Comentarii pe articolul Idei de gazetari si manageri: Un nou model de business pentru ziare?


Diparitia celei de a patra putere

Ioan Alecu la 15 Ianuarie 2010, ora 09:08
Informatia ineamna putere si daca nu stii sa o folosesti ajungi sa nu mai ai credibilitate.Indiferent de suportul pentru transmiterea informatiiei si implicit al credibilitati obtinute din partea celor ce citesc, puterea se cistiga prin numarul celor ce doresc sa asimileze mesajul transmis.In concluzie , cea de a patra putere i-si pierde acesta capacitate prin faptul ca cei multi nu mai regasesc in ziarist un sprijin si ajutor pentru clipa in care sunt nedreptatiti de cei ce conduc.Mesajul meu trebuie sa conduca catre o analiza al modului cum cei ce au drept scop aceasta frumoasa si periculoasa activitate, sa se gindeasca ca o parte din vina le apartine si odata cu schimbarea suportului de transmitere a mesajului lor sa nu uite ca puterea lor sta in modul cum privesc cei ce citesc, rolul ziaristilor in raport cu cei multi.
Cu stima,
ing. Alecu Ioan

  Inapoi la articolul Idei de gazetari si manageri: Un nou model de business pentru ziare?

Setari Cookie-uri