Comentarii pe articolul Criza scoate PR-ul romanesc din fotoliul comoditatii


public relations

Cristina Dana Groza la 29 Ianuarie 2009, ora 16:29
public relations
Din punctul meu de vedere scaderea ponderii PR nu mi se pare o drama ,doar sper ca implicit va inseamna schimbarea modului de exprimare, expunerea vizuala a stirilor, noutatilor, deoarece a influentat negativ comportamentul tinerei generatii care a devenit mai obraznica, ingrozitor de franca, uitandu-se ca adevarul nu trebuie spus sau aratat gol-golut.
Nu sant adepta intoarcerii la diplomatia comunista(minciuna), falsitate si celelalte calitati pe care se pare ca politicienii nostrii nu le-au pierdut niciodata, dar consider ca ar trebui sa fim mai atenti la felul in care se comunica cu publicul, pentru ca persoanele care apar pe ecran , care scriu, formatoarele de opinii, deci de comportamente, sa fie mai retinute in acuzatii, mai ponderate in afirmatii, mai elegante in imbracaminte, mai putin curioase asupra problemelor jenante, personale, mai cu bun simt. Daca un adult poate schimba canalul sau e modest: , adolescentii cu cat mai incisiva e emisiunea , limbajul mai agresiv ,cu atat mai interesant.
Se pare ca a fost suficient nefiltrarea prin prisma educarii a unei singure generatii consumatoare, acum fiecare va plati ratingul facut pe proasta si gresita gestionare a stirilor, prin formarea adolescentilor de ieri , proaspetii maturi de azi, care stiu doar sa vizioneze realitatea vietii si sa umfle procentele unei afaceri ce nu exista, ei vor fi exemplul pentru copii nostrii si daca nu aveti copii, ei va vor asigura .pensiile, care nu vor fi pensii de criza ci criza de pensii.
Alex Stefan la 29 Ianuarie 2009, ora 20:19
Pacat, probabil va ramane doar un comentariu pe Wall-Street, catre publicul larg vor ajunge tot ceea ce se considera "mai vandabil". De cand lumea si pamantul, povestile s-au vandut pana la partea cu "... si au trait fericiti pana la adanci batranete!". Pe cine a mai interesat cati copii a avut Alba ca Zapada si ce scoli au urmat acestia? Senzationalul a primat dintotdeauna in ochii publicului iar cei din media stiu prea bine asta. Era de asteptat ca ei sa ne educe? Da' de unde! Ei sunt doar niste comersanti, modelarea caracterului publicului fiind doar un efect secundar, fara importanta pentru ei. Importante sunt ratingul, audienta, banul imediat. Cine-i poate condamna?

  Inapoi la articolul Criza scoate PR-ul romanesc din fotoliul comoditatii

Setari Cookie-uri