Comentarii pe articolul Liliana Solomon, Vodafone: Lucram cu mai multe scenarii in 2009


vodafone

Ani la 4 Februarie 2009, ora 20:54
vodafone
Vodafone?hiiiim , da a fost o companie super in perioada cand era numita CONNEX , acum cu preluarea acesta , serviciile lor lasa mult de dorit, nu mai zic de serviciul de relatii cu clientii este de jale, suni acum , vorbesti cu o persoana din ploiesti, daca suni in 10 minute vb cu alta persoaana din Bucuresti si tot asa vb cu toti angajatii din toata tara fara macar sa-ti fi rezolvat tu problema.
nu stie stanga ce face dreapta , nu au o evidenta clara la anumite produse si servicii , daca suni si intrebi despre un anumit serviciu la "relatiicu clientii" primesti un raspuns, iar daca suni in 10 minute si intrebi despre acelasi serviciu constati cu stupoare ca primesti raspuns diferit , si tot asa poti suna si de 10 ori si primesti raspunsuri diderite.
poate asa mai citesc si sefii cei mari si mai fac putina "curatenie" la unele servicii.

  Inapoi la articolul Liliana Solomon, Vodafone: Lucram cu mai multe scenarii in 2009

Setari Cookie-uri