Comentarii pe articolul Sfaturi de criza pentru liderii disperati


inovatie

la 28 Iulie 2009, ora 18:51
Problema e ca degeaba spui angajatului Fii inovativ ca asa ar trebui sa fii (in criza sau necriza). Trebuie sa ii gasesti pe cei inovativi. Carora, de cele mai multe ori, nu le place munca de executie , oameni cu personalitate fiind, critica cu atat mai putin. Si cercul se inchide. Viata e grea.
Marius Maxim la 28 Iulie 2009, ora 22:42
primul care trebuie sa fie inovativ este angajatorul. insa chestiunea cu inovatia nu e noua si nu e de criza. domnul acesta ne vinde pe bani grei o serie de platitudini, de care un manager calificat ar trebui sa fie constient dupa invatarea abeceului meseriei.

intreprinzatorul, insa, nefiind un manager de vocatie, ci, mai degraba un aventurier, ar trebui sa devina si mai inovativ in perioada de criza, in sensul ca lucruri pe care inainte le-a crezut for granted acum nu mai sunt asa simple si doar geniul sau intreprinzator nu le mai rezolva, trebuie mana de profesionist
Bobo la 29 Iulie 2009, ora 09:09
Bariere in calea inovarii:
Rezistena la schimbare
Resurse / Buget / Bani
Frica de eec
Lipsa de stimulente
eful
Ineria
Cultura
Leadershipul
Lipsa de comunicaie
Sentimentul c nimeni nu ne va asculta
Aversiunea fa de risc
Prea mult ego n joc atunci cnd se discut idei
Refuzul de a implica gnditori creativi
Ierarhiile
Concentrarea asupra activitii curente
Stagnarea sectorului public
Contextul legal
Frica de respingere
Modele de gndire stabilite
Cunotina legat de carier
Letargia
Lipsa de idei
Prea multe idei
Lipsa de strategie
Lipsa unui el clar
Auto-interesul
Structura organizaional
Lipsa de experien
Complezena
Moralul sczut
Slaba asumare a rspunderii
Preconcepiile
Constrngerile externe
Preferarea status quo-ului
Tehnologia
Personalul prea n vrst
Atitudinea managementului
Managementul de mijloc
Suprasolicitarea schimbrii
O baz de clieni nnmolit
Avem prea mult succes
Sarcasmul
Nu ni se permite
Nu exist un lan de idei
Nu s-a inventat aici
Personalul pstreaz ierarhiile existente

  Inapoi la articolul Sfaturi de criza pentru liderii disperati

Setari Cookie-uri