Comentarii pe articolul Top 10 salarii in institutiile publice. Afla unde platea Statul cel mai bine


sunt normale aceste salarii.

Cezar Musteata la 18 Mai 2010, ora 14:49
Daca nu vrei coruptie si mita oamenii din asemena fuctii trebuiesc stimulati, ca sa nu poata fi cumparat cu un cofraj de oua, e just.

Si asa avem o tara coruupta un procuror cu constina poate face diferenta.


iar daca aveti ceva impotriva va invit sa studiati zeci de ani si sa ajungeti in asa o functie. Si o sa vedeti ca am dreptate.
Golgojan Madalina la 18 Mai 2010, ora 18:47
just ..insa coruptia e la ea acasa...justitia din Romania e "sublima dar lipseste cu desavarsire"....si medicii studiaza zeci de ani ca sa ajunga medici cu adevarat si ce salarii au???
Jipa Nicolae la 18 Mai 2010, ora 22:12
Sunt perfect de acord cu Cezar, cu o singura remarca: bani au luat corespunzator functiilor/riscurilor/pregatirii profesionale, care cu siguranta nu prea se mai gasesc in alte locuri de munca; dar cu rezultatele muncii lor ce se intampla, ca nu se prea vad?
Bacau Maria la 19 Mai 2010, ora 04:51
sunt de acord cu comentariul tau...nu mi se pare un salariu exorbitant ,asta daca tinem cont ca un functionar dintr-un departament oarecare, putea sa ia si 2500 ron...mi se pare ok un astfel de salariu,ba chiar prea mic as zice...dar deh...acolo unde sunt merite adevarate ne legam de nimicuri,iar in alte situatii se platesc persoane incompetente ...asa se sustin functiile...cativa dotati la mansarda si altii executanti...uneori nu prea dotati ...
Pal la 19 Mai 2010, ora 08:30
Ai dreptate, insa cred ca nu mai crede nimeni ca in Romania se plateste dupa cum si cat inveti. Unde nu mai punem ca procurorii nostri si justitia noastra se afla la coada Europei in orice clasament. Ca pana la urma "mogulii" si toti afaceristii si milionarii aparuti peste noapte in Romania nu au facut o zi de inchisoare, desi dosare au cu totii.
Si acum vrei sa ne spui ca pe langa salariile pe care le au acesi bugetari, mai merita si diversele prime si bonusuri pe care le primesc? Eu stiu ca astea se dau numai pe merit, adik daca ai reusit sa faci ceva deosebit, insa in tarisoara asta a noastra se dau pentru simplul fapt ca sunt bani si.....nu sunt din buzunarul lor.
Ioana la 19 Mai 2010, ora 11:38
Si cine ii obliga sa se faca medici si nu experti in finante?
Ur la 19 Mai 2010, ora 13:00
Coruptia nu asa se rezolva, dimpotriva, cu salarii mai mici va fi SI mai multa coruptie. Faptul ca medicii au salarii mici nu inseamna decat ca ar trebui sa fie marite salariile lor, nu micsorate salariile altor categorii ca sa fie toti la pamant.
Dman la 19 Mai 2010, ora 13:21
Tre sa fii un pic incapacitat mintal ca sa crezi ca in functiile alea chiar sunt niste oameni cu merite si care au ajuns acolo pe baza unor criterii de performanta..bine asta sau sa faci parte din ei
Vio la 19 Mai 2010, ora 14:30
Madalina : daca fata care vinde la piine este doctor in Filozofie, nu o ajuta cu nimic. Acesta este postul pe care este liber si ea a ales sa il foloseasca. Mai mult de 8 milioane nu va primi nici daca face cursuri de pilot de avion! Medicii degeaba au studiat daca decizia statului este ca ei trebuie sa fie "afaceristi" cu retete si numar de pacienti , asadar sunt platiti la numar,ca un medic veterinar : Daca el are 15 porci si 200 de gaini e platit cu 50 RON mai mult ca medicul de familie cu 1200 de pensionari si 21 de copii.
la 19 Mai 2010, ora 14:35
Problema este ca aceste stimulari se fac numai la nivel de sefi, directori sau ministere. Lucratorul bugetar de rand se zbate pe un salariu de mizerie pe cand parte leului si-o adjudeca cei mari. Vorba aceea: unii cu mapa altii cu sapa. Asa ca asa zisele stimulente nu se acorda decat unei categorii privilegiate de persoane. Va vorbesc in cunostinta de cauza.
la 19 Mai 2010, ora 17:43
Coruptia nu asa se rezolva, dimpotriva, cu salarii mai mici va fi SI mai multa coruptie. Faptul ca medicii au salarii mici nu inseamna decat ca ar trebui sa fie marite salariile lor, nu micsorate salariile altor categorii ca sa fie toti la pamant.

Trimis de Ur la 19 Mai 2010, ora 13:00
\de aceeasi parere sunt si eu. Din pacate daca romanul se afla sub normalitate nu cauta sa lupte sa ajunga si el acolo. E foarte multumit sa ii moara si vecinului capra. Uitati-va cat de usor s-a impartit tara in doua mari tabere privati vs bugetari. Ne-au facut din vorbe
Gigel la 20 Mai 2010, ora 10:19
IOANA,
CAND TE IMBOLNAVESTI , IA DU-TE MATALE LA UN EXPERT IN FINANTE SA TE FACA BINE ! POTE TE INTERNEAZA IN SEDIUL CENTRAL AL VREUNEI BANCI.
Bia la 20 Mai 2010, ora 14:35
SUNTETI CU CAPUL.Daca voi credeti ca unii care au niste functii care suna bine ca si denumire si merita intr-adevar banii aia.... nu cred ca mai trebuie sa comentez nimin.
Dar sunt altii care muncesc si au niste responsabilitati enorme si nu primesc nici sfert din cat iau astia. Ala nu merita? Spuneti-mi mie ce fac domnii aia din functiile alea bine-platite?
Ar trebui sa se echilibreze un pic salariile si veniturile tuturor si apoi probabil ca fiecare o sa devina ceea ce isi doreste ( doctor, contabil, avocat) pentru ca asta isi doreste cu adevarat si nu pentru ca acolo se castiga bine. Si poate asa o sa ne mearga si noua mai bine ca probabil cei care au devenit ceea ce au vrut o sa faca cu placere munca respectiva.
Si pot sa le dea astia stimulente cate vor ca tot o sa ia spaga. Garda financiara de ce ia spaga ? Vorbiti de coruptie doar ca sa umpleti timpul dar nu stiti ca noi aprobam coruptia si o ducem mai departe.
De ce nu realizam totusi ca de noi tine totul nu de ei? Si pana la urma cine inchide ochii la tot ce se intampla in jur? NOI.
Si puteti sa va dati cu capul de pereti cat vreti , sa ajungem si in sapa de lemn, pe ei nu ii intereseaza pentru ca noi stam si inghitim.
Dar daca pentru cateva zile ne-am solidariza cu totii si nu am mai consuma curent, nu am mai cumpara nimic, nu am mai produce , ce s-ar intampla?????
Uitati-va la companiile aeriene ce pierderi au avut in 3 zile pentru un nor de cenusa.
Eu m-as solidariza si as face o chestie de genul dar stiu ca sunt prea multi comunisti care s-au invatat sa taca si sa inghita... Ganditi-va la ce lasati in urma si la soarta care ii asteapta pe copii vostrii....!
Claudia la 23 Mai 2010, ora 04:06
Bia,

in momentul in care vei lasa frustrarile personale deoparte si vei intelege ce nu esti singura care munceste in aceasta societate, vei realiza ca chiar si unii angajati ai statului lucreaza mult, peste program, incercand sa devina cat mai eficienti si eficace posibil.

La fel cum s-a spus deja, este normal ca angajatii statului aflati in functii care ii expun la santaj, posibilitate de a li se oferi mita in decursul anchetelor (genul Consiliul Concurentei) sa fie platiti mai bine decat media: multi dintre acestia au experienta, cunostinte si abilitati mai bune decat noi cei din privat si e cu atat mai mult de admirat ca si le-au dezvoltat singuri, intr-un sistem care nu face decat sa puna piedici in evolutia profesionala, eliminand concepte esentiale de genul: responsabilizare, proactivitate, libertate in luarea deciziilor si fiind eliminati din faze finale ale diferitelor activtati (task-uri) pe care le intreprind inca din fasa.

Aceiasi salariati, cu pregatire similara, in Germania sunt platiti de 4 ori mai bine decat in Romania si de 2 ori mai bine decat alti angajati ai statului mai putin expusi la posibilitatea de a li se oferi mita.
Ovidiu Popa la 26 Mai 2010, ora 18:16
Salariile,la prima vedere ar fi in regula pentru functiile despre care se face referire (si sunt sume BRUTE nu NETE).Partea proasta este ca avem toate aceste organisme ale guvernului dar acestea actioneaza FFFF greu (sau mai exact parca nu actioneaza deloc).Cred ca 90% din cei care ocupa aceste functii vad salariile acestea pe post de bani de seminte (restul vin adiacent din afaceri si interpretari cu dedicatie ale legi)i.Si atunci ma intreb de ce iau totusi acesti bani?As spune ca sunt putini bani daca aceste organisme guvernamentale (mai mult sau mai putin) ar lua cite o decizie,hotarire,sanctiune zi de zi.Atunci ar insemna ca isi fac treaba.Altfel... suntem in situatia de acum.
Si sa nu uitam ca STATUL (prin toti acesti angajati cu experienta,cunostinte si abilitati mai bune ) este principala frina in calea dezvoltarii SOCIETATII. In opinia mea orice om CU EXPERIENTA,CUNOSTINTE SI ABILITATI MAI BUNE nu prea are loc la STAT daca nu are si ceva relatii la partid.Si daca are relatii la partid va trebui sa faca ce spune partidul , nu neaparat ce trebuie facut pentru electorat. Si atunci cu ce ne incalzeste experienta,cunostintele si abilitatile mai bune?
Iar atita vreme cit LEGEA RASPUNDERII pentru ceea ce fac demnitarii nostrii de toate nivelurile (exista?) nu exista sau chiar daca exista nu este aplicata de nimeni, poti sa le dai salarii de 10000 de euro net ca ei vor face ce fac si astazi (interese clientelare si spagi grase).
Romanul are o vorba "pestele de la cap se-mpute si tot de acolo se curata".

  Inapoi la articolul Top 10 salarii in institutiile publice. Afla unde platea Statul cel mai bine

Setari Cookie-uri