Comentarii pe articolul Cum arata o simulare de business pe timp de criza


punct de vedere

Catalin Neculau la 16 Decembrie 2009, ora 11:39
Cred ca redactarea in engleza a materialelor de curs a fost un aspect pozitiv, nu un "minus" asa cum este prezentat. Limba internationala a marketingului este engleza (de business) si cei care abordeaza acest domeniu la nivel de top (directori de marketing) sunt practic obligati sa o cunoasca. Ori, tocmai lor le este adresata o astfel de simulare.

In ceea ce priveste jucatorii de pe piata locala de training, nu vad nicaieri Asebuss (nr. 1 in opinia mea in domeniul prezentat), care are 2 astfel de programe de simulare (unul de management strategic in cadul cursului "Excelenta in Management" si unul de marketing strategic in cadrul cursurilor Executive MBA) sau Accelera (nr. 1 in Romania in trainingurile de vanzari adresate middle-managerilor). De asemenea lipseste Bucharest School of Management (fost MBA romano-canadian), jucator foarte important in zona de marketing, care a format specialisti valorosi in domeniu. Concluzia este ca autorul articolului ori nu cunoaste aceste aspecte si atunci e bine sa se informeze pt. a nu oferi informatii eronate / incomplete ori are interesul de a promova anumite firme in detrimentul altora (ceea ce nu este etic).

Singurul aspect cu adevarat pozitiv al articolului este ca aflam despre firma de training "International Adevertising Association" (IAA), de care pana acum nu auzisem (probabil este nou intrata pe piata de training in Romania).

  Inapoi la articolul Cum arata o simulare de business pe timp de criza

Setari Cookie-uri