Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Sunteti de acord cu propunerea de inchidere a supermarketurilor duminica?


da sunt de acord

Popescu Teodor la 9 Aprilie 2010, ora 17:10
si cred ca este o masura economica buna facuta sa mareasca consumul in petele agroalimentare, a produselor taranesti in special, chiar daca cei care conduc supermarketurile au sarit ca arsi fiindule frica ca se micsoreaza profiturile lor
V. Aurelia la 9 Aprilie 2010, ora 17:27
Da sunt de acord cu aceasta masura.
Sper sa se mareasca astfel consumul in petele agroalimentare.
Succes!
Ene Mario la 9 Aprilie 2010, ora 17:27
Deci: e economie de piata ! Ma duc unde e mai ieftin ! La magazinele de cartier, daca exista sau vor exista, sigur e mai scump !
Concluzie: suntem condusi de niste idioti care in loc sa inventeze parghii macro de stimulare a economiei, inventeaza tot felul de rahaturi populiste si fara fundament !
Elena Plic la 9 Aprilie 2010, ora 17:28
DA ! ! !
Popescu Ramona la 9 Aprilie 2010, ora 17:34
pe naiba se micsoreaza profiturile! se strica doar locul de promenada al distrusilor care abia asteapta sa vina duminica sa se imbrace cu ce au mai scump si sa faca parada modei pe holuri, k de cumparat oricum nu cumpara nimik!
poate asa ar mai iesi si ei la soare in loc sa stea la neon!
Laurentiu Stamate la 9 Aprilie 2010, ora 17:41
prostii domne ...prostii ce sa mai...
Nicolae Mociran la 9 Aprilie 2010, ora 17:41
da sint de acord.
dar numai daca v-or inchide prima data robinetul de bani pe care ii iau parlamentari ne justificat din bani statului.
bani din contributia mea a ta a lui si a ficacaruia care i-a minimul pe economie si care abia traiesc de azi pe miine.
acum lasind gluma la o parte, parlamentari ar trebui sa sa se ocupe de probleme mai serioase chiar si fata de supermarcheturi adica sa stopeze cresterea preturilor nejustificate din supermarcheturi.
la 9 Aprilie 2010, ora 17:41
DA SA LE INCHIDA
Laurentiu Stamate la 9 Aprilie 2010, ora 17:42
dddddddddddaaaaaaaaaaaaaa
nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
mmmmmmma maiiiiiiii gandescccccccc
Felix-Lucretiu Patrascanu la 9 Aprilie 2010, ora 17:46
Da.
Poate asa aerele de primi-solisti ai retail-ului romanesc o sa le mai treaca.
Poate mai umbla si la preturi.Poate o sa invete sa treaca corect greutatea pe produs.
Si, nu in ultimul rand , poate mai mancam si noi o rosie de tara, adevarata, din piata, de la tarani.
Sterea Bogdan la 9 Aprilie 2010, ora 17:49
Asta este o parghie macro. Binevenita.
Eu nu ma gandesc decat la amaratii dintre rafturi care stau pana la 11 noaptea la munca ptr 600 de lei pe luna. Si, ce va deranjeaza d-le ene mario ca se inchid? In Italia, Germania etc toate magazinele sunt inchise si sambata si duminica. Duminica este data ptr odihna dar din ratiuni de profit sunt deschise toate. Si, acolo muncesc oameni care ar trebui sa se odihneasca.
Foarte buna masura. Ar trebui generalizata.
Asa s-ar micsora abuzurile asupra angajatilor.
Lungu Ovidiu la 9 Aprilie 2010, ora 18:03
Sunteti de acord cu propunerea de inchidere a supermarketurilor duminica?
Stoica Mihaita la 9 Aprilie 2010, ora 18:09
Da sunt de acord cu aceasta masura.
Siciliana Cristina la 9 Aprilie 2010, ora 18:21
Da , sunt de acord !
Ovidiu Nedelcu la 9 Aprilie 2010, ora 18:29
DA!

mi se pare anormal ca acei oameni care lucreaza acolo sa nu se bucure de o duminica libera in fiecare saptamana ca noi toti!

In Germania si Franta ( tarile de origine a multor retaileri prezenti in Romania) duminica este inchis.
Ajunge cu batjocura fata de angajati din Romania!
Banu Simona Mariana la 9 Aprilie 2010, ora 18:32
da, sunt de acord!
Radu Hoanos Sonia-Carmen la 9 Aprilie 2010, ora 18:32

Nu sunt de acord ca supermarket-urile sa fie inchise duminica. Daca oamenii doresc sa achizitioneze produsele alimentare de la piata o sa faca acest lucru chiar daca supermarket-urile vor fi deschise duminica. Fiecare are dreptul de a-si alege locul de unde achizitioneaza produsele. Mi se paare o discrimanrae ca supermarket-urile sa fie inchise duminica, dar piata nu.
Munteanu Nicusor la 9 Aprilie 2010, ora 19:07
DA!,sunt de acord,in primul rand pt ca lucrez oarecum in domeniu,si cred ca Duminica ar trebui lasata pentru repaus.Cel putin,in tarile din vestul Europei,cam asa se procedeaza.Ba,mai mult,chiar si magazinasele de cartier,ar trebui sa ramana inchise Duminica;in fond,cine are de facut aprovizionare,o poate face in celelalte 4,hai 5,zile din saptamana!
Naznean Horatiu la 9 Aprilie 2010, ora 19:23
Stimata doamna Radu Hoanos Sonia-Carmen dar dumneata sa fi libera duminica si altii sa lucreze nu e discriminatoriu?
Rezmives Stefan la 9 Aprilie 2010, ora 19:25
pentru a realiza o concurenta loiala, pentru a da posibilitatea si micilor intreprinzatori de a participa la stabilirea cat mai corecta a preturilor, sunt de acord cu inchiderea acestora sambata si duminica. In prezent supermarcheturile aplica preturi de monopol ceea ce nu este corect nici din punctul de vedere al cumparatorului in primul rand si nici din punctul de vedere al micilor intreprinzatori in al doilea rand.
Muresan Dorel la 9 Aprilie 2010, ora 19:30
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hriscu Marinel la 9 Aprilie 2010, ora 19:34
da . corect. au un monopol . tb creeata concurenta -cu forta.
Stefan-Adrian Secico la 9 Aprilie 2010, ora 19:53
Lucrez intr-un supermarket de mai mult de doi ani si va pot confirma ca zilele in care cei mai multi romani isi fac cumparaturile sunt vinerea si sambata,nu duminica.
Duminica supermarketul e plin de cei ce practica asa-zisul "turism comercial",adica de oameni care sunt acolo la plimbare,socializare sau pur si simplu din lipsa de ocupatie sau fiindca e trendy si cool sa fi vazut acolo.
Turistii comerciali cumpara,de fapt,foarte putine produse,sau nu cumpara uneori nimic,deci chiar nu-s acolo din necesitate sau nevoia stringenta de a achizitiona ceva.
Ca sa nu mai vorbesc de angajatii din super si hypermarket-uri care sunt obligati sa-si petreaca mai toate duminicile la serviciu,de la prima ora a diminetii ,pana la ore tarzii din noapte,fara sa fie platiti pt multele ore suplimentare prestate duminica.
Cei care susstin cu vehementa ca hypermarket-urile sa fie deschise aproape non-stop sunt fie copiii de bani gata,fie angajatii din regiile autonome sau institutiile bugetare,care ori n-au lucrat in viata lor duminica,ori atunci cand au facut-o au fost rasplatiti generos,si in bani si in zile libere.
Si inca ceva:in preajma sarbatorilor de Paste si Craciun ,majoritatea hypermarket-urilor au program non-stop,adica se lucreaza inclusiv noaptea(pt cei care nu stiu),desi pot sa va spun cu certitudine ca nr de clienti care vin acolo peste orele 23 este extrem de mic,iar vanzarile infime,ceea ce nu justifica in niciun fel excesul de zel manifestat de conducearea market-urilor.
Iar daca majoritatea dintre romani au de Craciun sau de Paste cel putin 3-4 zile libere,ca sa nu mai spun de "fericitii" care au cate o saptamana,angajatii din comert au de Sarbatori cel mult doua zile libere,unii dintre ei doar una singura,mai exact 26 decembrie,1 ianuarie si Duminica Pastelui,iar de a doua zi programul se reia ca si cum ar fi o zi obisnuita,desi afluenta de cumparatori e foarte mica a doua zi de Craciun(26) sau de Paste.
Despre zile libere de sarbatori cum ar fi Floriile,Rusaliile sau Sf Maria,de care beneficiaza multi dintre romani,nici nu poate fi vorba la angajatii din hypermarket-uri.
Iar pt ca lucreaza de dimineata devreme pana noaptea tarziu,de Craciun,Anul Nou sau Paste,si mai toate duminiucile de peste an,salariatii din comert de tip hypermarket au salarii de mizerie,prime si bonusuri mici sau inexistente si sunt obligati zi de zi,ora de ora sa suporte aerele,fitele si figurile celor care inca traiesc dupa motto-ul "Clientul nostru,stapanul nostru",un motto demult depasit si complet fara acoperire.
Asa ca DA ,consider ca masura inchiderii hypermarket-urilor duminica este una binevenita si o aprob.
Andor Gabriela la 9 Aprilie 2010, ora 20:00
Daca parlamentarii nostri ar dori sa ajute economia tarii ar schimba legile fiscale si impozitele .Daca supermarketurile vor fi inchise duminica oamenii care doresc sa-si faca cumparaturile de acolo, le vor face in alte zile, si magazinele de cartier nu vor avea nici un avantaj. Cei care doresc sa manance legume din piata o fac si acum, dar as fi curioasa sa stiu cate din fructele si legumele din piata sunt macar autohtone.
Mihaela Dorobat la 9 Aprilie 2010, ora 20:36
Da, sunt de acord !
Sb Soryn la 9 Aprilie 2010, ora 20:38
DA, SUNT DE ACORD. LUCREZ INTR-UN ASTFEL DE MALL (POLUS CENTER CLUJ ) SI STIU CUM ESTE SI CAT DE OBOSITOR ESTE.
Cristian-Constantin Leca la 9 Aprilie 2010, ora 20:40
este o buna idee,dar de ce nimeni nu vine cu o idee sa mai elimine din taxele impuse?toate taxele impuse,precum si cele ce vor veni vor inchide foarte multe firme,si,deasemenea si alti someri........si tot asa.....
la 9 Aprilie 2010, ora 21:10

Din pacate nu-mi amintesc o alta initiativa menita sa protejeze in vreun fel
agricultura sau industria romaneasca .masura ,daca se va aplica va avea cu siguranta efecte benefice asupra agricultorilor romani ,si sper ca vor mai tempera din tendintele monopoliste reprezentate de supermarketuri.
Davidescu Ana-Maria la 9 Aprilie 2010, ora 21:14
Da, sunt de acord. Nu numai pentru consum, dar si pentru educatia noastra. Poate in acest fel vom reusi sa ne petrecem macar o zi din weekend si in afara spatiilor inchise, printre rafturi si aglomeratie.
Albu Gabriel la 9 Aprilie 2010, ora 21:27
Imi pare rau pentru cei cere sunt nevoiti sa lucreze in supermarket-uri sambata si duminica dar din punctul meu de vedere, prefer sa-mi fac cumparaturile in liniste, pe'ndelete si asta o pot face doar in zilele libere. Programul meu saptamanal este f incarcat si sunt zile in care plec de la servici la ora 21.00. Cand mai am eu chef si timp sa fac cumparaturi. La magazinele de cartier sunt fortat sa ma plimb de la unul la celalalt carand ca "boul" tot soiul de papornite. La supermarket am parcare si carucior. Datorita diferentelor de pret si calitate intre produsele supermarket-urilor oricum ma plimb de la unul la altul. De exemplu pentru carne si mezeluri prefer magazinul unui producator local care si el are deschis si in perioada week-endului. Daca ar fi sa o luam dupa logica guvernantilor, de ce nu se inchid si cluburile si discotecile noaptea ca sa poata si barmanii sa se odihneasca in perioada propice somnului si totodata sa beneficiem de lumina zilei?! Astia incerca sa arunce praf in ochi ca vezi Doamne se gandesc la micii proprietari de afaceri! Ei toti au devenit MARI proprietari de afaceri si terenuri impreuna cu toata familia!
In concluzie , nu sunt de acord cu impunerea unor reguli de acest gen, ci e preferabil ca piata (cererea si oferta) sa dovedeasca daca o masura este buna economic sau nu. Incet ,incet o sa ne dam seama ca Ceausescu era mic copil pe langa ce pot guvernantii actuali sa cloceasca. Oricum asta este o problema falsa ca sa ne luam noi ochii de la marile probleme de coruptie cu care de fapt avem cel mai mult de furca.
Adrian Anghel la 9 Aprilie 2010, ora 21:32
Teodor, Ramona si Felix-Lucretiu daca ar trebui sa va spun deschis opinia mea as spune ca sunteti complet idioti.dar bunul simt imi spune sa fiu diplomat si sa afirm ca nu sunt de acord cu voi deoarece:
- in pite nu mai sunt demult producatori iar tarabele sunt inchiriate cu anii de acelesi peroane care vand exact aceleasi legume turcesti cumparate din en-gros
- in supermarketuri exista un minim de control al calitatii produselor, sunt pastrate in frigidere nu in caldura si praf, si nu sunt sterse cu carpa cu care s-au sters pe maini tarabagii cu care s-au sters pe mani dupa ce au folosit wc-ul public din piata
- clientii supermarketurilor sunt cei cu putin timp liber si care prefera sa cumpere cat mai multe articole din acelasi loc (papmepri, produse pt igiena personala, diverse alte nimicuri necesare prin casa(becuri, etc) si mancare in conditiile in care stiu ca un kiloggram scris pe ambalaj insemana un kilogram in realitate, am un bon de casa, am drept de retur sau garantie conform legislatiei in vigoare.
- tampitii astia de initialtori ai proiectului de lege nu realizeaza, ca si voi dealtfel, ca masura inseamna mai putini bani la bugetul de stat din sutele de taxe si impozite pe care nu ii vor vedea de la tarabagiu oricat de mult ar vinde mizeria asa de
- afirmatiile distrusilor gen "sa diminueze profitulrile supermarketurilor" se traduce prin traditional romaneasca expresie sa moara capra lu' vecinu sau lu are care are capra ca io sunt prost si nu am. Nimeni nu a impiedicat vreo firma romaneasca cu profil alimentar, ba chiar pe idiotii astia cu initiativa legislativa si care sunt membrii de diverse asociatii in domeniu sa investeasca sau sa imprumute de la banci si sa deschida retele de supermarketuri (magazine de desfacere pentru produsele lor) pe firme romanesti
In concluzie va doresc sicer sa va continuati viata in acelasi fel, sa mergeti duminica in malluri, sa salivati si visati in fata vitrinelor, in tricourile voastre cu sclipici cumparate din piata pe care scrie mare"adides" incaltati in "esprites", sa va balanganiti pe "deshte" cheia de logan cu breloc ferari sau mercedes si sa asculati ca presedintele vostru la iphone "oooo viata mea". Si o urare sincera " DA, DA ... DE ZIUA TA!"
Vranceanu Alice la 9 Aprilie 2010, ora 21:48
da sunt de acord ,dar eu mai propun inca ceva sa se inchida mall-urile macar duminica si sa nu mai munceasca acei oameni ca disperatii pana la 00:00dupa cum stiti progamul din Wafi Palace Cotroceni,la noi in tara vin toti strainii si ne muncesc cum vor ei,sa se dea o lege si pentru muncitorii romani nu numai pt investitori.cu regrete in alte tarii sunt legi pt oamenii care locuiesc in acea tara si se stie f.bine,de ex in italia de la 12 pana la 14 toti au program de pauza si sambata si dumunik sunt inchise majoritatea magazinelor,deci rusine legilor noastre.
Brezing Eduard la 9 Aprilie 2010, ora 21:56
Da, sunt de acord! Nu mai adaug detalii...s-au spus destule....Duminica sa fie o zi de odihna!
Alexandreanu Dan la 9 Aprilie 2010, ora 22:09
Cel mai bine ar fi sa inchidem tot si sa plecam naibii de aici!
la 9 Aprilie 2010, ora 22:12
da sunt de acord restu se intelege de la sine de ce?
Manaila Albu la 9 Aprilie 2010, ora 22:13
NU IMI PASA !!!! MOTIVE:
Nu ma obliga nimeni sa cumpar din hipermarket; daca vreau sa cumpar din piata nu ma impiedica nimeni.
Daca raportul calitate/pret este mai bun in hiper, iau de acolo ...daca nu, iau din piata.
Marea majoritate a taranilor sunt de fapt revanzatori si bisnitari pe deasupra.
Adevaratii productori folosesc si ei metoda suprapretului pentru ca se poate (nu e prost cine cere, este prost cine da).
Cei care au un job in aceste colosuri nu sunt obligati de nimeni sa munceasca acolo...ei au ales; nu inteleg de ce se plang. Au sindicate pentru rezolvarea acestor probleme. Pot sa-si dea demisia ! Traiti intr-o tara libera fratilor !!!!
Daca programul acestor hipermarket-uri ii incurca pe guvernantii nostrii, ma intreb de ce oare nu-i incurca pretul combustibililor ?! Daca a crescut euro azi, benzina s-a scumpit instantaneu...daca scade, o s-o ieftineasca cand va zbura porcul ala din hipermarket. Asta chiar este o problema de luat in seama, caci este bisnita pe fata. Probabil ca-i depaseste aceasta problema ...nu au pregatirea necesara si se limiteaza la stabilirea unor orare pentru magazine. M-as mira sa nu apara iar chestia aia cu "nu-ti dau branza daca nu iei si oua".
Luam exemple de doi lei din tari civilizate insa exemplul salariului decent nu-l luam. Aia inchid duminica pentru ca duminica este ziua in care ei merg sa se relaxeze nu sa faca cumparaturi,...si se relaxeaza duminica pentru ca au cu ce;)...in concluzie magazinul nu ar avea profit in ziua aia.
Oameni buni, cumparati de unde vreti si cand vreti daca aveti cu ce :))...daca nu, stati si spuneti aici "sunt de acord, nu sunt de acord"...
Va urez sa aveti o viata dupa principiul "cum iti asterni, asa dormi" si sa deschideti ochii mai bine la problemele cu adevarat importante. Bye Bye !!!
Pavel Camelia la 9 Aprilie 2010, ora 22:22
Sunt de acord sa fie inchise ,asa sunt convinsa ca micile afaceri de familie se vor reanfinta, vor angaja o parte din someri, iar conditiile vor fi mai umane astia au pus monopol pe piata preturile ptr ei sunt preferentiale fata de micile mag (,atunci cand au intrat pe piata au pus conditia ex primarului BASESCU ca toate micile magazine de cartier sa fie daramate lucru care a dus la sinuciderea multor oameni care girase-ra cu casa ca sa ia un credit pentru a -si deschide o afacere de familie),au vrut sa fie in mijlocul cartierelor si au blocat toate intersectiile ,sa vedem daca mai pot fi controlati ca au ajuns sa fie ca stat in stat
Albu Gabriel la 9 Aprilie 2010, ora 22:30
Domunule Stefan-Adrian Secico, sa stiti ca acel motto " CLIENTUL NOSTRU, SAPANUL NOSTRU" este o LEGE a comertului civilizat. Datorita acelor fitzosi de care vorbiti dumneavoastra, aveti servici si salariu. Daca nu va convine ceva la locul de munca , faceti o plimbare cu un A4 pe care scrie "Demisie" si va cautati un loc mai caldut. Nu cred ca v-au angajat cu forta pentru ca daca ar fi asa, as crede ca ati fost cumparat la un targ de sclavi si stiu ca iobagii au fost eliberati cam de un secol. Din cauza aceasta nu iubim unii dintre noi magazinele de cartier pentru ca merg dupa dictonul " CLIENTUL NOSTRU, FRAIERUL NOSTRU". Ce daca a expirat produsul, ii stergem eticheta si-i dam inainte ca paote pune cineva botu'. Se poate intampla ca astazi sa-i cerem un pret pe un produs, maine altul, ca si asa nu se prinde despre ce este vorba. De exemplu, vanzatorul de la magazinul din fata casei mele a uitat ca ieri mi-a cerut un pret la paine si astazi altul iar maine imi cere acelasi pret de ieri. Drept urmare "l-am penalizat!" De cand mi-a facut aceasta figura nu am mai cumparat nici macar o paine de la el. Cine a pierdut? Cam asta se intampla cand cineva isi bate joc de clienti. Om si noi urati dar nu si prosti! Si eu lucrez in vanzari si uneori imi vine sa vars de fitele unora dar stiind ca banii mei sunt in buzunarele lor, ma calmez si ii dau inainte. Daca cei mai multi ne-am alege meseria care ni se potriveste si am face-o cu drag, cu siguranta ca rezultatele acestui popor ar fi cu totul altele. Doar o piata libera si competitionala poate stabili daca merita sa tii inchis sau deschis duminica, seara sau oricand considera patronatul ca merita! Daca ne facem treaba doar pentru ziua de salariu, cred ca suntem pe opanta gresita si cu siguranta nu ne facem bine prea curand! In ziua de astazi , bucurati-va ca aveti de unde lua salariu iar daca nemultumirea dumneavoastra este atat de profunda, incercati sa va faceti propria afacere sa vedeti de interesant este in ziua de 25 ale fiecarei luni cand aveti de platit impozite, TVA si alte taxe pe care vi le las ca surpriza ca viitor patron. Toate cele bune si tineti si duminica deschis ca oricum lucrati pe ture si va luati alta zi libera!
Popescu Mircea la 9 Aprilie 2010, ora 23:31
eu propun sa le inchidem de tot!!! sa le si demolam, ce sa mai pierdem timpul.daca angajatii de acolo lucreaza ore suplimentare neplatite, sa isi faca itm-ul treaba. daca eu vreau sa cumpar mere din turcia, le cumpar.daca vreau mere romanesti, merg la piata, poate fi deschis supermarjketul non stop, eu vreau sa cumpar de la nea georgica ca e si el om si sa il ajut.asa ca o sa cumpar de la el. cam asa ar trebui privita problema, dar la noi e mai cool sa belim capra vecinului, sa luam masuri drastice(mai tineti minte cand cu traficul de benzina la sarbi, in loc sa isi faca politia d efrontiera treaba si sa prinda traficantii, au pus cota maxima la benzina scoasa din tara de orice roman care pleca)asa si cu aceasta masura. lasa legea cererii si ofertei sa reglementeze piata. daca cei din piata sunt prosti si nu stiu sa ofere marfa, nu stiu comert, sa stea acasa. daca eu vreau sa dau cu 2 lei pe kg in plus dar imi aleg eu marfa, care e ok din punct de vedere calitativ, de ce sa merg la piata unde smecherul abia asteapta sa nu fiu atent sa puna in plasa merele stricate, sa nu ma lase sa laeg eu marfa, sa fure la cantar. de ce sa cumpar de la el???
Ceterchi Luiza la 9 Aprilie 2010, ora 23:58
DA!!!!!!!!!! De multa vreme trebuia sa se gandeasca cineva la asta; in fond si angajatii supermarketurilor au dreptul la fiecare duminica libera, iar daca privim problema din punct de vedere religios este absolut necesar sa fie inchise toate magazinele si in general toate locurile de munca. Asta nu se intelege in ziua da azi ca a respecta Duminica poate sa ne aduca multe beneficii din alte parti; banii castigati duminica se duc, cum se spune , pe apa sambatei. Merita un experiment !
Srom Tiberiu la 10 Aprilie 2010, ora 00:14
avand in vedere ca buticurile cumpara produsele din aceleasi hyper marketuri ca si noi dar isi mai pun ceva adaos ,(ex.un suc in hyoermarket 4.5lei, in butic 5.5-6lei. decii despre care piatza vorbim??????? O SA FIE AGLOMERATIE MAI MARE VINERI SEARA SI SAMBATA, TRAIASCA FASCINANTA ROMANIE CA MA UIMESTE IN FIECARE ZII
Miles Meverick la 10 Aprilie 2010, ora 00:28
Da
Ardelean Budisan Dorina Aadriana la 10 Aprilie 2010, ora 00:41
da, e corect sa fie inchise duminica hipermrketurile, si eu stiu ca vanzarile cele mai bune sunt vineri si sambata ,nu duminica.Duminica vine lumea la plimbare in hypermarket.Eu zic ca in 6 zile ai timp sa iti faci cumparaturile .
Adriana Ardeean-Budisan
D D la 10 Aprilie 2010, ora 00:54
Da, cu 4 conditii:

- sa faca parcare gratuita si incapatoare la Obor (oare unde?!);
- sa garanteze ca nu ma fura la cantar (loool, oare cum?!?!)
- sa impuna vanzarea in piata de: spirt medicinal, caiete, vitamine, becuri, antigel, dvd-uri, peste congelat, carti, gel de dus etc. ;
- sa dea carucioare cu roti la intrare, ca nu ma poate obliga parlamentul sa imi lungesc mainile precum maimuta.

In caz contrar, NU!

Principial, poti interzice ceva daca oferi altceva in conditii similare sau mai bune. Altfel e abuz.

Dan Orfescu la 10 Aprilie 2010, ora 01:21
da ,sec
Adamii Florentina la 10 Aprilie 2010, ora 03:15
da este o idee buna ptr pietari ptr ca pot sa-si vinda linistiti marfa pe care o cumpara tot din depozitele de legume si fructe ,deci aceiasi marfa dar mult mai scumpa nimic romanesc tot din import,tarnii nu au loc in piete de cei care au inchiriat tarabele .unde cultiva cei din orase pepeni verzi ,cartofi ,cirese visine?
Horia - Dacian Cercelea la 10 Aprilie 2010, ora 04:11
DA , sunt de acord! Am lucrat in sistem si stiu c inseamna! Asta e discriminare Radu Hoanos Sonia-Carmen!!
Dc altfel nu se poate, dc patronii nu se gandesc decat la binele lor, atunci sa o facem printro lege!!! Vrem ca in Europa, dar numai ce le convine celor ce conduc! Sa avem obligatii ca in vest si drepturi ca in est!
Hai cu legea! Hai cu drepturi ca in vest, nu doar cu obligatii!
Bafta celor carora li s-a furat duminica!! Sa li se faca dreptate!
Bravo Tabara! Bravo Steriu! Sper sa aveti si sustinerea necesara!
BAFTA!
la 10 Aprilie 2010, ora 04:13
Da, sunt de acord !
la 10 Aprilie 2010, ora 06:59
DA.
Paul Antohe la 10 Aprilie 2010, ora 07:42
Da, sunt de acord cu inchiderea supermarketurilor duminica! In fond prea ne-am obisnuit sa umblam teleleu pe strazi, oricand si oricum, oricum mergem pentru 2 prostii in supermarketuri, si apoi luam tot cosul ca mai pe urma produsele sa ni se strice in frigider si sa le aruncam, oricum multi merg la "plimbare" prin supermarketuri, daca ii trimiti intr-un parc iau foc, dar daca trebuie sa mearga in supermarket, e deja e alta treaba, e mai important, are ceva de lucru, e obosit, a fost la cumparaturi.
Trebuie sa ne mai invatam sa ne facem si noi un program de lucru si de viata, sa mai punem mana pe o carte, o revista, sa ne mai curatim casele in care locuim, si scara blocului si gradina blocului, nu numai sa umblam pe jos sau cu masina teleleu toata ziua. Cam asa fac aia din occident pe care tot ii admiram asa de mult, si asta nu inseamna ca nu se distreaza sau nu merg la cumparaturi sau ca raman nemancati pentru ca duminica e supermarketul inchis. Dar au invatat si ei sa manance cu masura, sa nu se mai ingrase ca porcii, si apoi sa dea vina pe "glanda tiroida"....
Hai sa fim seriosi romani, hai sa ne mai civilizam, ca nu vine nici guvernul, nici Sfantul Duh sa ne ajute. Noi prin noi insine suntem singurii in masura sa mai iesim la liman. HAi sa mai fim mandrii ca avem o casa curata si ca am lucrat in gradina blocului si arata OK, hai sa fim mandrii ca am citit nu stiu ce carte si nu stiu ce articol, sa fim mandrii ca am fost civilizati in trafic, ca ne spalam si ca suntem curati, nu numai ca am masina scumpa si haine de firma si am fost la un club de fite! Mai ganditi-va si nu va mai tot plangeti atata! MAi chibzuiti pentru viata voastra, pentru banii vostri si o sa vedeti ca nu se intampla nimic rau, ba din contra!
Iuliana Tirsolea la 10 Aprilie 2010, ora 08:32
da, sunt de accord, noi cei care lucram in aceste hypermarketuri, nu mai avemm de mult duminici liberi, nu mai avem sarbatori si tot ce tine de familie.
avem zilele libere in cursul sptamanii iar duminica lucram cel putin 8 ore pe zi.
unde mai este viata noastra de familie?
cum toti ceilalti au viata de familie, isi petrec sarbatorile cu familiile , noi nu, avem o singura zi libera de sarbatori, iar daca vrem sa plecam si noi pe undeva nu putem.

DA, SA SE INCHIDA HYPERMARKETURILE DUMINICA. URA CE;OR CARE AU GANDIT ASTFEL.
la 10 Aprilie 2010, ora 09:12
da sa fim nevoiti sa mergem la piata ca altadata si sa mancam produse naturale romanesti
Codreanu Vlad la 10 Aprilie 2010, ora 09:27
Fiecare se duce sa cumpere de unde vrea. ASTA Inseamna economie de piata.
Nu masurile propuse de idiotii care din pacate au ajuns in Parlament.

Supermarket NU INSEAMNA DOAR LEGUME!!

In plus, de ce OARE pe cutiile de rosii din piata scrie in turceste?? ASTA vor sa stimuleze?? Stimularea se face DIRECT LA SURSA , nu la locul de consum. Sunt notiuni economice elementare.
Oprea Marian-Dan la 10 Aprilie 2010, ora 09:34
inchiderea supermarket-urilor duminica nu va duce in nici un caz la scaderea preturilor. In Constanta exista un targ agricol spre Ovidiu,de unde ma aprovizionez de mult timp cu legume si fructe.dar niciodata in weekend pt ca atunci e aglomeratie si preturi mai mari,mult mai mari.deci daca creste cererea de ce sa nu creasca si oferta.La piata de cand e lumea pretul s-a negociat.Va place sa va tiganiti>aveti timpul necesar ?Nu e mult mai elegant,civilizat sa mergi intrun singur loc sa cumperi si baterii pt telecomanda si carne si varza murata,etc sau preferati sa va muste cainii prin piete duminica?Tot de la targul agricol se aprovizioneaza micii intreprinzatori din piete si inca ceva marfa e de cele mai multe ori turceasca sau greceasca.Asa ca stimularea productiei interne si e doar bla bla.NU SUNT DE ACORD CU INCHIDEREA SUPERMARKET-urilor DUMINICA,NICI SAMBATA ,NICI IN ALTA ZI A SAPTAMANII.
Esanu Cristian la 10 Aprilie 2010, ora 09:42
Gasesc foarte justificate toate motivele ptr. a inchide duminica hiper/super marketurile.Chiar daca economic nu se va atinge cine stie ce rezultat,chiar daca nu vor scadea preturile sau nu vor creste vanzarile in celalalt segment comercial. In primul rand ptr. bietii angajajati obligati fara drept de apel ,sa lucreze(nu vorbesc de staff)dar si pentru a mai stopa din tendinta asta de a merge in acele locuri (devenite 70% de promenada)cand exista atatea alte moduri de a-ti petrece duminica mult mai placut. Tineretul ("mandria tarii de viitori someri") dezvolta subtil dar sigur, si cu efect pe mai multe planuri,o mare FOBIE a shopingului, ajutati in mare masura si de Mass-Media.
O proportie ingrijoratoare de adolescenti intr-un sondaj oarecare, declara pe primul loc drept o mare placere; shopingul in Mall-uri,Hiper/SuperMarket-uri.De fapt,o mare plimbare si loc de intalnire,in nici un caz pentru cumparaturi.
Prevad ca se va aproba aceasta idee, sub forma unei rotatii stab. la nivel local, in care vor fi totusi deschise anumite locatii ,o singura duminica pe luna.
Lucrez intr-un astfel de mall,si declar clar ca vanzarile, indiferent de eforturile promotionale sau diferite strategii de marketing, sunt clar intr-o continua scadere,referitor strict la nivel de duminica.
Cat despre alte presupuse beneficii econmice sau de alta natura....este totul(ca peste tot) o mare necunoscuta cum va influenta ceva la nivel national populatia si economia
Cu siguranta ar mai scadea costurile de intretinere si administrare a acestor locatii. Acest lucru e sigur,dar, se va reflecta el in preturile de la raft oare?? DULCI ILUZII...!
Mihaela Stingaciu la 10 Aprilie 2010, ora 09:48
DA, SUNT DE ACORD. POT FIN INCHISE SI SAMBATA, ASTFEL PUTEM AJUTA SI MAGAZINELE DE PROXIMITATE SA REZISTE INTR-O PIATA ATAT DE GREA , CA DE AICI VIN BANII PENTRU ROMANIA, DE LA MAGAZINELE NOASTRE, DE LA PRODUCATORII NOSTRI , DE LA CONSUMATORII NOSTRI. ESTE PACAT CA TOT PROFITUL HIPERMARKETURILOR NU RAMANE IN TARA SI NU AJUTA LA DEZVOLTAREA ECONOMIEI NATIONALE.
HAIDETI SA MUNCIM PENTRU NOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AVEM O TARA BOGATA , AVEM PRODUSE DE CALITATE SA INCERCAM SA NU MAI CONSUMAM PRODUSE DIN IMPORT, REDUSE DIN PUNCT DE VEDERE CALITATIV.
HAIDETI LA MUNCA FRATILOR, SA NE DEZVOLTAM PRIN FORTELE NOASTRE PROPRII.
la 10 Aprilie 2010, ora 10:06
Problema a inceput in momentul in care au fost permise constructia de hipermarket-uri in orase. Nu numai ca au atras o aglomerare excesiva a strazilor din imprejurimi dar au si "omorat" comertul din zona.
Peste tot in lume comertul in magazinele de proximitate exista si este profitabil. De asemenea este cu preturi mai mari tocmai pt. ca sunt de proximitate si au acest atu.
Inchiderea hipermarketurilor este idee proasta. In piete oricum tot marfa turceasca esta in mare masura si nici nu este bine "monitorizata" DPDV fiscal. Solutia ar fi sa nu se mai permita constructia altor hipermarket-uri in oras si cam atat.
In rest, economia de piata le va rezolva pe toate.
Pe masura ce va creste nivelul de trai se vor cauta produse de calitate si mai gustoase. Astea sunt alea din "curtea lu' bunicu" ...
O alta masura ar putea fi ceva de genul .... campanie nationala pt. achizitionarea produselor romanesti ... facuta prin afisaj, prin media etc ...
dar asta nu prea e posibil cand noi cumparam avioane second-hand si dam de lucru la americani cand am putea sa facem macar un contract cu europenii si sa avem un offset ceva ... ce vorbim noi de piete cand cheltuim cu armata miliarde de euro fara sa fie nevoie. am face repede rost de bani prin desfiintarea armatei si prin reorientarea ei spre o structura regionala de tipul FEMA ceva care sa ne "apere" de eventualele probleme de mediu ... inundatii, cutremur, incendii de padure etc ...
la 10 Aprilie 2010, ora 10:09
Problema a inceput in momentul in care au fost permise constructia de hipermarket-uri in orase. Nu numai ca au atras o aglomerare excesiva a strazilor din imprejurimi dar au si "omorat" comertul din zona.
Peste tot in lume comertul in magazinele de proximitate exista si este profitabil. De asemenea este cu preturi mai mari tocmai pt. ca sunt de proximitate si au acest atu.
Inchiderea hipermarketurilor este idee proasta. In piete oricum tot marfa turceasca esta in mare masura si nici nu este bine "monitorizata" DPDV fiscal. Solutia ar fi sa nu se mai permita constructia altor hipermarket-uri in oras si cam atat.
In rest, economia de piata le va rezolva pe toate.
Pe masura ce va creste nivelul de trai se vor cauta produse de calitate si mai gustoase. Astea sunt alea din "curtea lu' bunicu" ...
O alta masura ar putea fi ceva de genul .... campanie nationala pt. achizitionarea produselor romanesti ... facuta prin afisaj, prin media etc ...
dar asta nu prea e posibil cand noi cumparam avioane second-hand si dam de lucru la americani cand am putea sa facem macar un contract cu europenii si sa avem un offset ceva ... ce vorbim noi de piete cand cheltuim cu armata miliarde de euro fara sa fie nevoie. am face repede rost de bani prin desfiintarea armatei si prin reorientarea ei spre o structura regionala de tipul FEMA ceva care sa ne "apere" de eventualele probleme de mediu ... inundatii, cutremur, incendii de padure etc ...
Bold Petre la 10 Aprilie 2010, ora 10:23
Este o prostie ... cumperi de unde vrei ... nu de unde spune Basescu ... o piata nu se stimuleaza cu japca ... sunt niste dobitoci guvrnanti ... astia fac lucrurile sa fie facut ca apoi sa ni le arunce in nas " ati vazut ca am incercat sa facem aia...si aia ....si aia " si pana la urna in piata sunt 30% tarani " producatori" si restul speculanti ... cand vreodata o sa o vedem si pe EBA intr-o piata la cumparaturi ...sau pe multe alte femei....sper ca lucrurile astea sa se intoarca in potriva lor . Ultimul lucru pe care vreau sa il spun " Asta este capacitatea actualului guvern " altceva mai bun nu stiu sa faca , cu exceptia baietilor "destepti" care ei se opcupa de ale lor cu foarte multa dibacie ... iar cei ce nu au loc acolo fac "lucruri bune pentru popor".
Gherghina Mircea-Mihail la 10 Aprilie 2010, ora 10:50
da sunt de acord
Nicolau Eugen-Serban la 10 Aprilie 2010, ora 11:02
Sunt de acord.
Vasilachi Irina la 10 Aprilie 2010, ora 11:30
da, sunt f. deacord
Lascu Angela la 10 Aprilie 2010, ora 11:37
Da sunt de acord, si unul din motive e si faptul ca angajatii ar trebui sa aiba duminicile libere si ca toti consumatorii ar trebui sa isi faca cumparaturile in alte zile. In orice alta tara europeana nu sunt supermarketuri deschise duminica....
la 10 Aprilie 2010, ora 11:55
Da
- e mai bine pt angajati
- asa poate vom renunta la shoping-ul de weekend si vom petrece mai mult timp in aer / natura
la 10 Aprilie 2010, ora 14:05
sunt de acord cu inchiderea acestora duminica, de ce alte tari din uniunea europeana au aceste hipermarketuri inchise duminica si noi nu putem avea?vi se pare normal ca un angajat intr-un hipermarket sa fie nevoit sa se trezeasca duminica dimineata la ora 4 pentru a putea fi la serviciu la ora 5 si jumatate?sau in prima zi de craciun?sau in prima zi de paste?multi oameni nu cunosc politica acestor hipermarketuri, asa ca ar trebui sa-si dea cu parerea doar cei in cunostinta de cauza.
Turceasca Ana-Maria la 10 Aprilie 2010, ora 16:16
DE ACORD, IN SPANIA DE EXEMPLU NUMAI O DUMINICA PE LUNA ESTE DESCHIS, CA ISI RESPECAT ANGAJATII
Dragnea Alina-Andreea la 10 Aprilie 2010, ora 16:30
Nu sunt de acord. Fiecare are dreptul sa isi faca cumparaturile acolo unde doreste, in functie de programul personal si de cel al locului respectiv. E normal sa existe libertate... Cine tine la preturile mai mici din hypermarket-uri decat cele practicate de magazinele de cartier, se va aproviziona in cursul celorlalte zile... Asa ca vanzarile vor creste in hypermarket-uri in celelalte zile... Si atunci ce masuri se vor lua pentru cresterea competitivitatii? Sa fie deschise doar pana miercuri?
Cat despre ziua libera a celor care lucreaza in hypermarket-uri, exista atatea domenii de activitate in care se lucreaza si duminica, se fac si ore suplimentare cu nemiluita... pentru ca asta e realitatea prezenta...
Popescu Cristian la 10 Aprilie 2010, ora 16:39
Da!Sunt de acord.
la 10 Aprilie 2010, ora 17:42
Da,sunt de acord.
Stefan-Adrian Secico la 10 Aprilie 2010, ora 19:33
Pt Dragnea Alina -Andreea.
N-am afirmat ca doar in comert se lucreaza duminica,evident ca se mai lucreaza si in alte domenii,nu asta e problema.
Problema e ca in comert zilele de duminica,Sarbatori legale sau ore suplimentare sunt de multe ori neplatite sau ,in cel mai bun caz,angajatului i se ofera acelasi nr de ore libere in alta zi,pe cand in alte domenii aceste ore prestate suplimentar sau in zile de sarbatoare sunt remunerate dublu si angajatului i se ofera un nr dublu de ore libere.
Apropos,in ce domeniu lucrati...daca nu sunt indiscret?

Tanase Gheorghe la 10 Aprilie 2010, ora 20:41
Usoara intrebare greu raspuns.Daca se analizeaza sintuatia dpdv al preturilor nu vor scadea/creste pt ca magazinele de cartier vor specula momentul.Vom trai si vom vedea( cine apuca).
Dilita Florian la 10 Aprilie 2010, ora 23:02
Da, sunt de acord cu inchiderea supermarketurilor si hipermarketurilor duminica pentru ca am fost pacalit de multe ori la aceste magazine atat la pret cat si la calitate, si apoi unde ne faceam cumparaturile acum 10 ani???? si mai mancam si noi rosii si mere romanesti; singurul motiv pentru care mai merg in hipermarket este ca imi este comod pentru ca le gasesc pe toate intr-un singur loc!!!! SI NU MA DUC NICIODATA DUMINICA, DUMINICA STAU CU FAMILIA SI NU-MI AJUNGE INTREAGA ZI;
In toate tarile civilizate aceste magazine sunt inchise dumunica, noi cand ne vom civiliza ca au trecut 21 de ani de libertate si suntem vai de noi, suntem in stare sa muncim de dimineata pana seara si nu mai putem sa ne facem cumparaturile decat LA HIPERMARKET???
Pentru cei ce cred ca la hipermarket este mai ieftin, le propun ceva: sa faceti calculul banilor cheltuiti la aceste magazine si sa vedeti de cate dintre produsele cumparate aveti stricta nevoie; daca nu sunteti convinsi, comparati preturile de la hipermarket cu preturile de la un magazin obisnuit, veti constata ca diferenta este foarte mica in favoarea hipermarketului (este normal pentru ca ruland cantitate mare de produse isi permite sa aiba preturi scazute) si o ultima propunere: fiti foarte atenti la pretul de pe raft (eventual notati-l pe un carnetel) si acasa comparati pretul de pe raft cu cel de pe bonul de casa....veti constata cu stupoare ca multe preturi sunt mai mari decat pretul afisat!!!!!!!!!!!!!! DECI MAI GANDITI-VA PUTIN INAINTE DE A VA MAI DUCE LA HIPERMARKET LA CUMPARATURI!!!!!!!!!! SINGURUL AVANTAJ PENTRU NOI ESTE COMODITATEA!!!!!!!!!!
Vraciu Diana la 10 Aprilie 2010, ora 23:09
DA, sunt de acord.
Andreea Hagiescu la 10 Aprilie 2010, ora 23:17
da sunt de acord
Chersin Marilena la 10 Aprilie 2010, ora 23:49
Da, sunt de acord cu inchiderea lor duminica. In toate tarile civilizate sunt inchise sambata si duminica.
Irina Gheorghe la 10 Aprilie 2010, ora 23:56
DA SUNT TOTAL DE ACORD...LUCREZ INTR-UN SUPERMARKET SI STAU AKOLO PANA LA 23,CHIAR SI 23.30 DUPA TOTI NEBUNII CARE CRED K DAK AU BANI AU DREPTURI DEPLINE ASUPRA NOASTRA!NOI NU MAI FACEM FATA SI SARACII TARANII CARE MUNCESC SI ISI DUC MARFA LA PIATA SE NUITA LUNG DUPA CLIENTI
Stefan-Adrian Secico la 11 Aprilie 2010, ora 01:08
D-le Albu Gabriel,ia spuneti-ne si noua,dar sincer(daca va tine "cureaua"), cate duminici lucrati pe luna si daca ati lucrat in a doua zi de Craciun,in 2 ianuarie si in a doua zi de Paste?
Dar angajatii si subordonatii d-voastra?
Cosmin la 11 Aprilie 2010, ora 10:35
Doamne ce oameni. E inchis o zi pe saptamana iti mai raman 6 zile tot sa casti gura prin supermarketuri. Zici ca se termina pamantul daca nu poate domane romanu sa isi satisfaca el nevoia de a colinda lanturile comerciale. Dar la angajati respectivi care munces 7zile din 7 nu va ganditi ca ei nici macar Duminica nu au program redus. Si de plata suplimentara pt zilele de weekend lucrate nici nu se pune problema ca de sunt vanzatori nu au dreptu. Deci DA SUNT DE ACORD. Sau macar sa se reduca programul duminica ca sunt si aceai vanzatori oameni si au si ei nevoi de odihna
Ilinca Aurel la 11 Aprilie 2010, ora 12:31
Subiect total lipsit de importanta si a carui aplicare nu va avea nici un efect.Poarta marca inregistrata a reprezentantilor PDL,adica :FORMA, FARA FOND!Ma mir de domnul Tabara,pe care l-am cunoscut personal pe vremea cand era ministrul agiculturii si care mi se parea un om onest si cu oarecare pricepere.Se vede treaba ca apartenenta la PDL l-a transformat in consecinta.
Sa ma explic:
-Cine doreste produse romanesti, le cumpara,indiferent daca e deschis ori nu supermarketul,dar unde sant produsele romanesti?Mai exista asa ceva?!Acolo trebuie actionat domnilor guvernanti,care ati contribuit timp de 20 de ani ,sub diverse forme la distrugerea producatorilor autohtoni.Luati masuri adevarate pentru stimularea lor,ascultati-le pasurile,vedeti cat sant de singuri si la cate cazne-i supuneti prin taxe si impozite impovaratoare,mediu de afaceri ostil,accesul limitat la creditare,vanarea de catre o suprastructura stufoasa de profitori din structurile publice, care traieste pe spinarea lor.
-Inchiderea ori nu a unui magazin,intr-o anume perioada trebuie sa fie numai optiunea,bazata pe considerente de piata,acelui ce conduce magazinul,in mod liber.Lucratorii ce vor sa stea duminica acasa au alte optiuni,n-au nevoie de o decizie a Parlamentului.
-Lasati prostiile,domnilor parlamentari,buni de nimic,ca si mentorii dvs.de partid ce va traseaza sarcina de a lansa fumigene,ocupati-va de lucruri serioase.Asa cum ati pornit-o, ma astept ca pe viitor sa ne facem cumparaturile numai in anumite zile,dupa culoarea ochilor,ori dupa inaltime sau chiar sex!
la 11 Aprilie 2010, ora 13:00

Da sunt de acord numai cu conditia:

MARFURILE DIN PIETE SI MAGAZINELE DE CARTIER SA FIE 100% AUTOHTONE !

Daca nu se respecta aceasta conditie, numai de pierdut avem noi romani !
Nu credeti ? Judecati !
Gherghina Mircea-Mihail la 11 Aprilie 2010, ora 14:49
da, sunt de acord cu inchiderea lor. au creat un monopol ... este bine ca si patura de mijloc a societatii sa se poata dezvolta, detinatorii de magazine mici, de cartier sau cum vreti sa le mai denumim ...
Chisu Teodor la 11 Aprilie 2010, ora 21:46
Nu sint de acord . Motivatia: merge acolo numai cine are" diridai" de cheltuit pe fite , magazinele de la colt de bloc vind(a se citi ca fura din buzunarul nostru) aceeasi marfa de turcaleti la preturi unflate,de obicei toata populatia se odihneste duminica, si nu in ultimul rind tine ocupati toti mitocanii care daca iasa la iarba verde lasa in urma lor gunoiul pe care nu au invatat sa il adune.Si multe , multe alte motive.
Petruta Fanuta la 12 Aprilie 2010, ora 12:58
DA, SUNT DE ACORD
Mihai Petreus la 12 Aprilie 2010, ora 20:49
DA! DA
Albo Adriana Cornelia la 13 Aprilie 2010, ora 18:29
foarte putini ati raspuns civilizat si cultural , pai domnilor de unde aveti atata comoditate si care comoditate ca nu aveti nici un stil de viata etc, va scriu din germania de luni -vineri sant deschise toate pana la ora 21 " dumnica inchis
apoi duminica este prin drept de lege doar panificatia deschisa pana la ora pranzului , dupa legea europeana doar 40 de ore pe saptamana se lucreaza in RO poate nu s-a votat aceasta lege imi pare rau , inainte de a va da parerea gresit , da ma rog fiecare cu opinia lui " dar pentru asta e viata scurta la romani neglijenta " a mult din viata cotidiana ,si ma astept sa decida cei din guvern situatia pentru ca pe ei i-ati votat etc , plus ca ne reprezinta si trebuie sa gandeasca pozitiv si sanatos pentru cetateni ,si cred ca va fi un rasp benefic pt toti cei care doresc civilizat si cult viata buna

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Sunteti de acord cu propunerea de inchidere a supermarketurilor duminica?

Setari Cookie-uri