Comentarii pe articolul Cati bani au strans grupurile de comunicare in anul de gratie 2008


Greu de crezut..

Micutza la 27 August 2009, ora 14:20
Cei care au tangenta cu acest business sunt greu de convins ca The Group a atins in 2008 100 milioane euro pe o piata estimata la sub 600 milioane. Cel mai probabil volumele Media Investment si House of Media sunt facturate si prin The Media Partnrship - ceea ce presupune o dublare artificiala a cifrei de afaceri.
Acelasi principiu este pe alocuri aplicabil si in celelalte grupuri de comunicare, in cazul clientilor care au un singur contract cu grupul (de regula cu agentia de create), iar bugetul este apoi rulat si prin firmele specializate de media. Distorsionarea cifrelor de afaceri pe total grup este cu atit mai mare cu cit bugetul de media al clientilor resectivi este mai mare.
Michael la 30 August 2009, ora 20:30
corect. piata fiind chiar sub 500 mil euro. in orice caz, interesant va fi de urmarit evolutia in 2009, an de restriste si mai apoi 2010 - an de asezare.

  Inapoi la articolul Cati bani au strans grupurile de comunicare in anul de gratie 2008

Setari Cookie-uri