Comentarii pe articolul RBS Romania, scoasa la vanzare


ABN, RBS, acelasi tratament clientilor... mai rau decat la camatari

Vlad Dorinel Nicusor la 26 Februarie 2009, ora 20:28
La aceasta banca, pe vremea cand se numea ABN am contractat un credit.

M-au inselat inca de la inceput prin faptul ca mi-au trimis contractul prin posta dupa o luna.
M-au mintit in ce priveste comisionul de rambursare anticipata. Am aflat in ultima clipa ca are alta valoare... m-au pus oarecum in fata faptului implinit.
M-au obligat sa le platesc comision pentru plata ratei la ghiseu, desi nu era prevazut in contract.
Mi-au crescut dobanda nejustificat de mult avand in vedere evolutia euribor.

Inca astept solutionarea unei plangeri la ANPC.

Nu pot decat sa trag concluzia ca este o banca care nu si-a respectat clientii si isi merita soarta.
Este condusa de oameni incapabili si imorali raspunzatori de soarta bancii... omul sfinteste locul... in cazul de fata conteaza mai putin banca-mama si renumele...

Odata cu preluarea de catre RBS ma asteptam la o schimbare de atitudine, insa...

Astept cu nerabdare schimbari in atitudinea acestei banci.
Dora-Alexandra Liseanu la 26 Februarie 2009, ora 22:46
vlad,
sunt curioasa cu cat ti s-a marit dobanda! RBS - ul lucreaza cu EURIBOR - ul de cateva luni! Si nu te-au obligat sa platesti comisionul de 5 RON la ghiseu, puteai sa mergi la orice oficiu postal sa-ti achiti rata si nu aveai niciun comision. Stiai acest lucru?
As Tani la 27 Februarie 2009, ora 10:00
Nu stiu unde lucrezi dora de iei apararea acestui procedeu! Banuiesc ca nu ai actiuni la ac banca! Tu stii ca daca mergi la of postal, dureaza 2 zile pana cand se vad banii in banca? Si de ce sa se duca a oficiu, oamenii sunt obisnuiti sa se duca la banca la care au contractat creditul, nu ti se pare firesc? Stii ca daca ai de depus 6,5 lei, te obiliga sa rotunjesti 7 lei? Nu puteau sa-i maresca euriborul, dar alte comisioane puteau, nu? si atunci dae a crescut, da?
Ragalie Dan la 27 Februarie 2009, ora 10:48
De acord cu As Tani.
O banca cu un sistem informational defectuos [desi agentul de posta opereaza intr-un program informatic, transferul se face dupa 2 zile]
Am luat 'teapa' pt ca am platit la termen prin posta - in evidente intrasem deja la categoria restantier [vezi cele 2 zile], deci am mai platit suplimentar pt intarziere. Faza cu comisionul la ghiseul bancii :-)) 'dorim sa stimulam solutia de plata prin Posta '
In famile avem 2 carduri ABN, doar sotia poate cere informatii legate de cont/datorii - si asta o afli dupa ce stai in telefonul Clienti o jumatate de ora.
Respect, calitate, profesionalism .... blah!
Doar numele era de ei! In rest erau VARZA
Iar persoanele care incearca sa ne convinga ca realitatea e ROZA - sa treca pe la caseria bancii! Au de luat un rest de salariu.
G Ionut la 27 Februarie 2009, ora 15:20
Ragalie Dan, te asigur eu ca niciodata RBS nu ti-a luat penalizare pentru ca ai intarziat 2 zile. NICIODATA. Iar pentru carduri, poti afla ce informatii vrei de pe orice card, dar sa fie pe numele tau ;)

  Inapoi la articolul RBS Romania, scoasa la vanzare

Setari Cookie-uri