Comentarii pe articolul APIA: Asiguratorii isi trimit clientii la service-uri neautorizate


bravo asiguratorilor

Ed___ la 18 Iunie 2009, ora 15:57
parbriz Logan
- la un reprezentant X Dacia costa 1100 lei (montaj inclus),
- la alt reprezentant Y Dacia costa 1000 lei (montaj inclus),
- la un service "neautorizat" Z costa 350 lei (montaj inclus)
- la un service "neautorizat" W costa 350 lei (montaj inclus)

de unde diferentele acestea enorme ???? intre cei "autorizati" si cei "neautorizati" ? eu nu cred ca din cauza "nu respecta procesele tehnologice de reparatii" si a alor minciuni gogonate!!! Ia japca de pe om ca il santajeaza cu pierderea garantiei.
Ciocanea Liviu la 19 Iunie 2009, ora 10:58
Dupa ce iti ia prima de asigurare ca in "vest", te trateaza "romaneste". Este vorba de asiguratori, care te obliga sa folosesti serviciile unor firme dubioase pentru a-si mari ei profiturile. Masinile de acum au multa tehnologie care nu poate fi asimilata de un mecanic de la coltul strazii. De aceea aceste "reparatii" sunt de fapt carpeli care sa inchida gura clientului mai putin avizat, iar cand se fac asupra unor elemente care tin de siguranta masinii, aceste interventii pot deveni criminale. Nu ar trebui sa se permita asiguratorilor sa te directioneze catre un anumit service. Aceasta optiune este normal si legal sa fie a clientului.
Cetatean la 19 Iunie 2009, ora 12:00
problema este ca piesele nu-s mereu originale TOCMAI in aceste service-uri autorizate; o alta magarie pe care o fac service-urile autorizate este modificarea soft-ului de avize de reparatii astfel incat numarul de ore sa fie crescut fata de cat este in occident la producator; altfel asiguratorii (care au acelasi soft) observa diferente la orele de manopera si de aici scandalul cu service-urile autorizate?!
ma bucur ca asiguratorii vor pune cu botu' pe labe hotii de la service-uri...
Mihai la 22 Iunie 2009, ora 20:10
Ce spui tu e cu dus si intors. Pe de o parte ai dreptate, pe de alta parte sunt asiguratori care ar dezdoi si indrepta pana si blocul motor, in loc sa il inlocuiasca... Eu am avut un incident recent si mi s-au tot bagat pe gat service-uri fantoma care se vedea de la un kilometru ca habar nu au ce fac (e vorba de o dauna la o motocicleta), apoi mi-a cautat asiguratorul din proprie initiativa piese second hand... Mi se pare cel putin aberant

  Inapoi la articolul APIA: Asiguratorii isi trimit clientii la service-uri neautorizate

Setari Cookie-uri