Actualitate
Stiri despre Investitii
Stiri din Business
IT & Media
Lifestyle
Wall-Street Special
Calculator salariu net: Introduceți salariul brut pe care îl primiți de la angajator pentru a afla care este suma efectivă care vă intră în cont la finalul lunii. Calculatorul de salariu net dezvoltat de Wall-Street.ro va afișa defalcat principalele taxe și contribuții pe care angajatorul le plătește din salariul brut. După introducerea salariului brut, selectați în câmpul ”industrie” domeniul în care activați pentru afișarea completă a sumei în calculatorul salariului net.
Comentarii pe articolul T. Moradpour, PepsiCo: Agentiile din Romania nu ar fi in stare sa concureze cu centrele din New York sau Londra
dupa razboi, multi viteji....
Thomas omite sa spuna ca la inceputurile carierei sale de director european, Romania i-a aratat calea succesului in cola in general si no-sugar cola in special... si ca i-a luat o vreme sa inteleaga strategia romaneasca, mult diferita de cea clasica, mai ales in no-sugar..., si mai ales in privinta dualismului Pepsi Max-Light in Romania, pozitionat diferit de restul lumii (si din pacate uitat in ultimii doi ani, se pare)...nu mai vorbesc de succesul Pepsi Twist pe care cred ca nu l-a inteles niciodata
va reamintesc, Romania a fost prima si singura tara DIN LUME, in care Pepsi, plecand de la 1:5 si cola share minor, a luat conducerea pe cola in 6 ani, ce-i drept temporar, dar am dovedit ca se poate si Pepsi a ramas acolo in prima linie...si s-a putut tocmai fiindca nu ne-am luat dupa altii si n-am asteptat sa crestem in etapele clasice indicate de la centru...am mers pe o strategie proprie, unica, rasturnand paradigma rosului dominant, crescand cu 40% in medie pe an, 6 ani la rand si punand in opera truismul adanc emis acum, dupa razboi : "trebuie sa crestem mai repede decat Coca-Cola"...apropos, asta in vreme ce acum, liderul local zice la gazeta, derutand propria organizatie: "noi nu ne-am propus sa fim numarul 1" (!?!)
in ce priveste comparatia cu agentiile din New York, probabil are dreptate...sunt mai experimentate desigur,...dar personal cred ca este doar o alta paradigma de shimbat...si foarte relativa atata vreme cat din ecuatie , de partea Romaniei, lipsesc doua elemente esentiale: buget + incredere acordata agentiei locale de clientul respectiv ...vedeti pe cineva "de la centru" riscandu-si jobul si semnand curajos un buget de N mil. $ ca sa faca un spot global sau macar european, la Bucuresti?...dar sunteti de acord ca s-ar putea face, daca s-ar pune problema, si ar exista curaj = semnatura + buget?
a bon entendeur, salut !
Inapoi la articolul T. Moradpour, PepsiCo: Agentiile din Romania nu ar fi in stare sa concureze cu centrele din New York sau Londra