Comentarii pe articolul HR manager Cetelem: Calitatea angajatilor nu a crescut exponential in criza


calitatea angajatilor Cetelem

Irina Pop la 12 Ianuarie 2010, ora 20:56
Intregul an 2008 si 2009 am avut nesansa de a avea nevoie de informatii lamuritoare din perspectiva calitatii de debitor al acestui IFN. Deceptia a trecut prin diferitele ei faze pana la enervare si dorinta de a reclama superiorilor; cu o singura exceptie, un angajat al sediului central care, probabil, a avansat datorita calitatilor vocationale de a lucra cu publicul. In rest, incluzand 'voci" din Call center, nu am intalnit decat aroganta, dispret pentru client, lipsa de profesionalism, incapacitate de a oferi explicatii intr-o terminologie accesibila oricarei persoane, ba chiar accese insolente vecine cu conduita cel putin contraventionala daca nu chiar infractionala. In cel din urma, o parte din sumele ce vi le permiteti pentru training provine si din dobanzile debitorilor, nu????Retorica intrebare....La asemenea dobanzi fabuloase, macar momentul achitarii ratei sa fie mai putin stresant....
Nana la 14 Ianuarie 2010, ora 11:09
Am lucrat in cadrul acestei companii 4 ani, ca si consultant si pot sa afirm ca ceea ce afirma doamna Stoian nu este real. Promovarile in cadrul companiei se fac pe simpatie si nu sunt anuntate posturile vacante. Dupa o luna sau doua se afla ca acel post a fost vacant si cine e deja demult avansat, fara a fi un examen. Ce sa mai vorbim despre ce se specifica in contractul individual de munca - "sanse egale"?.
Ca si in comentariul de mai sus nu am intalnit din partea superiorilor decat aroganta si chiar incompetenta. Training nu se face decat cu managerii, restul angajatilor invata din mers, salariile sunt mizerabile la nivelul de consultant si angajatii nu aveau voie sa-si constituie sindicat.
Drepturile salariatilor sunt incalcate, si inaite de prezentarea demisiei, am cerut sa mi se aduca la cunostiinta contractul colectiv de munca, conform legislatiei in vigoare. Raspunsul directorului de resurse umane, doamna Stoian: "contractul colectiv de munca e inclus in contractul individual de munca".
In urma acestui raspuns din parte unei persoane de varf ii dau dreptate doamnei Stoian ca exista lipsa de profesionalism, dar plecand de la nivel de managemant.
Anonima De Miercuri la 3 Martie 2010, ora 19:27
Eu inca sunt angajata in cadrul acestei companii, si ante-comentatoarea mea a avut dreptate in privinta unei afirmatii, aceea ca profesionalismul ar trebui sa porneasca de la varf spre baza. Daca ai pretentii de la subalterni, fii primul care aplica aceste exigente! Daca vrei sa implementezi un cod intern de conduita morala si/sau profesionala, fii primul care il respecta! E adevarat ca spre finele lui 2009 s-au intrezarit usoare intentii de imbunatatiri in interior, insa teoria e teorie, practica ne omoara...
Anonima la 6 Iunie 2011, ora 21:44
:))))))))) Am citit articolul distensei doamne Irina Stoian, si am si acum lacrimi in ochi. Inca lucrez in cadrul acestei firme si nu e zi in care sa nu visez cu ochii deschisi ziua cand imi voi semna demisia. Chiar daca pe fiecare etaj ai ocazia sa intalnesti oamenii de valoare, din pacate cand trebuie sa dau mana cu un manager de prima linie mi se face rau. Doamna are foarte mare dreptate cand e vorba de avansari, se fac cu precadere din cadrul firmei, conditie eliminatorie = cand de mult "ii faci cu ochiul" superiorului, si daca acesta e si venit din Franta nu trebuie sa ai prea multe cunostinte. Sunt ipocriti si te mint inca de la primul interviu si pana cand iesi pentru ulltima oara pe usa. Legislatia in munca e incalcata cu cea mai mare nerusinare, uneori ma intreb pentru ce s-au mai semnat contractele individuale de munca? Iar bonusurile sunt doar pe hartie.

  Inapoi la articolul HR manager Cetelem: Calitatea angajatilor nu a crescut exponential in criza

Setari Cookie-uri