Comentarii pe articolul Topul brandurilor din Romania dupa reputatia online


luxieftin

Avram Laurentiu la 4 Decembrie 2008, ora 16:54
luxieftin
Romanii trebuie sa invete sa aiba o atitudine corespunzatoare fiecarei starii ale economiei nationale si de ce nu europene sau mondiale. De aceea mass media impreuna cu o serie de specialisti care stiu sa construiasca ceva si au demonsrat acest lucru trebuie sa aiba un rol decisiv. Mai ales intr-o tara guvernata de NIMENI.

Mai precis, se spune ca "Intr-o perioada de criza sunt indicate start-up-uri care rezolva probleme".

Conceptul "luxieftin" a aparut ca o consecinta a crizei in care traim dar si datorita unor premise de necontestat cum ar fi: cresterea nivelului de emancipare si informare a consumatorului roman, accesul tot mai ridicat la mijloacele de comunicare via internet si nu in ultimul rand dorinta normala a fiecarui individ de -asi achizitiona lucruri de calitate - asa numitele obiecte de lux.

Practic, conceptul consta intr-un magazin on-line foarte simplu de accesat, dar care are si o componenta conventionala materializata intr-un magazin tip consignatia dotat si pozitionat dupa toate standardele in materie de lux.

In final, consider ca si astfel de subiecte ar trebui popularizate de catre dvs, subiecte care vin in intampinarea unor nazuinte care nu avut cum si unde sa fie exprimate.

Laurentiu Avram
membru corespondent AMA

  Inapoi la articolul Topul brandurilor din Romania dupa reputatia online

Setari Cookie-uri