fac asta zilnic in ciuda faptului ca detin mai mult de 2 autoturisme (o marca straina noua ***** la Euro NCAP si garantie 7 ani si altele de productie autohtona luate tot de noi)
Si asa este traficul la un pas de blocaj general, nu ne mai ramane decat sa plantam prin intersectii rablele din europa . Asta ce inseamna, ca cel care vin cu o troaca de 500-1000 euro, de cad piesele de pe ele, nu au ce cauta in trafic, din motive lesne de inteles. Dovada sta in numarul mare de respingeri la RAR.
Din pdvd tehnic sunt niste ruine, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca, foarte putini dintre clientii de rable, nu realizeaza ca se expun la riscuri majore in caz de accident . Ceea ce nu inseamna ca doresc cuiva sa ajunga in astfel de situatii. Toate aeste vechituri nu au mai mult de 2-3 stele la Euro NCAP la data cand erau noi si care cu timpul ajung la zero ca siguranta. Deci, daca cineva tine cat de cat la siguranta lui, ar trebui sa tina cont de acest aspect. Ca o consecinta a starii tehnice foarte proaste, dar si cresterii numarului de inmatriculari de rable, se inregistreaza o crestere ingrijoratoare a numarului accidentelor (in progresie aritmetica ), motiv pentru care firmele de asigurari , cresc de la an la an valoarea politelor RCA sau CASCO.
In alta ordine de idei, cand vine vorba de cheltuieli de intretinere, lucru de care nu tin cont majoritatea clientilor de rable si nu ma refer la schimbat ulei sau fitru de ulei ci la piese, apare cu adevarat problema financiara. Piesele si manopera sunt foarte scumpe , iar cheltuielile de intretine dubleaza sau chiar tripleza pretul initial al rablei. Nu pledez pentru daciile de 20 de ani dar pot da un exemplu de costuri de intetinere comparativ: aripa fata noua montat si vopsit 50 euro comparativ cu una de BMW(luat la intamplare) de la dezmembrari care te duce la 150 euro. Sau un far nou dacia 40 euro comparativ cu unul nou de BMW de 400 euro. De
Valy la 4 Decembrie 2008, ora 14:11
am platit 1000 euro pt o masina euro 4 si cel care merge cu o raba de 16 tone veche de 30, care scoate un fum de nu mai vezi pe unde sa mergi nu plateste nimic si culme la inspectia RAR trece.....de ce oare? Mai avem mult de lucrat la mentalitatea noastra....o sa ajungem europa din urma la pastele cailor in ritmul asta

  Inapoi la articolul Taxa de poluare pentru masinile second hand ar putea fi majorata

Setari Cookie-uri