Comentarii pe articolul Ce NU trebuie sa faca managerii in relatiile cu angajatii?


raspuns la ''ce nu trebuie sa faca managerii in relatiile cu angajatii''

Coman Horia la 2 Septembrie 2009, ora 09:08
Daca asa se comenteaza acum cu completarile altora imi dau seama de ce este halimaiul asta in companiile Romanesti, unde realitate este alta si anume managerului nu numai ca nu-i pasa de subalternii sai dar cand da gres nu stie decat sa dea vina pe subalternii sai.Mai exista pe de alta parte si managerii buni care nu sunt sustinuti de catre companie pentru a realiza performanta, dar ii numaram pe degete din pacate.

Multumesc,

Horia
Borbely Zoltan la 3 Septembrie 2009, ora 23:49
Aveti perfecta dreptate !
Oare, totusi, este vreo firma in care organizarea este buna ?? Este vreo firma in care sa nu fie harababura ? Sau ca e imposibil asa ceva, deorece tot sistemul e "setat" pe debandada !
Poate imi da si mie cineva o astfel de informatie ! Poate exista si o firma care pune accent pe criterii de performanta profesionala ! Sincer m-as bucura daca ar exista asa ceva !
la 6 Septembrie 2009, ora 15:33
Fiecare poate sa scrie ce pofteste, fiecare isi da cu parerea asa cum incerc si eu.
Trebuie sa recunosc ca totul este posibil in relatia manager si angajat, dar lucru cel mai important,este acela de a nu te angaja la un manager "prost"
tivnos si surd, mai ales in perioada actuala.
cei care au dat sfaturi pentru managerii, ar fii indicat sa dea sfaturii si celor sau mai ales celor ce VOR sa lucreze.
Politica managerului tine de politica legata de proprietate - se conserva sau se dezvolta-, cum la ora actuala proprietari isi apara castigurile din vremurile bune este firesc sa dicteze si politica firmei.

  Inapoi la articolul Ce NU trebuie sa faca managerii in relatiile cu angajatii?

Setari Cookie-uri