Comentarii pe articolul Raiffeisen Bank catre clienti: Nu trimitem mesaje de alertare pe e-mail sau SMS sub nici un pretext


victima

Edy la 14 Aprilie 2009, ora 22:26
ce se intampla cu clientii bancii raiffeisen pagubiti? de ce aceste sume nu sunt garantate, in conditile in care timp de doi ani au loc fraude prin 'online banking' iar banca nu investeste pentru securizarea acestui serviciu pentru care noi platim taxe??? cei care acceseaza linkurile vad cum raiffeisen cere acele date, noi nu putem depista daca acea intefata a bancii este falsa sau nu. nu suntem pregatiti pentru asta. banca trebuie sa blocheze orice tentativa a hackerilor de a se atasa in umbra site-lui bancii, si sa ne protejeze si pe noi! toate avertizarile lor sunt puse pe site-ul lor, eu cred ca nu e suficient! daca-l vezi esti deja acolo unde trebuie! ar trebui ca marile companii care sunt obligate sa faca carduri salariatilor la banca lor sa fie avertizate suplimentare , in mod oficial, sunt sute, poate mii de oameni care au carduri de salarii si serviciul on line banking, dar nu fac plati, poate doar ca sa-si verifice soldurile, sau cheltuielile facute. deci intra rar pe site raiffeisen ca sa vada avertizarile. banca incearca sa se spele pe maini avertizand doar in acest fel? sau e solutia mai ieftina.am primit extrasul de cont cu numele persoanei care a furat bani,deci banca stie unde se duc bani,politia stie,de la banca nu am primit nici un raspuns de pe 17.02.

  Inapoi la articolul Raiffeisen Bank catre clienti: Nu trimitem mesaje de alertare pe e-mail sau SMS sub nici un pretext

Setari Cookie-uri