Comentarii pe articolul O noua campanie de comunicare pentru berea Skol, la 10 ani de la lansare. Investitie - 4 mil. euro


Slaba prezenta pe piata

Constanta Raileanu la 9 Aprilie 2009, ora 12:38
"Exista o bere pe care o bei acasa si una pe care o consumi cand iesi in oras. Consumul de bere la romani este preponderent acasa, in ambalaje PET, afirma Zilberstein.
Se insala dl., poate anumite categorii se incadreaza aici. Cei bautori de bere au marca favorita si o beau si acasa si in oras. Problema cu berea Skol este ca n-o gasesti la terase, in baruri. Sunt cartiere in care nu gasesti nici Skol nici Tuborg. Nu stiu ce fac agentii de vanzari dar marcile astea stau f. prost la capitolul asta. Le recomand sa incerce sa bea asa ceva in Berceni, la terase sau in baruri, restaurante.

  Inapoi la articolul O noua campanie de comunicare pentru berea Skol, la 10 ani de la lansare. Investitie - 4 mil. euro

Setari Cookie-uri