Comentarii pe articolul Topul brandurilor pe Internetul romanesc


branduri pe internet

Gicu la 26 Februarie 2009, ora 15:35
Nu are nici o relevanta pentru internet, pentru ca sunt aceleasi raspunsuri rasuflate la banalele intrebari de pe orice strada. Sunt bani aruncati aiurea pe studii absolut inutile. Nu sunt in domeniu, dar stiu ca vizibilitatea online se poate aprecia cantitativ intr-un mod obiectiv, prin cifre exacte, nu cum s-a facut in cazul asta. Legat la ochi si la urechi as fi oferit raspunsurile finale si i-as fi scutit de "munca" depusa...
Roibu Ciprian la 4 Martie 2009, ora 09:52
ba are o foarte mare relevanta, mai ales pentru firmele in cauza, care apreciaza in acest mod eficienta campaniilor de comunicare...sunt mai multi indicatori care se ascund in spatele acestor cifre, gen notorietate spontana, asistata, care interpretati corect, ofera un bun punct de plecare in conceperea unei strategii... studiile dupa ureche, cum propuneti dumneavoastra, sunt specifice economiilor planificate, care stiu dinainte de rezultate trebuie sa se obtina... e usor sa spuneti ca ati fi facut un lucru mai bine dupa ce acest lucru a fost deja facut... probabil considerati ca singura activitate ce poate fi considerata munca este cea fizica, si daca o faceti, sunteti dezinformat..o zi buna!

  Inapoi la articolul Topul brandurilor pe Internetul romanesc

Setari Cookie-uri