Comentarii pe articolul HR Manager Graffitti BBDO: In advertising exista mitul ca se castiga mult de la inceput


da?

Daniel Simionescu la 6 Mai 2008, ora 14:04
da?
sa nu uitam totusi pretentiile exagerate ale agentiei care cere de fiecare data oameni cu super experienta, cu portofoliu, super dotati(??) si super echipati, dar uita sa si formeze o echipa de la zero in care sa puna accent pe valorile specifice unei munci in echipa: loialitate, daruire, valoare de brand propriu, exigenta. E normal deci ca acesti mercenari care vin intr-o agentie sa aiba pretentii, intrucit ei nu sunt formati in spiritul ei si nu se identifica cu brandul in slujba caruia i se pun. Cu parere de rau, dar in aceste timpuri publicitatea se transforma din arta in vaca de muls, si in oportunitati de afirmare prin kitch uri proaste. Avem speranta totusi in aparitia unei reale culturi prin schimbarea opticii agentiilor de publicitate in primul rind in privinta resurselor umane, prin valorizarea acestui segment.
Daca nu sunteti de acord cu mine, putem negocia aceste idei la ID de mess vipisv sau direct pe tel. 0723123805
Cu stima,
Daniel

  Inapoi la articolul HR Manager Graffitti BBDO: In advertising exista mitul ca se castiga mult de la inceput

Setari Cookie-uri