Comentarii pe articolul Cum suna rezultatele Vodafone in primul semestru fiscal


"Cum suna rezultatele Vodafone in primul semestru fiscal"

Moldovan Claudiu la 10 Noiembrie 2009, ora 18:20
Abonamente cu minute neconsumate neraportate,informatii despre minutele consumate nu se comunic cu citeva zile inainte de termenul de expirare al lunii facturate. Telefoane de slaba calitate mai ales acumulatori
.
Buzea Cornelia-Madalina la 11 Noiembrie 2009, ora 18:45
Mie mi se pare aiurea sa fii taxat daca suni la relatii cu clientii mai mult de 3 ori pe luna. Pai ce i asta? Eu vorbesc la telefon doar de 3 ori pe luna?
Am nevoie de informatii , consultanta non stop. Si eu am un abonament care o sa expire la anul prin august si o sa renunt categoric la el . Problema nu e neaparat cea a tarifelor ci felul in care se comporta cu clientii. De ex am sunat o data sa fac o amanare de plata era marti si vroiam amanarea de plata pana luni adica 6 zile amanare, si mi au zis ca nu se poate decat pana vineri ca am mai facut o data amanare si am platit fix in ultima zi de amanare .... Duhhh.... Pai de ce fac amanare ???? Alta problema e ca pacaleste lumea cu modemurile si contractele la acestea care sunt trimise prin posta pe 2 ani .....

  Inapoi la articolul Cum suna rezultatele Vodafone in primul semestru fiscal

Setari Cookie-uri