Comentarii pe articolul Moanta, Altex: Piata de electronice si IT scade cu 40% in 2009


sau cum sa-ti motivezi incompetenta

Itcus Alex la 14 Mai 2009, ora 11:25
Altex a ajuns undeva unde nu credeam ca o sa ajunga. Mi se pare o strategie interesanta de PR sa strigi in gura mare in dreapta si stanga ca totul se prabuseste pentru ca ceilalti sa nu observe faptul ca tu te afunzi.
Si ca sa punctez:
1. Online Altex este un dezastru. Un website facut de niste amatori, fara viziune si fara sustinre din partea unei echipe. Este evident un site mort in care nimeni nu investeste nici 30 de minute pe saptamana. Locul unde DOMO straluceste si creste ca si cota de piata
2. Oferta de produse limitata si inconsistenta continuitatii. Pai la un asemena lant de magazine tu sa ai numarul de produse pe care il prezinta Altex este scandalos. Altex se prezinta ca un magazin de electrocasnice de colt de bloc, nu ca un megastore pe electrocasnice.
3. Lipsa de trainig a vanzatorilor. Se poate ca ei se aibasalarii mici, sa nu primeasca cota parte din vanzari si sa nu fie promovati dupa niste criterii expuse clar din start. Toate astea duc, stimate CEO, la oameni care pleaca si nepasare. Magazinele sunt dezolante iar online-ul este sordid din punctul de vedere al angajatilor.
4. Lipsa de viziune si de oferte. Toata oncurenta este activa in piata de ofertare si marketing. O analiza va arata ca investitia minima in marketing a grupului combinata cu canalele alese prost si lipsa de reactie la feedbackul pietii (ce e aia? noi facem publicitate, rolul consumatorilor este sa cumpere nu sa dea feedback! nu cumpara? hmm, mai facem una... :)) ) duce la ce prognozeaza domnul cu zambetul pe buze.
5. Viziunea exclusiv macro a domnului Moanta va duce cu siguranta la -40%. Dar nu pentru intreaga piata ci pentru Altex. Eu as paria si pe mai mult. Mai vedem.

  Inapoi la articolul Moanta, Altex: Piata de electronice si IT scade cu 40% in 2009

Setari Cookie-uri