Comentarii pe articolul Pe ce criterii se evalueaza personalul?


Ireal

Elena Gheorghe la 5 Mai 2009, ora 15:59
Oare cum trebuie sa procedeze un angajat al unei companii, in cazul in care valorile nu coincid? Eu, una, cred foarte mult in colaborare, in echipa, pentru ca acolo unde colaboreaza toti, exista armonie si se creeaza o atmosfera placuta, destinsa, unde lucrurile se fac din placere, si consider acest lucru esential pentru o companie. Orice angajat ce vine din placere la munca, are mai mult randament. Managerii nostri insa, sunt de parere ca " dezbina si stapaneste" este mai convenabil, acestea sunt valorile pe care se bazeaza in "tinerea in frau" a angajatilor. Apar des conflicte pe aceasta tema.
Eu, in calitate de angajat, ce ar trebui sa fac? Sa ma adaptez sistemului "bici" impus de firma, sau sa incerc in continuare sa schimb ceva?
Ghimis Constantin la 5 Mai 2009, ora 16:22
Este evident ca pe o piata a munci in regres, e dificil pentru un angajat sa-si mentina pozitia, parearea, iar a incerca sa schimbe ceva este greu de inchipuit in tara asta, unde se pune baza pe oamenii "de bine" si nu pe performanta. Intr-o economie in dezvoltare, poti sa pleci pur si simplu, ceea ce iarasi nu este cazul pi la noi. Putini manageri au psihologi sau firme de evaluare corecta a salariatilor. Cred ca in general un manager in tara asta, ori se ia dupa un turnator, ori actioneaza ca becali.
Marius Maxim la 5 Mai 2009, ora 19:28
va rog nu va mai jucati cu vorbele. manageri ar trebui sa se numeasca foarte putini dintre sefii care astazi decid in legatura cu performanta cuiva.

ce nu sesizeaza nici chiar asa-zisii specialisti este diferenta dintre un manager care evalueaza performantele si un sef fara calificare de manager ca evalueaza omul. relicve comuniste!!
Monica Pandelea la 8 Mai 2009, ora 09:04
adevarat marius!
in tara aceasta nu exista o cultura manageriala.dupa 1989 au inceput sa apara cate un "manager" pe ici pe colo.foarte multi dintre cei care se numesc astfel nu au nici macar notiuni elementare de comportament managerial.
a fi manager inseamna mult mai mult decat o functie.
in primul rand, nu stiu sa se poarte cu angajatii si cu subalternii,nu au metoda de a evidentia calitatle unui angajat,nu cred in munca de echipa,nu stapanesc notiuni despre managementul conflictelor,etc.
de ce oare multinationalele investesc pe functii de management oameni din alte tari?
tocmai pentru ca acolo managementul nu e doar o functie.
da-i romanului o functie de sef si in cel mult o luna de la "inscaunare" ,99% dintre ei se transforma in tirani si sufera subit de o amnezie care se reflecta pana si in notiunile care se dobandesc in cei "sapte ani de acasa".
tind sa cred ca multi dintre noi traiesc astfel de lucruri in companiile la care lucreaza.
fa-ti seful sa invete ce inseamna sa fii om inainte de a fi sef!
Monica Pandelea la 8 Mai 2009, ora 09:27
Elena,valorile tale trebuie sa fie aceleasi cu ale companiei,daca nu te regasesti,sau mai rau daca acea companie nu are acele valori foarte bine definite,... nu merita!
Fara colaborare,fara munca in echipa, fara motivare,nu exista nici rezultate.
Atunci de ce sa iti irosesti vremea?Intr-un mediu care nu te motiveaza nu vei evolua niciodata.
Peste trei,cinci,sapte ani vei fi tot la nivelul de cunoastere la care esti acum.
Si atunci,.. unde este evolutia?
Nu in asta credem marea majoritate dintre noi, nu pentru asta muncim?
Sa dobandim o pozitie buna si sa castigam mai bine?
Incearca sa schimbi ceva, evoluand atat personal cat si profesional,insa de una singura va fi foarte greu,mai ales daca mediul acelei companii nu permite acest lucru....Evalueaza-ti realist sansele si apoi treci la treaba sau, renunta!

  Inapoi la articolul Pe ce criterii se evalueaza personalul?

Setari Cookie-uri