Comentarii pe articolul Cel mai luxos hotel bucurestean, grad de ocupare de 25% in primul semestru


un management slab

Sragher Peter la 5 August 2009, ora 05:37
un hotel de lux, cu investitii mari, care se recupereaza in timp, trebuie sa gaseasca strategii inteligente de atragere a clientilor. nu este suficient sa existi, chiar daca existi frumos si esti condus de o tanara.

a te mandri ca ai marit venitul pe camera, cand ai trei sferturi de hotel gol, este hilar. o gluma buna. cu cat este mai gol, cu atat hotelul isi va prelungi perioada de recuperare a investitiei.

se vede ca investitorul nu a avut un plan de afaceri bine pus la punct, odata ce chiar intr-o perioada fara criza, ocuparea sa a fost slaba. este vorba, probabil de cineva care nu are de a face cu turismul, dar a avut un prisos de bani si nu stia ce sa faca realmente cu banii.
Denis la 5 August 2009, ora 12:14
Eu zic ca hotelului ii merge destul de bine in contextul in care nu le-a scazut rata de ocupare fata de anul trecut, si din moment ce ei supravietuiesc cu rata asta de ocupare. Ce nu se discuta aici sunt evenimentele care intr-un alt articol despre Carol Parc Hotel a fost clasificat ca fiind cea mai mare sursa de venit a hotelului. Hai sa nu mai vorbim de faptul ca orice business plan ai avea, publicul romanesc nici nu stie ce sa faca si cum sa consume un asemenea produs...

  Inapoi la articolul Cel mai luxos hotel bucurestean, grad de ocupare de 25% in primul semestru

Setari Cookie-uri