Comentarii pe articolul Modalitatea de facturare - principala plangere a clientilor Romtelecom


atemtie la plata facturii de lefon

Lungu Marieta la 2 Martie 2009, ora 18:30
In data de 16.02.2009 \ ora apoximativ 17, m-am prezentat la Oficiul Postal din centru CONSTANTA sa platesc factura de telefon.Factura de 74,13 lei .
Ii dau doamnei de la casa 100 lei,imi da restul si dau sa plec si realizez ca nu mi-a eliberat chitanta .Ii cer chitanta mi-a zis ca mi-a dat-o ,ma uit in portofel am vazut o chitanta dar am confundat-o cu cea de la boncomat.
Cand am ajuns acasa mi-am asezat toate chitantele si cea de ROMTELECOM nu era, dar nu mai puteam sa fac nimic.
Am asteptat factura noua si intradevar apar restanta cu acea luna.
Am scris acest articol si sa va atentionez sa fiti foarte atenti ca la ROMTELECOM sa fura cu nerusinare.Mi-e rusine ca traiesc intr-o astfel tara .
Nu am cum sa dovedesc ca sunt o persoana seriaosa si ca raspund de ce am scris numai verificand ca nu am fost niciodata restanta la plata abonamentului.
Este inadmisibil ce se intampla.
Cand o sa merg sa platesc factura o sa aduc la cunostinta si conducerii ce se inpimpla in societatea dumnealor.

  Inapoi la articolul Modalitatea de facturare - principala plangere a clientilor Romtelecom

Setari Cookie-uri