Comentarii pe articolul IKEA si-a pregatit armele pentru 2008. Unde va deschide urmatorul magazin?


Pacat de IKEA

Cristian Cucos la 11 Februarie 2008, ora 15:53
Pacat de IKEA
14 luni pentru stabilizarea magazinului este putin! .avand in vedere lipsa stocurilor din magazinul existent in Baneasa, nu cred ca ar fi oportuna deschiderea altuia pana nu rezolva problema asta. Sau te pomenesti ca vor face bani din Fast Food-ul si mancarea suedeza pe care o vand:)
Mi-ar place ca atunci cand merg in magazin sa imi cumpar mobila (am fost dispus sa cheltui vreo 80-100 mil), sa fiu ajutat de cei din magazin. Dar in afara de" ne cerem scuze dar asta lipseste, ... si asta lipseste, ... nici asta nu mai e pe stoc, nu stim daca mai primim, ..." si recomandarea sa imi cumpar altceva in loc de ceea ce doream, nu am auzit. am fost dispus sa astept pana mi se onoreaza comanda (am vrut sa platesc integral inainte), dat nu au fost in stare sa imi dea un termen de livrare: 1 saptamana, ... 1 luna ... 1 an ... nimic!
Cred ca au inca serioase probleme in ceea ce priveste comunicarea cu clientii si furnizorii si cu procesele interne de business. Poate pentru ca sa tina pretul mic. Pret mic? LA ce? LA prosoape, becuri, farfurii, oale si alte maruntisuri? IKEA pt mine nu inseamna astea. IKEA inseamna MOBILA, CALITATE, PRET CORECT, CONSILIERE, SERVICII.
Eu unul nu am mai putut astepta... am cumparat (sau manufacturat) in alte parti ... si recomand prietenilor sa se astepte la ceea ce mi s-a intamplat mie. Pacat de IKEA.
Silviu Verba la 12 Februarie 2008, ora 13:11
Un comentariu foarte profesional ! Felicitari ! Mi-e teama ca la noi in Romania toate capata un specific mioritic. As fi curios sa aflu parerea D-lui Cucos, dupa ce viziteaza IKEA din Viena (SCS). Cred ca si acolo va avea dezamagiri, dar mult, mult mai mici. Nu cred ca Dl. Cucos e prea exigent, mai degraba angajatii romani, ''de la vladica la opinca'' sunt de proasta calitate, si totzi mizeaza pe incultura consumatorului si pe lipsa de exigentza a acestuia. De fapt daca merge si asa ... de ce sa o mai facem bine daca aproape nimeni nu o cere ? Problema e la NOI , nu la IKEA !!!!! Silviu Verba
Laurentiu Radu la 24 Februarie 2008, ora 18:32
Nu va asteptati la cine stie ce de la Ikea.Oricum ei isi peoduc marfa in alte fabrici,nu au decat f.f. putine fabrici proprii,(in Romania au la Siret -Suceava),si lucreaza mai mult in sistem lohn,si au inertie mare la comenzi,nici nu se asteptau la asa succes in Romania cu noul magazin.
Kroonenburg Stefania la 9 Septembrie 2008, ora 15:50
In anul 2005 am fost in Olanda unde am vizitat pentru prima oara IKEA si am fost incantata sa vad ceva total diferit de ceea ce piata romaneasca putea oferii la aceea vreme. Stirea ca ne vom putea procura cat de curand aceleasi produse chiar din Bucuresti m-a bucurat foarte mult. Astazi, parerea mea a ramas la fel de buna, insa, cu unele exceptii. La deschidere am putut observa olandezi si suedezi care-si dadeau interesul, dupa care au predat stafeta staff-ului romanesc; tipic pentru noi, stim cum sa deterioram acel "customer service" si organizarea. Nu suedezii sunt de vina ci partea romaneasca de management care ar putea totusi, macar de data aceasta, sa mai invete cate ceva.
Deschiderea unui nou magazin este bine venita. Oamenii au nevoie de aceste produse si sunt convinsa ca vor fii beneficii. Sper totusi ca se vor lua masuri in privinta organizarii (staff, service, produse - in special). Romanii au nevoie de un schimb de experienta, sa vada cum se lucreaza peste hotare si dupa aceea vor fii capabili sa conduca dupa sistemul suedez si nu numai.
Multumesc.

  Inapoi la articolul IKEA si-a pregatit armele pentru 2008. Unde va deschide urmatorul magazin?

Setari Cookie-uri