Comentarii pe articolul Mariaj dupa doi ani de tatonari: Volvo, cumparat de chinezii de la Geely


strategie

Marius Maxim la 28 Martie 2010, ora 19:30
chinezii vor cu orice pret sa ocupe un cap de pod in europa. pentru asta sunt dispusi sa plateasca un superpret atat la achizitie cat si la subventionarea productiei de volvo chinezesc, pentru ca nu cred ca isi inchipuie cineva ca marca volvo aflata la celalalt capat al pietei fata de brandul chinez geely, se va mai putea mentine pe segmentul actual, ca produs chinezesc...
Ian la 28 Martie 2010, ora 21:36
nu prea am urmarit situatia dar sunt curios ce s-a intamplat cu Jaguar-ul preluat de Tataia motors...nu-i exact aceeasi situatie, e drept...dar oricum.
G T.. la 28 Martie 2010, ora 21:55
Asa cum cerneala penetreaza creta, cum Hummer e controlat de chinezi, cum IBM Thinkpad acum e Lenovo, .....asa le demonstreaza chinezul europenilor , americanilor si celor care se iau dupa ei, cine stie economie..
China e mai mult decat adidasii de plastic, si acum o demonstreaza
la 29 Martie 2010, ora 00:25
hummer nu se mai produce, l-au ingropat. lenovo nu e autoturism. piata electronicelor are un cu totul alt specific decat cea auto. de altfel, si piata auto (extreme high-involvement), practic, nu exista ca piata unica. eu, care folosesc masina strict pentru scopul ei practic, de a ma deplasa, nu am ce cauta pe piata lui volvo, decat ca second-hand, eventual, dar asta este cu totul altceva. e ca si cum ai crede ca vinul de soi la sticla de 700 este pe aceeasi piata cu vinul la pet. nu este. un cunoscator de vinuri pretentios, dispus sa dea de la 13 lei in sus pe un vin nici nu se uita pe raftul cu vin la litru, la carton sau la pet, chiar daca ar sti sigur ca acolo se afla acelasi vin. la volvo, ca si la vinuri, vorbim, mai ales de ... fițe. mai putin vorbim de fițe la un notebook

cine stie economie stie ca valoarea unui produs nu este data de costul de productie ci de pretul pe care este cineva dispus sa-l plateasca pentru el. fanii marcii volvo (inclusiv chinezii) erau dispusi sa plateasca pret bun pe volvo suedez sau american, dar nu vor mai da aceiasi bani pe cel chinezesc. volvo va fi ori subventionat din motive strategice, ceea ce se cheama dumping, ori va deveni o marca de low-end asa cum sunt masinile geely. va trece mult timp pana cand chinezii, precum japonezii odinioara, vor putea avea branduri proprii pe segmente premium in domeniul auto. vreo 20 de ani, cel putin.
Prioteasa Florin la 29 Martie 2010, ora 07:10
Pacat. Chiar imi doream un Volvo. La cum arata Geely...

  Inapoi la articolul Mariaj dupa doi ani de tatonari: Volvo, cumparat de chinezii de la Geely

Setari Cookie-uri