Comentarii pe articolul Romtelecom: Ca sa pastrezi un angajat, trebuie sa lucrezi cu seful acestuia


Nu exista HR in Romtelecom

Maria-Sanziana Vanatoru la 2 Octombrie 2007, ora 14:18
Nu exista HR in Romtelecom
Din experienta personala, va zic ca pentru Romtelecom angajatul e pe penultimul loc, deoarece ultimul e ocupat de client. Primul loc in topul prioritatilor: banii
Catalina Dragomir la 2 Octombrie 2007, ora 16:44
nu as spune asta tinand cont ca-n ultima vreme romtelecom este una din cele mai cautate companii de pe piata. daca ar fi cum spui tu, de ce s-ar mai inghesui toti sa-si caute job acolo?
iar ca si client constat o imbunatatire a client service-ului lor, ceea ce, zic eu, e de bine:)
Aurel Musat la 2 Octombrie 2007, ora 16:59
Tot din experienta personala va zic ca pentru Romtelecom, angajatul nu inseamna nimic.
Tocmai stiu un prieten ce a plecat din aceasta organizatie din cauza "sefului".
Degeaba a dat semnale, degeaba sindicat (sunt pe mana), a trebuit sa plece. Oricum nu acolo ai era locul!
Daniel Aftodor la 2 Octombrie 2007, ora 18:06
Pentru modul execrabil in care eram tratat intr-un an am desfiintat patru posturi de telefon din reteaua Romtelecom.
Ioan Stanciu la 3 Octombrie 2007, ora 12:04
Am plecat din Romtelecom pentru ca nu am fost lasat sa plec in alt departament cu toate ca am fost acceptat nu mi s-a aprobat transferul.Am asteptat 5 luni pt asta.In aceeasi situatie am avut mai multi colegi.Romtelecom nu face nimic pentru a mentine angajatii sau pt ai motiva.Din aceasta cauza multi au decis sa plece.Si erau angajati buni care sunt profesionisti in ceea ce fac.
Dan Goblin la 3 Octombrie 2007, ora 12:13
Confirm din proprie experienta, HR-ul RTC este o gasca refractara si cu o atidudine scarboasa cu proprii angajati. Exemplu de directoare HR: se negociaza un salariu inainte de angajare, se pune si pe hartie suma finala si dupa angajare se da mai putin prostului. QED.
Angajati care s-au deplasat cu auto personal in interes de servici si carora nu li s-a decontat benzina pentru ca nu au facut nu stiu cate hartoage. Birocratie infecta!
Iar despre atitudinea angajatilor fata de clienti, pana la urma daca nu exista un program de training, nu poti sa ceri ceva de la ei. De fapt nu exista nici un program de training coerent in Romtelecom.
Viorela Cretu la 3 Octombrie 2007, ora 12:30
de acord cu comentariul d-nei Maria-Sanziana Vanatoru cu o completare: pentru toti angajatorii (mai ales mastodontii ca Romtelecom) angajatul este doar sclav, cat este nevoie de tine esti folosit la maxim dupa care esti aruncat ca un gunoi. Nu mai conteaza ca ti-ai dedicat timpul, priceperea si nu oricum, ci ai dat tot ce era mai bun in tine (fapt care la vremea respectiva a fost foarte apreciat, care ti-a dat incredere si te-a motivat), cand angajatorul considera ca esti in plus nici nu se mai uita la tine , nu conteaza decat prezentul, nu conteaza ca esti in pas cu noile tendinte, conteaza doar profitul. Si cum se obtine cel mai repede profitul, "aruncarea gunoaielor" respectiv reducerea nr. de sclavi care au salarii ceva mai mari si aducerea altor sclavi pe salarii mai mici.
Concluzia, traiti clipa, profitati in aceeasi masura de angajator in masura in care profita si angajatorul de voi, respectati-l sau nu exact in aceeasi masura in care va respecta sau nu si el pe voi. Si cand spun acest lucru nu ma gandesc sa tineti cont numai la salariul, bonificatiile pe care le primiti pentru munca prestata ci si, sau mai ales la conditiile de munca pe care vi le ofera, la gradul stresului "pana cand va avea nevoie de mine angajatorul acesta?"
Iulian Bina la 3 Octombrie 2007, ora 12:39
Sanziana are dreptate! a fost colega mea in Helpdesk si intradevar angajatul este pe penultimul loc si clientul este pe ultimul. Nu-i nimic, nu am fost niciodata client iar in curand nu voi mai fi nici angajat(sunt in preaviz). Dupa 2 ani de munca in acelasi departament pot spune ca sunt avizat sa fac aceste afirmatii. Transferul catre alt departament este practic imposibil pentru ca oamenii de valoare nu mai vrea sa lucreze in Helpdesk, sunt nevoiti sa angajeze incompetenti pentru a acoperi golurile din ce in ce mai resimtite care apar aproape zilnic in acest departament. Daca in 2005 cand m-am angajat se dadea test teoretic, de inteligenta si psihologic pentru a intra in acest post, acum singurul criteriu de selectie este facultatea la care esti student sau ai absolvit, iar in cazul dolce conteaza foarte mult aspectul fizic:)) Asta visavis de ce a spus Catalina mai sus in legatura cu notorietatea posturilor in Romtelecom. Importanta clientilor? pfff... sunati la 930 sau 0800825425 si vedeti prin ce calvar trebuie sa treaca clientul pentru a-si spune oful. Mai mult de atat... majoritatea operatorilor sunt incompetenti, furnizeaza informatii gresite sau emit sfaturi inutile. Sunt si exceptii, care insa confirma regula. In curand exceptiile vor parasi insa epava si vor ramane numai fantomele...

PS: Marie!!!
Exceptia Care Confirma Regula la 3 Octombrie 2007, ora 14:30
Punctual vorbind:
1 Domnisoara Sanziana sa nu uite ca , lasand la o parte deciziile de mai sus, clientul intra in contact cu operatorul. Clientul este pe pozitia pe care il pune operatorul.Prin pasarea responsabilitatii catre alti colegi/departamente, prin acordarea unui suport nedocumentat stiintific sau neimplicare suficienta, e si normal ca acest client sa fie pe ultimul loc.
2 Domnul Ioan are foarte mare dreptate.Managementul resurselor umane este foarte prost in aceasta companie.Deciziile care vin de sus nu au nici o legatura cu realitatea cotidiana din call-centerele din Romtelecom.Sunt niste decizii care pleaca de la premise ipotetice iar beneficiile vazute de managerii din Romtelecom sunt numai pe hartie deoarece efectele obtinute sunt alte.
3 Domnul Iulian are foarte mare dreptate.Oamenii de valoare pleaca. Cat timp el a ramas timp de 2 ani, ori nu este uunul din acestia, ori implicarea sufleteasca si provocarea pe care postul dansului le implica sunt foarte mari iar satisfactia sa in momentul in care merge noaptea la culcare este comparabila cu placerea pe care i-o ofera activitatile sexuale.Nu este nici normal si nici corect sa iti critici colegii de echipa.Chiar nu este nici u"oamenii de valoare nu mai vrea sa lucreze in Helpdesk". Asta face parte din cunostintele necesare pentru testul teoretic, de inteligenta sau psihologic? Sau poate muzica de calitate indoielnica sa conduca destinele acestui lup singuratic, deschizator de drumuri in calea satisfacerii nevoilor clientului?
Gigi Duru la 3 Octombrie 2007, ora 14:31
Cine e destept pleaca. Eu unul asa am facut si a fost una dintre cele mai bune decizii pe care am luat-o.
Iulian Bina la 3 Octombrie 2007, ora 19:06
sunt curios cine este acest "exceptia care confirma regula" care nu a avut curajul sa isi arate identitatea preferand sa-si creeze un cont special pentru a-si ataca colegii. Da!!! avand in vedere ca stie ce stare civila are DOMNISOARA Sanziana stim clar ca este un "coleg". Fraza anagramata de mai sus a aparut deoarece am reformulat ideea recicland o parte din text.Initial era "nimeni nu mai vrea sa lucreze in Helpdesk". Nu am orgasme noaptea gandindu-ma la clientii Romtelecom insa chiar am vrut sa fac o treaba cat mai buna la locul de munca. Acest lucru nu a fost apreciat nici de catre superiori, asa ca am decis ca decat sa mai lucrez in acest departament mai bine stau acasa si imi vad de alte aspecte ale carierei mele. Ideea e ca atata timp cat exista oameni ca "exceptia care confirma regula" in Romtelecom, mentalitatea si orientarea falsa catre client cuantizata prin rapoarte insipide nu se va schimba niciodata. Operatorul nu are puterea sa rezolve orice fel de problema si se vede pus in situatia de a refuza clientul. Daca nu se respecta procedura suntem sanctionati. Daca o respectam clientul face reclamatii si se razbuna pe operatori... rezultatul? Operatorul este sanctionat. A cui e vina pentru pozitia in care este pus clientul? Va las pe voi sa decideti.
Razvan Florea la 3 Octombrie 2007, ora 19:14
In primul rand comentariul domnului " exceptia care confirma regula " este clar comentariul unui superior din help desk :)) lucru care mi se pare extrem de amuzant si penibil in acelasi timp dar asa sunt ei penibilii !:)

In al 2-lea rand tot ce s-a scris m-ai sus este complet adevarat si atata timp cat angajatii sunt tratatii "ca niste sclavi" acest lucru se va reflecta in relatii acestora cu , clientii (din pacate ).

insa cum spunea bunicul meu ,cine are urechi de auzit sa auda, si sa speram ca aceste mesaje vor ajunge la urechile celor multi care fac putin din aceasta companie.



SA AUZIM DE BINE !!



Florin Mitrica la 4 Octombrie 2007, ora 12:57
Exact ca si comentariile de la sfarsitul fiecarui articol din Libertatea, tot ce s-a scris aici o sa ramana aici si la cativa oameni care au citit aceste comentarii. De schimbat nu o sa se schimbe nimic."Disputele" dintre Iulian si persoana absolut necunoscuta (sa fim seriosi...cei care am trecut pe acolo stim cine e) se pot face si pe mail sau face-to-face (ca doar mai ai din preaviz, nu-i asa Mr. Bina?). Oricat de mult incercati sa aruncati cu noroi in managementul din Romtelecom (unde stim cu totii cat de greu se ajunge pentru ca toti tin cu dintii de scaunele lor si isi bat joc nu de negri, cum am fost noi, ci de sefii nostri sau sefii sefilor nostri), cum am mai spus, nu se va schimba nimic pana nu se schimba absolut toata conducerea (si aici ma refer la sefii mari ROMANI, nu greci). Si eu am fost un an si ceva si cu prima ocazie am plecat, dar nu din cauza cuiva, ci pentru ca, la casca nu prea poti sa rezisti oriunde ai fi. Sefilor directi nu am sa le reprosez decat un singur lucru si anume faptul ca nu-si apara angajatii in fata unor sefi mai mari sau in fata altor departamente. Stiu ca sunt trasi si ei la raspundere, dar daca poti sa-i aperi (ca doar tu ii conduci) de ce sa n-o faci? Stati linistiti, CV-uri vor mai ajunge la Romtelecom, oameni o sa se angajeze in continuare, salariile o sa fie bunicele in continuare, iar indiferenta fata de angajat, si mai ales fata de client o sa persiste mult timp de acum incolo pentru ca asa e aproape peste tot. Noi interactionam direct cu clientii, asta era treaba noastra, dupa cum spunea un superior "activitatea voastra este de servire apeluri", dar clientul era pus pe ultimul loc cu mult timp inainte de a ajunge sa vorbeasca cu unul dintre noi la telefon. Majoritatea, ca sa afle numarul verde, trecusera deja prin episodul 930 sau magazin... O sa mai treaca mult timp pana cand Romtelecom o sa fie o companie orientata catre client, cum le place lor sa spuna ca sunt acum, iar cei de la conducere nu vro reusi sa tina un angajat la helpdesk mai mult timp doar daca o sa vina si sa ia apeluri timp de 8 ore intr-o zi in care pica echipamentele... Acestea fiind zise, va doresc numai bine.
Popescu Daniel Claudiu la 4 Octombrie 2007, ora 20:18
Observ, fara sa vreau sa jignesc pe cineva, ca majoritatea veniti dintr-o zona de trafic din Romtelecom. Sper ca ati inteles ca la casca e un rulaj de personal ca pe front, cade unul ii ia casca altul.
Acolo nimeni nu va rezista decat cel mult 2 ani. Nu mai este ca pe vremea telefonistelor din analogice, volumul de apeluri de rezolvat a crescut proportional cu micsorarea numarului de angajati.
Dar voi va plangeti la casca ?
Sa vedeti ce este in tehnic si mai ales la operare retea. Casca vi s-ar parea o joaca.
Eu am lucrat in tehnic 17 ani, 17 ani de centrala analogica, si la 39 ani , considerat depasit am fost sfatuit sa plec cu acordul partilor, si nu am fost singurul.
Ma mirat ca nu ne-au propus si pe noi spre casare totala.
As vrea sa spun mai multe dar deja mi s-au taiat doua comentarii.
Un Coleg la 5 Octombrie 2007, ora 02:20
Stimata exeptie, decat sa te pui la mintea unora sau altora mai bine ai sustine subalternii in fata "managemantului prost din romtelecom". Cat despre ce-a spus Sanziana, unul din scopurile unui team leader este sa-si tina angajatii MOTIVATI!!! Opinia ca si el este tras la raspundere nu este o scuza ci doar pupin***ism.
In ceea ce priveste articolul sunt dezamagit. Ori manageri HR sunt rupti de realitate si prefera comoditatea, ignoranta, banutzii, un scaunel cald ori pur si simplu este marketing de cacao.
Sper ca aceste comentarii sa DESCHIDA OCHII. Consider ca este o atitudine gresita sa 'tolerezi' scaparile (incompetentele e mult spus, totusi fiecare facem greseli) superiorilor sau sa intorci si obrazul celalat cand primesti o palma, pentru ca astfel nu vom schimba nimic niciodata. Daca nu vom incearca ACUM o schimbare, peste ceva timp si noi vom ajunge team leaderi, comoditatea si ignoranta va pune stapanire si pe noi si vom ajunge exact ca cei pe care ii blamam acum.
Iulian Bina la 5 Octombrie 2007, ora 14:33
Credeti-ma ca acest team leader buclucas are impresia ca stilul sau inconfundabil, de a aborda in deradere subiecte cat se poate de serioase, nu este suficient sa ne dam seama cine e. Aducand o conotatie sexuala discutiei (intr-un stil lipsit de bun simt) impreuna cu criteriile de angajare la Dolce spun suficient despre acest om.
Kremer Kremerika la 5 Octombrie 2007, ora 16:10
Si mie mi s-au taiat 2 comentarii .Romtelecomul este o firma puternica.poate acum am noroc .
Cezar Lupu la 5 Octombrie 2007, ora 18:10
Eu unul sunt foarte multumit de Romtelecom. Si o sa va spun treaba backward.1.In primul rand imi dau demisia...si era acolo o faza penala "gratuitate la telefon"..la care de fapt am constatat ca eu am de platit romtelecom care mia oferit gratuit telefonul (pe timp ce eram angajat).2.Vine vara.Aveam un an de munca...nu cer concediu in mijlocul verii ca eram constient ca nu imi vor da...cer asa la obraz mai pe la inceput ca toti incepatorii...surpriza concediu nex.3.Vine seful romtelecom si ma vede pe meebo.Seful meu care poate trebuia sa ma apere...m-a dat exemplu la toti colegii ca oaia neagra.4.Ma imbolnavesc odata si zic ca aduc medical...sunt sunat de sefi nai putea sa vii la munca?..in gandul meu...zic hai sa vin ...vin...cel mai mare scandal...ca ce o sa se faca cu ziua aia care am muncito ca un prost? zic nu am nici o pretentie la ea...CUM SA NU AI NICI O PRETENTIE? TU CREZI CA ASA SE FAC LUCRURILE IRESPONSABIL?(vedeti deaia sunt multumit)..5..emotiile la aparitia programului si a pontajelor..6.emotiile unei zile cu 15 operatori si juma de romanie picata..7.thrill-ul unui client in spume "specialist" si multe altele.....LUCRUL IN ROMTELECOM - Nepretuit...pentru asta facetiva card la BancPost sau Raiffaisen (visa nu mastercard:P) (si as fi incorect sa nu recunosc...am lucrat de sarbatori...am primit prime...si banii la timp)
Iuliana Paun la 5 Octombrie 2007, ora 20:26
Nu Exista HR in RomTelecom!!
Popescu Daniel Claudiu la 6 Octombrie 2007, ora 10:37
repun si aici:
Am fost incantat sa aud ca am parasit ROMTELECOMUL din motive personale. Dar sa se stie ca pentru a fi pastrat ca angajat trebuie sa lucrezi cu seful sefului sefului sefului acestuia. Cine a stiut este si acum angajat al R. q.e.d
Magdalena Cojocea la 9 Octombrie 2007, ora 15:05
F. tare! Daca Romteleom a urmarit sa 'isi spele obrazul" si sa atraga fortza de munca "fresh', a obtinut exact efectul invers. Un sfat pt echipa de marketing: next time, verificati unde va apare articolul. daca are posibilitate de comentarii, mai bine nu scrieti.. eu sunt client romtelecom , mi-a luat fix 3 luni sa pun net de la ei. Eu am fost fraiera ca m-am ambitionat, ca , vorba aia, e plina piata de oferte...
Cris la 12 Iunie 2008, ora 18:58
am fost dat afara ca pe o masea stricata
Radu la 7 Iulie 2008, ora 12:09
Apropo! mai e o banca care de curand si-a schimbat total sigla si putin denumirea adica a mai adaugat un BANK. Si acolo aceeasi poveste de la mic la mare. Doar ca are alt obiect de activitate.
Simo la 7 Iulie 2008, ora 12:25
Da ! era foarte bine daca cumparau grecii si CEC-cul sau POSTA ca mentalitatea e cam aceeasi doar ca salariile difera.
Anonim la 4 Septembrie 2008, ora 19:40
Doamna directoare, va rog din suflet sa ma credeti ca trebuia tot omul sa mearga la evaluare si dupa aceea sa ti se dea hartia de disponibilizare. Oamenii se imbolnavesc, familia trebuie sa-i supravegheze sa nu isi puna streangul in gat. Va rog mai reflectati si nu luati decizii asa pripite. Trimiteti-i la evaluare prima data, va rog din suflet, pana nu ramanem singuri.
Mih la 12 Septembrie 2008, ora 17:48
Si inca ceva: evaluarile au fost doar teorie; un test practic nu s-a dat, de exemplu, la mine. Sunt persoane care nu stiu sa faca un shortcut, la IT vorbesc. Daca scoti tastatura sau altceva suna la helpdesk si mai au si salarii enorme. Cei vechi au fost trimisi la 15 mii de cursuri; unii habar nu au sa dea un search pe un motor de cautare. Prefera sa caute prin 15 mii de carti care le au de la cursuri. Tinerii fac cursuri dupa preferintele sefilor. Asa ca...no comment. Nu are rost. In Romtelecom e bine daca nu iti doresti sa avansezi, sa nu schimbi departamentul sa faci tot ce zice sefu' pentru ca altfel cine nu e constrans de anumite situatii mai bine pleaca dupa 1 an si 7 luni. Mi-am dat seama in ce m-am bagat. Sper sa pot iesi cat mai repede.
Andrei Pop la 18 Noiembrie 2008, ora 21:34
...lucrez in romtelecom ,partea deranjamente servicii voce+dth+adsl ,facem de toate si asta fara training temeinic,-seamana cu un fel de "dupa ureche" doar informari sumare, din cauza asta a trebuit sa ma informez si sa invat pe alte cai.situatiile penibile de explicatii pentru abonatii mai insistenti a mai fost un motiv in plus si ma cutremur cand pentru un deranjament de exemplu de adsl (internet)trebuie sa sun la numere de serviciu ,cu taxa ,de la locatia clientului si sa conving pe unul sau pe altul din centrele noastre de relatii ca problema tine de ei si numai ei o pot rezolva...cat o sa lucrez aici eu o sa-mi fac cu raspundere meseria dar stresul ultimilor ani si situatiile confuze create de cei platiti bine ca sa reduca anumite cheltuieli (necesare in retele) au efecte vizibile ,pacat,in timp.Totul se rezuma la bani, la a atrage clientul, a-i rade apoi in fata sau in spate si de a-si motiva angajatii sa lucreze cat mai mult,cat mai mult ,da , da cat mai mult si nu mai bine. motivandu-i cu puncte acumulate pe tipuri de evenimente , puncte care nu se transforma in nimic si care creaza sau induc ideea de mediu ideal de munca, de competitie si de falsa implinire profesionala..
Dan Dalin la 31 Decembrie 2008, ora 15:31
Comentariile sunt adevarate in special cele de la oameniii care sunt inca in Romtelecom. Articolul este o poveste fffff frumoasa in comparatie cu ce se intampla in Romtelecom.

Este o delasare grasa. Au plecat profesionistii care au tinut in spate compania sau au fost dati afara pt ca nu aveau decolteul destul de mare si picioarele destul de lungi.


Dan
Darian la 31 Decembrie 2008, ora 15:40
Sefii de origine romana din romtelecom sant cele mai mari hiene vazute in viata mea. Pana la cei mai grad isi urmaresc doar interesele.

Afara cu ei. Asteptam nemtii poate se schimba ceva.
Sorina la 24 Ianuarie 2009, ora 16:11

Nu se stie niciodata ..... Poti in orice clipa sa te impiedici sa cazi. De acolo de sus din varf este mai dureros...Dumnezeu nu doarme! Azi esti, maine, omule, cine stie ce te mai astepta... Mi-e mila de voi! Sa raspunzi devotamentului si sacrificiului cu nedreptate, este strigator la cer. Dar asa orbi si fara suflet, incet, incet va transformati in masini. Mai bine!

SORIN
O Parere la 4 Martie 2009, ora 22:50
Atat vreau sa va spun: cine se plange de sefii romani din Romtelecom inseamna ca n-a lucrat direct cu grecii, sa vada incompetenta la cel mai inalt nivel.
Bogdan la 14 Aprilie 2009, ora 22:49
dar eu ca am terminat telecomunicatiile si a trebuit sa ma indrept catre un alt domeniu ca nu m-a sunat nimeni de 5 ani macar sa ma bage bagator de seama la poarta ..daca cu diploma nu ii atrag ... sa nu mai zic de top angajator 2009 unde mi s-a zis de la o batranica de la resurse umane sa ma duc pe net sa aplic.:))))iar pe langa era era un pusti de vreo 23ani manager hr
Oare e posibil asa ceva intr-o companie atat de mare ?
Eu la 2 Iunie 2010, ora 14:48
stiu ca nu prea ma incadrez in decor, dar as avea si eu totusi niste intrebari...termin electronica anul acesta si am fost selectionata sa dau un test tehnic pt un intership la romtelecom...nu prea stiu eu nici cu ce se mananca testele astea tehnice si nu stiu daca se merita sa merg....din cate am citit pe aici..daca poate cineva sa ma lamureasca in ceea ce priveste nelamurirea mea, va multumesc anticipat
Nextgen - Domnul T la 7 August 2010, ora 23:40
Sunt multe chestii ciudate prin Romtelecom, dar lucrurile se schimba! Telefonia fixa este cam moarta, suntem cam la acelasi nr de abonati de vreo 2 anisori incoace. Deci mare branza numai prea facem. Pleaca unii, aducem altii ... Dupa cum am citit in presa internationala, mai marii DT vor sa faca un mega proiect de telecomunicatii in Romania, combinand tot ceea ce detine Romtelecom, unde Deutsch Telekom este actionar majoritar, cu Cosmote si Zapp. Veniturile au scazut anul acesta cu aprox 115 mil de eur, DAR am crescut enorm pe partea de TV si NET. Luand in considerare ca RTC are deja o retea CDMA, are GSM prin COSMO si CDMA & 3G prin ZAPP, lucrurile nu pot decat sa mearga inspre bine. In curand o parte din magazinele Germanos vor fi inchise si vor fi rebranduite dupa modelul nemtilor, adica un magazin complet, cu toate serviciile - Romtelecom si Cosmote. Cel mai probabil toate produsele vor fi branduite T Mobile, dupa modelul Connex - Vodafone ori Dialog - Orange ori Cosmorom - Cosmote. Nemtii vor produce ceva imens pe piata de telecomunicatii din Romania! Restul sunt povesti! Avem HD, avem IPTV, in curand si alte surprize din partea lor! Pentru toti cei care se plang, imi pare rau, dar Romtelecom merita mai mult decat nepotisme, asa cum obisnuia sa fie! Acum, lucrurile se misca si in cateva luni sa pornesti de jos, din mocirla si sa raspunzi de o zona mare de vanzari este ceva si da este posibil, in Romtelecom. Sa auzim de bine, T.
Karol la 24 Septembrie 2010, ora 13:21
stie cineva daca la Romtelecom exista un sistem de management al calitatii si daca se ocupa cineva de el
Dani la 27 Mai 2011, ora 15:20
care sunt salariile si comisioanele la romtelecom?
Mihai Adriana la 8 August 2011, ora 15:22
Buna. Sunt la al doilea interviu pentru postul de Specialist colectare in Romtelecom. Locatia e la Romtelecom Training Arena. Stie cineva detalii despre manager? nu mi-au spus inca numele ei...
Daca a lucrat cineva pe collection?

multumesc anticipat.

  Inapoi la articolul Romtelecom: Ca sa pastrezi un angajat, trebuie sa lucrezi cu seful acestuia

Setari Cookie-uri