Comentarii pe articolul Romtelecom: Ca sa pastrezi un angajat, trebuie sa lucrezi cu seful acestuia


Mentalitate de roman!

Dragos Olteanu la 2 Octombrie 2007, ora 13:46
Mentalitate de roman!
Au dreptate. Chestia e generala. Trebuie lucrat mai intai cu seful. Odata instalat sef, peste noapte, considera ca nimeni nu mai e ca el. Se poarta execrabil cu angajatul.Rar rasufla mai sus cate o informatie pentru a se lua masuri. Seful direct trage pe subaltern sa-si justifice salariile imense pe care le iau. Ii tin peste program fara a fi remunerati. Chestie valabila in companiile straine unde sefi mai mici sunt romani.

Eugen Mihai Iacob la 2 Octombrie 2007, ora 22:05
Ai fost prea diplomat in ceea ce ai scris. Ca fost angajat pot spune ca stiu destule despre munca de teren din Romtelecom si ideile sefilor. Este inuman ca sefii sa trimita echipa de 2 oameni sa planteze stalpi; este inuman sa cari in spate 10 - 15 km pe zi o scara de lemn (care trebuia casata din 1900 toamna) si tot inuman este sa incepi serviciul la ora 8 si sa-l termini aproape de 24 si sa mai dai si nota explicativa a doua zi despre faptul ca nu ai mai facut si alte lucruri. Nu am vazut si nici nu am auzit despre un sef care sa mearga cu electromecanicii pe teren sa vada ce probleme sunt si cum se pot rezolva. Scaune au. Le mai trebuie si minte.
Ion Staniloiu la 14 Octombrie 2007, ora 13:00
"Chestie valabila in companiile straine unde sefii mai mici sunt romani".
Mare adevar ai grait! Din pacate este valabil de prea multa vreme si nu se implica nimeni in rezolvarea acestui aspect. Lucrez in comert si imi aduc aminte ca anul trecut se auzeau niste zvonuri ca vor veni niste controale de la Inspectoratul Teritorial de Munca, drept pentru care trebuia sa avem grija ce vorbim si cum punem problema in privinta orelor suplimentare(neplatite de altfel) si a liberelor ce se dau in cadrul companiei. Mult zgomot pentru nimic. Traim in aceeasi situatie si in ziua de astazi. Daca incerci sa pleci la ora de program ti se baga bete in roate ca nu ti-ai terminat treaba, daca stai dupa program inseamna ca nu esti capabil sa-ti faci treaba in timp util.
Joachim Corbu la 10 Mai 2008, ora 19:04
Ceea ce spune in articol doamna de la HR,este pentru front-users,ca sa dea bine....in realitate,in rtl,de la inceputul anului s-a dorit a fi un mediu tensionat,duplicitar,debusolat,ermetic,cu efecte negative asupra angajatilor preocupati de masivele disponibilizari ce se au in vedere in lumina achizitiei unui pachet semnificativ din actiunile OTE de catre Deutsche Telekom...destul de multa confuzie si balbaiala in declaratiile si mai ales in actiunile pe care le face HR fata de angajati.Discursul pentru presa este relativ neutru si abscons.Acolo pute cel mai rau....sus

  Inapoi la articolul Romtelecom: Ca sa pastrezi un angajat, trebuie sa lucrezi cu seful acestuia

Setari Cookie-uri