Comentarii pe articolul Vanzarile de masini noi din Romania au scazut cu 59% in primul trimestru


un "crash test" pentru industria auto

Oprescu Iosif la 21 Aprilie 2009, ora 21:07
scaderea vanzarilor are de-a face cu criza financiara, dar este si o urmare a inflexibilitatii industriei auto. pana sa inceapa sa se "scuture" piata auto, producatorii nu au facut eforturi vizibile sa fidelizeze clientii lor. pe langa faptul ca nu puneau la dispozitia clientilor masini pentru drive test, nu negociau preturile sau dotarile masinii, nici nu au investit in programe de fidelizare. fordul cumparat acum 2 ani, cu banii platiti in avans, fara sa pot negocia nimic, nu a fost urmat de un follow up prin care producatorul sa verifice gradul de multumire al unui client care a facut o achizitie de peste 16.000 de euro.
astept o imbunatatire a serviciilor auto.

  Inapoi la articolul Vanzarile de masini noi din Romania au scazut cu 59% in primul trimestru

Setari Cookie-uri