Comentarii pe articolul Bursa de publicitate online, privita cu scepticism de publisheri


Poate este o idee buna, dar nu chiar acum

Jianu Marian la 9 Aprilie 2009, ora 11:22
O piata pentru web-add ar fi o idee buna, dar nu pentru toate categoriile de afaceri. Cred ca piata ar trebui sa se mai "coaca", sa mai creasca. Ideea ar avea succes numai daca ar fi ceruta de piata. Tocmai aici cred ca este problema. Iar o "fortare" spre adoptarea unui astfel de sistem ar fi, mai mult ca sigur, sortit esecului. Mai ales beneficiarii mici si mijlocii nu ar fi incantati de asa ceva. Mi se pare ca miroase la fel cu ceea ce sustinea, acum catva timp, Clubul Roman de Presa (pentru presa tiparita), referitor la "necesitatea" inscrierii la BRAT pentru auditarea tirajelor inclusiv a publicatiilor de nisa, pentru ca - vezi Doamne - acestea ar "fura" publicitatea de la marile cotidiene (fara sa se gandeasca la structura de nisa). Morala: daca esti bun in domeniul tau (general sau de nisa), publicitatea vine singura, nu ai nevoie nici de ajutoare, nici de intermediari (care sunt nespecializati pe anumite domenii sau chiar straini de domeniu - fiecare nisa are propriile caracteristici).
In rest, pe banii sai oricine poate incerca orice, dar tot piata hotareste!

  Inapoi la articolul Bursa de publicitate online, privita cu scepticism de publisheri

Setari Cookie-uri