Comentarii pe articolul Ministerul Transporturilor va aloca peste 211 milioane lei pentru Bucuresti-Ploiesti


Reclamatii in atentia Ministrului Transporturilor

Olga Twijnstra la 19 Ianuarie 2009, ora 19:24
Reclamatii in atentia Ministrului Transporturilor
Va rog sa acordati si putina atentie transportului mizerabil care se face pe ruta Bucuresti Tunari cu 445. Oamenii sunt transportati ca si niste cartofi. Pur si simplu ti se deschide usa microbuzului (pe care-l astepti uneori 2 ore) si trebuie sa te "placintesti" acolo. Daca acest mesaj nu se va lua in considerare, voi filma si voi posta peste tot pe internet situatia (scriind inclusiv acest "reminder").
Multumes anticipat!
O. Twijnstra
Cornel la 29 Iunie 2009, ora 21:29
pe drumul national dn 75 sa executat o lucrare foarte frumoasa care va fi functionala doar o iarna sapatura nu a fost executata la cota din proiect coloanele au fost executate cu o foreza de 200 si nu de 400sau600ca in proiect deoarece este o foreza de forat fantani nu are tub de protectie a coloanelor betonul fiind turnat pe o armatura plina de noroi.lungimea coloanelor este de circa 2m inafara de coloana prezentata inspectiei in constructi chiuneta executata doar de 15cm fara zid de piatra si fara izolatie corespunzatoare umplutura de balast a fost inlocuita cu un fel de pamint extras din albia paraului abrud
Bogdan la 10 Iulie 2009, ora 18:52
As vrea sa il intreb si io pe domnul Ministru cand are de gand sa aloce bani sau daca sunt deja alocati sa se intereseze de drumul national Zalau-Sacuieni care este dezastru la fel ca si Marghita-Oradea. Ma bucur ca aveti nevoie de impozite si taxe dar drumurile sunt ca si in Afganistan mai ales in zona Bihorului.
Sebastian la 3 Septembrie 2010, ora 20:37
Sunt salariat la sncfer marfa pe regionala iasi si vreau sa relatez unele nereguli existente cu privire la disponibilizarile care sau facut si urmeaza inca sa se mai faca Mentionez ca postul de revizie pascani a fost desfiintat iar personalul a fost transferat la revizia de vagoane suceava unde salariti sucevei fara pile si relatii au fost disponibilizati facandu-le loc acestora Ude mai exista dreptate daca se procedeaza asa Fara relatii nu ai drepul la munca ? Circula un zvon care ne streseaza ca urmeaza un alt val de disponibilizari cu ocazie care sa se dea afara tot din oamenii sucevei care mai sunt si sa aduca oameni de la alte revizii ceia ce este inadmisibil Va mai relatez ca cei adusi la suceava de la pascani revizie disfintata sunt oameni slab pregatiti profesional au doar pile si nepotisme in Regionala La revizia Suceava sunt oameni bine pregatiti profesional cu vechime de peste 25 de ani cu scoala de transporturi din clasa a-9-a cu exeptia a vreo citiva care au fost adusi la gara tot cu bani dati stiu ei cui s-au tot cu nepotisme Ce ne facem daca ramanem fara servici am fost fideli socetati nu am avut evenimente de cale ferata in conditii foarte grele de munca si de raspundere Pentru cei ramasi la revizia suceava este activitate suficienta intrucat sunt mai multe puncte de lucru Va rog sa fiu luat in seama la cele relatate si sa se ia masuri la cele intimplate la Revizia Suceava intrucat sunt foarte reale si cntrar legilor in vigoare
Didi la 8 Ianuarie 2011, ora 05:05
In cele ce urmeaza vreau sa semnalez doamnei ministru al transporturilor,cateva aspecte ale activitatii CFR,pe care doamna ministru ori nu le cunoaste ori refuza sa le ia in seama.In conditiile in care se tot vorbeste de reducerea costurilor,de eficientizarea activitatii,de disponibilizari,de reduceri ale salariilor,ce rost au atatea organisme de control in cadrul CFR?Si pentru a nu crea confuzii vreau sa enumerez cateva:AFER,OIFR,CAI,RAI,SC,CONSILIUL SIGURANTEI PE CAILE FERATE.Oare toate aceste servicii nu sunt platite din bugetul companiei?Nu toate aceste servicii au,directori,secretare,contabili,ingineri?Nu sunt ei platiti din banii companiei?In conditiile in care activitatea cfr s-a redus foarte mult cum isi justifica acesti oameni salariile pe care le primesc.Acum ceva timp domnul Berceanu spunea ceva despre desfiintarea CENAFER(alta portita de a fura bani de la cfr).De ce nu verifica nimeni daca acest lucru s-a si intamplat?De cativa ani pe calea ferata circula tot felul de firme de transport,private.Toate bune si frumoase numai ca aceste firme,prin personalul din subordine(cu parere de rau trebuie sa spun ca in cea mai mare parte sunt fosti cfr-isti)nu mai respecta nicio regula de siguranta a circulatiei pe caile ferate si nu-i verifica nimeni.Cine stie daca banii care se cuvin companiei de Infrastructura ajung vreodata acolo.Un alt aspect pe care vreau sa-l semnalez este referitor la exodul sefilor din CFR Marfa si CFR Calatori catre CFR Infrastructura.Anul trecut s-a tot vorbit de privatizarea CFR Marfa.Nimic rau in acet lucru,numai ca la auzul acestui fapt o droaie de sefi,sefuleti,inginerasi,au dat bir cu fugitii.Si unde au fugit,la CFR Infrastructura,la compania de stat care nu mai face angajari de multi ani.De ce corpul de control a ministrului nu verifica aceste lucruri?In aceasta situatie cum sa eficientizeai activitatea cand capusele sunt cu miile?Cum se poate pune pe picioare o companie numai prin disponibilizari ale personalului de executie?Atunci cine va pune in practica ideile(in cazul in care acestea ar exista)de relansare economica?In speranta ca va citi cineva aceste randuri inchei aici rugandu-va,domna ministru sa faceti ceva si pentru cei'' prosti dar multi''.
Constanta la 17 Noiembrie 2011, ora 15:34
Mergeti, va rugam pe teren si faceti controale la transportul calatorilor cu mijloacele de transport in comun pe ruta MURFATLAR-CONSTANTA, firma EURO TRANS TUR si MARCON STAR. S-au facut demersuri la sediile firmelor mai sus mentionate, la OPC, la ARR, chiar si la Politia Rutiera Constanta dar nimeni nu a luat nici o masura. De ani de zile transportul calatorilor pe aceasta ruta este o mare problema, noi calatorii suntem pusi in pericol in orice moment, suntem stresati din cauza ca autocarele si microbusele dupa ce ca sunt foarte vechi mai sunt si supraincarcate, stam precum sardelele, unele taxatoare nu dau bilete calatorilor, ex. taxatoarea de pe CT-23-MCS, unii soferi sunt foarte obraznici cu calatorii, nu respecta atributiunile de serviciu si cele din fisa postului, nu respecta traseul si statiile, fumeaza, bea cafea, vorbesc la mobile, asculta muzica la maxim in timp ce conduc, daca le este atrasa atentia asupra neregulilor sunt agresivi si ameninta calatorii sugerandu-le acestora ca sefii nu au ce sa le faca pentru ca sunt ,,smecheri'' si ei fac legile in firma si in trafic = Ex. soferul SOLZARU FLORIN (CT-12-EVL). De ani de zile ne confruntam cu astfel de probleme si nu gasim intelegere niciunde pentru ca traim in Romania si delasarea si nepasarea este in floare iar numai atunci cand se intampla o nenorocire... abia atunci incepem sa ne agitam ... bineinteles 2-3 zile pentru ca ... orice minune stim cu totii, nu tine mai mult de 3 zile. Trimiteti pe teren inspectori intre orele 06.00-07.30 si 16.00-18.00 pe traseul MURFATLAR-CONSTANTA si va veti convinge cate nereguli sunt si ne veti da dreptate ca MOARTEA pandeste sute de suflete (copii-elevi, femei, barbati, batrani) in fiecare secunda deplasandu-ne cu aceste mijloace de transport in comun conduse bineinteles de soferi care sunt iresponsabili si incompetenti. Poate ne aude Politia Rutiera Constanta, OPC, ARR, ITM si chiar Politia Romana, strigatele de disperare. Va multumesc.

  Inapoi la articolul Ministerul Transporturilor va aloca peste 211 milioane lei pentru Bucuresti-Ploiesti

Setari Cookie-uri