Comentarii pe articolul Modelul 101 Worldwide: Agentie mica, flexibila, marketata pentru criza


flexibilitate

Cristea Dorina la 11 Decembrie 2008, ora 14:51
flexibilitate
firma mica este ok usor de controlat- eficienta maxima
Radu Parlog la 11 Decembrie 2008, ora 19:37
Da. Asa este dar din pacate cu numai 4 persoane nu poti realiza tot ceea ce-ti propui. Daca acesti distinsi angajati ai unor multinationale au plecat sa-si faca singuri un job, este de laudat dar...pana la a fi o companie pe care sa te bazezi asa dupa cum isi inchipuie dansii este cale lunga. Probabil ca au venit deja cu un potofoliu, probabil ca ofera multe avantaje celor care aduc comenzi fiindca altfel nu ma poate convinge nimeni ca 4 persoane fac si prezentari, se duc si la intalniri, fac si diverse planuri de bataie si pe deasupra mai si gandesc ceva strategii de piata, grafica, desene, planuri. In acest domeniu pentru o completare de personal probabil ca m-as opri in jurul cifrei de 15-20. Cu mai putini este o incercare de a face ceva dar oricum .
Magda la 13 Decembrie 2008, ora 19:46
Draga Radu,

iata ca ce o sa iti scriu te va surprinde. Un om de Client Service bun tocmai pe toate cele enumerate de tine le face on a daily basis (unii chiar au si abilitati creative, stiind cum sa conceapa un text de copywriter).
Mai precis, un Client Service face: strategii, prezentari, briefuri, brainstorminguri, briefuri, negocieri, costuri, bugete, facturari si multe multe altele. Asa ca da, se poate sustine o agentie mica, de nisa, cu o echipa de cativa oameni cu abilitati complementare si totusi sa se cheme agentie full service. O echipa mai mare este justificata cand numarul de clienti te da pe usa afara si da, nu poti suporta ca timp si volum de munca sa zicem un portofoliu de 30 de clienti. Si acest lucru fiind discutabil, pentru ca un client este judecat prin prisma volumului de proiecte pe care le are. Poti handle-ui un singur client, dar care are foarte multe proiecte cat mai diverse, sau 5 clienti cu o activitate moderata in peisajul comunicational. Deci depinde unde te pozitionezi si care este valoarea echipei tale, care da, poate avea 20 de oameni, fiecare stiind sa faca putine lucruri sau o echipa de 4 oameni seniori cu experienta mare si valoare mare adaugata aduse clientului. Care te asigur ca este mai in folosul unui client, care poate vrea un timp de reactie mai mic, decat al unei echipe formate din account exec si account manager, care trebuie sa se consulte cu inca 3-4 superiori in luarea unei decizii sau propunerea unei directii de comunicare. Succese!

  Inapoi la articolul Modelul 101 Worldwide: Agentie mica, flexibila, marketata pentru criza

Setari Cookie-uri