Comentarii pe articolul Afacerile producatorului de ferestre si usi Suki au scazut in 2008


Lipoplast a inregistrat in luna ianuarie 2009 o crestere de 3% fata de aceeasi luna din 2008

Ana Maria Marius la 26 Februarie 2009, ora 11:40
Buna ziua,
Doresc sa va transmit un mesaj mai optimist si anume ca in domeniul tamplariei exista si exceptii.
Lipoplast a reusit sa incheie luna ianuarie cu o cifra de afaceri mai mare cu 3% fata de cifra de afaceri in Euro din 2008. Acest lucru il datoram in primul rand clientilor nostrii care ne-au ramas fideli si care apreciaza calitatea produselor noastre. Pana in anul 2008 tamplaria Lipoplast a fost livrata in procent de 80% pe piata externa europeana.
Faptul ca lucram cu mari corporatii, de la care am primit mesaje "negre" inca din luna august 2008, ne-a mobilizat in realizarea de strategii de promovare a produselor noastre si pe piata din Romania. In acest sens Lipoplast si-a marit reteau de francizori de tamplarie.
Afirm ca este perioada in care potentialii nostrii clienti sunt:
mai atenti la cum cheltuie banii,
sunt mult mai atenti la calitatea produselor,
sunt mult mai interesati si isi analizeaza ofertele si nu cel mai mic pret este criteriul de cumparare,
sunt mult mai atenti la garantia pe care o primesc.
Deci noi credem ca a venit vremea produselor de calitate la un pret corect.
Prin acest mesaj am dorit sa dau o speranta colegilor nostri din acest domeniu, si sa nu se lase 'dusi de valurile crizei".
Va multumesc,
Ana Maria MARIUS
Director Vanzari
LIPOPLAST

  Inapoi la articolul Afacerile producatorului de ferestre si usi Suki au scazut in 2008

Setari Cookie-uri