Comentarii pe articolul 10 sfaturi pentru idei eficiente, de la strategul-sef al celei mai mari agentii din Marea Britanie


10 sfaturi pentru idei eficiente de la strategul sef al celei mai mari agentii din Marea Britanie"

Nemtanu Luminita la 10 Iunie 2010, ora 16:08
Foarte adevarat. Ceea ce incerc sa fac si eu in munca mea. Idei inovative, spoturi publicitare create astfel incat sa-l surprinda placut pe telespectator, chiar spoturi publicitare jucause care sa ii starneasca un hohot de ras. Actiuni care sunt altceva fata de publicitatea clasica si care in primul rand transmit un mesaj emotional , iar in al doilea rand imprima in mintea telespectatorilor si brandul amintit in reclama.
Exista insa si un risc. Dintr-o cercetare personala printre cunoscuti am observat ca spoturile publicitare care "au lipici" nu reusesc intotdeauna sa imprime in mintea telespectatorului si brandul la care se face publicitate. Sunt faimoase cateva dintre spoturile companiilor de telefonie mobila pe care multi dintre cunoscutii mei le apreciaza, povestea din spot ii captiveaza, totusi cand am intrebat care este brandul la care se face referire, cei mai multi dintre ei nu au stiut sa raspunda.

  Inapoi la articolul 10 sfaturi pentru idei eficiente, de la strategul-sef al celei mai mari agentii din Marea Britanie

Setari Cookie-uri