Comentarii pe articolul Construirea liniei feroviare Bucuresti Nord- Aeroportul Otopeni costa peste 250 mil. euro


Euro??? Poate lei?

Catalin Dimofte la 27 Mai 2008, ora 12:14
Euro??? Poate lei?
Care "surse din cadrul CFR" au venit cu estimarea asta de costuri???
"Peste 250 m de euro" pentru o cale ferata de nici 20 de km -- din care trei sferturi exista deja -- pe teren usor si perfect plat??? S-ar inverzi de invidie si cei de la Bechtel.
Acu', inteleg ca trebuie luate in calcul si spagile si alte "pagube colaterale", dar insatotusiorisicat...
Milea la 28 Iunie 2008, ora 11:15
Costul estimat la 250 milioane euro s-a calculat probabil considerand ca 1 mp de teren in zona de nord a Bucurestiului a ajuns la 2500 euro (in intravilan, nu teren agricol, dar interesele rechinilor imobiliari sunt foarte mari). Pentru cei 5 Km de linie curenta, la o largime de 4 m ar rezulta un cost pentru despagubiri de "doar" 50 milioane euro, dar cum la noi estimarile se fac si pentru portiunile deja existente, la 20 Km de linie rezulta cam 200 milioane de euro. Ca la noi la nimeni!

  Inapoi la articolul Construirea liniei feroviare Bucuresti Nord- Aeroportul Otopeni costa peste 250 mil. euro

Setari Cookie-uri