Comentarii pe articolul Criza financiara a crescut numarul persoanelor care apeleaza la serviciile IT cu 50%


Dar despre costuri nu vorbeste nimeni?

Robert Stegaru la 16 Martie 2009, ora 16:11
Interesant articol, in mare parte adevarat, dar nimeni nu vorbeste despre costuri, acele costuri pe care persoanele fizice nu si le permit in totalitate inca, in comparatie cu persoanele juridice care isi permit un contract de mentenanta.
Costurile pentru o interventie la o persoana fizica inca sunt destul de ridicate incluzand transportul,timpul pierdut pentru diagnosticare si apoi remedierea defectiunii.Fiecare activitate din cele enumerate mai sus implica un tarif cu care nu prea il atragi pe clientul persoana fizica.Eu cred ca o solutie buna ar fi intregarea serviciilor si anume.Daca tot esti o companie mare ISP de ce sa nu iti permiti si un serviciu de mentenanta sau diagnosticare gratuita macar a sistemelor clientului persoana fizica in cadrul aceluiasi abonament

  Inapoi la articolul Criza financiara a crescut numarul persoanelor care apeleaza la serviciile IT cu 50%

Setari Cookie-uri