Comentarii pe articolul Vodafone vs. Orange in 2007


lupta continua si provocarea din mai

Peter Sragher la 7 Februarie 2008, ora 06:05
lupta continua si provocarea din mai
Iata un articol pe cinste, in care avem date comparative despre competitia acerba intre greii telefoniei mobile din romania. imi revizui un pic considerentele fata de vodafone, care a incetinit putin vanarea clientilor, avand drept target mai degraba tintirea veniturilor, unde a batut orange in ultima vreme. nu a batut orange la numarul de clienti si, mai important decat toate, nu a batut orange la numarul de clienti pentru serviciile de internet broadband, de unde vor venit venituri mai mari, pentru ca braodbandul costa, este un abonament, nu o cartela prepay. aici este batalia, in servicii non-voce de calitate. ambele companii o sa aduca serviciul broadband la 7,2 mb/s anul acesta, chiar in primavara, dupa datele mele. numai ca, momentan, orange vine cu ceva in plus ... televiziune. ceea ce poate da orange un anvantaj, ca sa nu piarda prea multi clienti incepand cu luna mai, este oferta de televiziune impreuna cu upc, singura oferta pe care n-o avea in portofoliu, pentru a contracara oferta recenta a rds/rcs. vodafone treb uie sa vina ca ceva nou, pentru a contracara aceastamiscare. (sa nu uitam ca acelasi lucru a facut "ing", ca strategie. neavand o oferta non-viata pe piata asigurarilor, a cooptat "generali", pentru a oferi prin agentiile bancare asigurari pentru masini, cladiri, etc. speculatia mea este ca si asta a ajutat "generali", careia nu-i mergea prea bine, sa aiba succesul inregistrat la pensiile private obligatorii, pilonul II, in recent incheiata campanie). sa nu uitam provocarea din luna mai, in care clientii de telefonie mobila au posibilitatea de-a se muta cu numar cu tot in alta retea mobila. abia la raportarile din octombrie vm vedea primelele efecte. (in austria, spre pilda, ai posibilitatea de-a avea acelasi numar la fix si mobil). cei doi operatori mari au inca vreo doua luni, maximum, ca sa faca acele oferte de fidelizare irezistibile, pentru a convinge clientii de calitatea serviciilor. peter sragher

  Inapoi la articolul Vodafone vs. Orange in 2007

Setari Cookie-uri